مقالات تشک رویال

در طول شب با کمک ملحفه های خنک کننده با آرامش بخوابید

ملحفه های خنک کننده

در طول شب با کمک ملحفه های خنک کننده با آرامش بخوابید.

احساس گرما بخصوص هنگام شب و تلاش برای خوابیدن می تواند یک خواب خوب و باکیفیت را از شما بگیرد. و این احساس گرما و عرق کردن فقط در تابستان اتفاق نمی افتد. ممکن است در آب و هوای مرطوب نیز چنین احساسی بوجود بیاید. بسیاری از ما با احساس خوب به خواب می رویم، اما با گرمای زیاد و یا حتی عرق کردن از خواب بیدار می شویم. گرما هنگام خوابیدن نه تنها بر کیفیت خواب ما تأثیر منفی می گذارد، بلکه می تواند منجر به مشکلاتی مانند گیجی و کم آبی و خستگی و کسلی در صبح روز بعد شود.

گرمای بیش از حد در خواب به دلایل زیادی رخ می دهد، از جمله گرمای فصلی ناشی از شب های تابستان و دلایل پزشکی. ناراحتی حرارتی نیز ممکن است به دلیل کالای خواب شما اتفاق بیفتد، به خصوص اگر زیر لحافی بخوابید که ملحفه آن از تار و پود پلاستیکی باشد. علاوه بر این، برخی از تشک ها، از جمله تشک های فوم با تکنولوژی قدیمی، می توانند گرما را به خوبی جذب کنند.

اگر بیدار شدن شما از خواب همراه با عرق کردن و گرمای بیش از حد باشد، ملحفه های خنک کننده یا ساتن و تشک های طبی رویال می تواند به استراحت شبانه بهتر شما کمک کند. در این مقاله سایت رسمی تشک رویال مطالبی را در مورد ملحفه های خنک کننده و هم چنین تنظیم دما و نحوه خرید آن در اختیار شما قرار می دهد.

ملحفه های خنک کننده چگونه کار می کنند؟

تشک-ها و ملحفه های خنک کنندهورقه های خنک کننده به روش خاصی بافته می شوند تا به حداکثر تنفس پوست کمک کنند، در حالی که از مواد هوادار ساخته شده اند که در صورت تعریق، رطوبت را نیز از بین می برند.

یک اتاق خواب گرم یا یک بدن گرم می تواند تأثیر بسیار بدی بر کیفیت خواب داشته باشد. انداختن ملحفه‌ها در شب به دلیل گرمای بیش از حد، برای داشتن خواب راحت مناسب نیست. اغلب میتوان با کاهش دما به کیفیت خواب، عمق خواب و سرعت خواب بهبود بخشید. اما لازم به ذکر است ملحفه هایی که استفاده می کنید نقش مهمی را در خواب شما ایفا می کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین زمان برای تعویض لوازم جانبی خواب چه زمانی است؟

طبق مطالعات انجام شده متخصصان فهمیده اند که خواب افراد هنگام قرار گرفتن در معرض گرمای ملایم در طول شب تغییر می‌کند. سطح ملایم گرما دمای بدن را میزان کرده و خواب رم را افزایش می دهد. این ترکیب شواهد خوبی از مزایای خنک نگه داشتن برای یک خواب آرام شبانه است.

اگر به دنبال خوابی خنک هستید، ملحفه‌های قابل تنفس بهترین انتخاب هستند که به تشک اجازه تنفس می‌دهند و به هوای گرم فرصت فرار می‌دهند. بهترین ورق های خنک کننده اغلب از الیاف تو خالی ساخته می شوند. که گرما را کمتر جذب کنند. اگر نمی توانید ملافه های خنک کننده خریداری کنید بهتر است برای بهبود کیفیت خواب و جلوگیری از گرما در هنگام شب از ملافه های ساتن روی تشکتان استفاده کنید.

مزایای استفاده از ملافه خنک کننده

ملافه های خنک کننده مزایای زیادی دارند. برای مثال، اگر تشک باکیفیت و فناوری خنک‌کننده دارید، این ملحفه ها دمایی مناسب برای بدن شما بوجود می آورند تا بهترین خواب را داشته باشید.

امروزه بسیاری از تشک های طبی رویال با در نظر گرفتن خنک کننده طراحی می شوند. لایه‌های راحتی بالایی مانند فوم‌های ژل خنک‌کننده و روکش‌های قابل تنفس همگی به خواب بهتر برای شما کمک می‌کنند. استفاده از مجموعه‌ای از ورق‌های خنک‌کننده درون ملافه و تشک امکان تنفس و جریان هوا را فراهم می‌کند تا اثرات خنک‌کنندگی تشک بتواند مطابق با هدف کار کند.

اگر اغلب با تعریق و گرمازدگی از خواب بیدار می شوید، و فکر می کنید که تشک شما نیاز به تعویض دارد می توانید با استفاده از طرح تعویض تشک رویال و خوابیدن روی ملحفه های خنک کننده بهتر استراحت کنید. در ضمن باید بدانید که ، خواب بیش از حد گرم می‌تواند منجر به از دست دادن خواب REM شود و خواب عالی را مختل کند.

در نهایت، اگر تعریق شبانه را تجربه می‌کنید، چه به دلیل محیط گرم یا تغییرات هورمونی، انتخاب ملحفه‌ها و تشک مناسب برای شما می‌تواند به کاهش گرما در طول شب کمک کند.

گزینه هایی که باید در انتخاب ملحفه های خنک کننده در نظر گرفت

انتخاب ملحفه های خنک کننده

انتخاب ملحفه های خنک کننده

هنگام خرید ملحفه های خنک کننده، به خاطر داشته باشید که مواد مهم هستند. ورقه های بامبو برای کمک به جذب رطوبت و خنک نگه داشتن دمای بدن شما بهترین انتخاب است.

اگر تشک گرمای زیادی را جذب می کند، یک پد خنک کننده می تواند افزودنی عالی باشد که می تواند دما را کاهش دهد. پدهای خنک‌کننده از موادی استفاده می‌کنند که به دور کردن گرما از بدن کمک می‌کنند.

برای تمیز نگه داشتن تشکی عاری از گرد و غبار، استفاده از محافظ تشک همیشه هوشمندانه است. که برای تهیه آن می توانید به سایت اصلی تشک رویال مراجعه کنید. اینها اغلب ضد آب هستند تا از نشت رطوبت جلوگیری کنند. در راستای ملحفه های خنک کننده، حتما یک محافظ تشک تنفسی خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: تمام چیزی که باید در مورد پد محافظ تشک ضد آب بدانید!

چگونه از ملحفه های خنک کننده خود مراقبت کنید

هنگامی که ملحفه‌های خنک‌کننده مناسبی را پیدا کردید که شما را در طول شب خنک نگه می‌دارد، می‌خواهید ملحفه‌های شما تا حد امکان دوام داشته باشند. ساده ترین راه برای افزایش طول عمر ملحفه ها این است که از هر ست به خوبی مراقبت کنید. بیشتر ست‌های ورق‌ها اگر در خشک‌کن با دمای کم قرار بگیرند یا برای خشک شدن آویزان شوند، کمتر آسیب می بینند.

بهتر است ملحفه های خود را هفته ای یک بار بشویید. بسیاری از افراد ترجیح می دهند بیش از یک ست ملحفه داشته باشند تا تعویض ملحفه در روز شست و شوی هفتگی با استرس کمتری برای اطمینان از خشک شدن آنها قبل از خواب آسان تر شود.

نتیجه گیری :

مجموعه ای از ورقه های خنک کننده به تنظیم دمای بدن در طول شب کمک می کند و به شما امکان می دهد خواب شبانه بهتری داشته باشید. علاوه بر ورق های خنک کننده، مطمئن شوید که دمای محیط اتاق شما خیلی گرم نباشد. اگر اتاق خیلی گرم باشد، استراحت شبانه شما خراب می شود و شما را دچار ناراحتی و بی خوابی می شوید.

بهترین راه برای خنک ماندن در رختخواب خوابیدن در محیطی با دمای تنظیم شده با ملحفه خنک است. یک مجموعه عالی از ملحفه های خنک کننده می تواند بلیط شما برای خواب بدون عرق و با آرامش باشد. اگر این مطلب برای شما مفید بود یا تجربه دیگری در این زمینه دارید خوشحال می شویم در قسمت دیدگاه ها آن را با ما و سایر خوانندگان سایت در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *