مقالات تشک رویال

بهترین زمان برای تعویض لوازم جانبی خواب چه موقعی است؟

زمان تعویض لوازم جانبی

بهترین زمان برای تعویض لوازم جانبی خواب چه موقعی است؟

همه ما لوازمی داریم که از سالهای قبل تا کنون از آنها نگهداری می کنیم. چه آن میز عتیقه مادربزرگ که از اولین آپارتمان همراه شما بوده است یا یک لحاف دست بافت که از پنج سالگی آن را برای شما استفاده می کردند. نگه داشتن یادگاری می تواند برای بعضی از افراد خوشایند باشد. در این مقاله سایت رسمی تشک رویال سعی دارد با کمک متخصصان به شما کمک کند تا بتوانید بهترین زمان برای تعویض لوازم جانبی خواب مانند بالش، محافظ تشک، ملحفه ،و تخت خود را پیدا کنید.

چه موقعی باید بالش های تخت تان را تعویض کنید ؟

زمان تعویض بالش های تخت

زمان تعویض بالش های تخت

هر چند وقت یکبار باید بالش، ملحفه و محافظ تشک را تعویض کنید. بالش‌ ها معمولاً وقتی زمان تعویض رختخواب و لوازم جانبی آن فرا می‌رسد نادیده گرفته می‌شوند. با این حال، باید این مورد در نظر گرفته شود که بالش ها هم استحکام و توانایی خود را برای حمایت کافی از گردن و ستون مهره ها از دست می دهند. تعداد زیادی از دردهای دردناک مربوط به خواب را می توان با حمایت کافی از سر و گردن از یک بالش مناسب برطرف کرد.

بالش ها باید حداقل یک تا دوسال یک بار عوض شوند. یا در مواقعی که هنگام دراز کشیدن و استراحت احساس می کنید بالش مانند قبل از گردن و ستون فقرات شما پشتیبانی نمی کند. اگر مبتلا به آلرژی هستید، ممکن است بخواهید هر شش ماه یکبار بالش خود را تعویض کنید. گاهی می توانید روی یک محافظ بالش سرمایه گذاری کنید تا از تجمع مواد حساسیت زا در بالش جلوگیری کنید. به نسبت تمیز کردن و حساسیت های فردی ، ممکن است لازم باشد هر شش ماه یکبار بالش های خود را تعویض کنید. مردم در مورد اینکه تشک چقدر ممکن است خراب شود صحبت می کنند، اما بالش ها اغلب فراموش می شوند. شما باید بهداشت آنها را هم در رعایت کنید.

نمایندگی تشک رویال ارائه دهنده انواع کالای خواب با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه می باشد. شما می توانید جهت خرید بالش ارزان قیمت، تشک طبی، خرید تشک، محافظ تشک و …. به صفحه فروشگاه این سایت مراجعه کنید یا با شماره تماس 09122872788 در ارتباط باشید.

چه زمانی بهتر است بالش های خود را تعویض کنید؟

بالش شما 25 درصد از سطح بدن شما را هنگام خواب را تشکیل می دهد، بنابراین پیدا کردن انتخاب بالش مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است. بالشی برای خواب مناسب است که سر، گردن و قسمت بالایی پشت شما در تمام طول مدت خواب بر روی آن راحت باشد. باید بدانید راحتی و خواب شما متکی به داشتن کالای خواب مناسب و با کیفیت می باشد.

بالشی برای خوابیدن مناسب است که استحکام و نرم بودن را در حد لازم داشته باشد به طوری که بعد ا از خواب فرد را دچار سر دردو گردن درد شدید نشود در ضمن باید توجه داشته باشید که ملحفه بالش باید از جنس پارچه ای مرغوب باشد که باعث ریزش مو نشود می توانید از پاچه های کتان یا نخی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: معیار های انتخاب بالش و بررسی انواع بالش طبی و غیر طبی

زمان عوض کردن پد محافظ تشک:

زمان عوض کردن پد محافظ تشک

زمان عوض کردن پد محافظ تشک

بعد از بالش بیشتر از هر چیزی محافظ تشک حائز اهمیت می باشد. محافظ تشک، می تواند برای تشک شما بسیار مفید باشد. پیش از هر چیز باید بدانید که استفاده از محافظ به جلوگیری از ایجاد لکه بر روی تشک شما در اثر مواد یا مایعات ناخواسته کمک می کنند. همچنین این این کالا به کم کردن میزان آلرژی ها و گرد و غبار و هم چنین حشرات ریزی که می توانند در طول زمان در تشک شما نفوذ کنند کمک می کنند. این لایه رویی با کاهش رطوبت ناشی از خوابیدن روی تخت، به افزایش طول عمر تشک شما کمک می کند و از خراب شدن و لک شدن تشک جلوگیری می کند.

برای اینکه از محافظ تشک خود به نحو احسن استفاده کنید ، می توانید که به طور مرتب آن را با ملحفه های خود بشویید و هر یک تا دو سال یکبار بهتر است محافظ تشک را تعویض کنید. مگر اینکه شاهد ساییدگی و پارگی روزمره باشید. سوراخ‌ها و لکه‌های ایجاد شده در محافظ نشان می دهد که زمان تعویض آن رسیده است. نواحی پاره شده روی مواد به معنای محافظت کمتری است، و محافظ تشک شما نیاز به تعویض فوری دارد. جهت خرید محافظ تشک رویال با کیفیت بالا کلیک کنید.

آیا ملحفه هم باید چند سال یکبار عوض شود؟

بله. پس از سال‌ها استفاده، در نظر بگیرید که درحال شستن ملحفه های مورد علاقه تان هستید. به خاطر داشته باشید که لکه‌ها، سجاف‌های فرسوده و کم رنگ شدن پارچه همگی نشانه‌هایی هستند که زمان تعویض ملحفه‌هایتان فرا رسیده است.  مدت زمان استفاده از ملحفه را در نظر بگیرید. این که ملحفه شما پاره و سوراخ نشده است دلیلی نمی شود که بعد از 2 سال تصمیم به تعویض آن نداشته باشید.

پارچه های ارزان‌تر احتمالاً به سرعت فرسوده می‌شوند پس باید به این نکته توجه داشته باشید و موقع خرید پارچه هایی با کیفیت و کمیت عالی را در نظر بگیرید. کیفیت در اینجا یک نکته کلیدی است. به عنوان یک قانون کلی، ملحفه های خود را هر دو سال یکبار تعویض کنید. و ملحفه های تخت خود را هر یک تا دو هفته یکبار بشویید. و اگر چه ممکن است از نظر ظاهری مشکلی نداشته باشد و تمیز بنظر بیاید ولی لازم است که ملحفه تشک و بالش ها به طور مرتب و تمیز هر چند وقت یک بار شسته شود.

بیشتر بخوانید: 7 گام مهم جهت جلوگیری از فرسودگی تشک و افزایش طول عمر آن

بهترین زمان برای تعویض روتختی و لحاف

بسیاری از ما زیاد لحاف یا روتختی خود را نمی شوییم. در واقع روتختی ها باید هر چند ماه یکبار و حداقل دو بار در سال شسته شوند. لحاف ها از عرق و سلول های پوست مانند بقیه ملحفه ها خراب و فرسوده می شوند و باید حداقل هر چهار سال یکبار تعویض شوند .

مراقب ساییدگی و پارگی باشید و بدانید که هر اقلام دارای سوراخ ویا پوسیدگی باشد باید فوراً عوض شود. برای دیدن و خرید بالش‌های بادوام، ملحفه‌ها، محافظ‌های تشک و موارد دیگر، به کارخانه مراجعه کنید برای یک خرید خوب و با کیفیت ما یاریگر شما خواهیم بود .

سخن آخر:

در این مقاله به بررسی بهترین زمان تعویض لوازم جانبی خواب پرداخته ایم و در مورد زمان عوض کردن بالش، پد محافظ تشک، روتختی و… صحبت کرده ایم. همچنین اگر قصد خرید هر یک از این اقلام را با کیفیت بالا و قیمت استثنایی دارید چه به صورت تکی و چه به صورت عمده بهتر است با مشاورین این مجموعه در ارتباط باشید یا با شماره تماس 09122872788 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *