در سال های اخیر تعمیر تشک خوشخواب به یکی از نیازهای مردم امروزی تبدیل شده است. افزایش قیمت خرید تشک جدید، عادات رفتاری افراد به تشک مورد استفاده خود و… نیاز به بازسازی این کالاهای خواب را تشدید می کند. از این رو همه روزه روش های جدیدی برای تعمیرات این محصولات ارائه می شوند. تعمیرات تشک ها و خوشخواب ها برای همه مدل های این سری محصولات انجام می شود. تشک های طبی و فنری در دنیای امروز جایگاه مهمی دارند و تعمیر و بازسازی آن ها به میزان بالایی انجام می شود. در نمایندگی تشک رویال انواع تشک ها و مارک و مدل ها تعمیر و بازسازی می شوند.

تعمیر تشک خوشخواب، بازسازی تشک طبی و فنری

تعمیر تشک خوشخواب در زمان، وقت و هزینه های شما صرفه جویی می کند. در صورتی که از یک مرکز معتبر برای این خدمات کمک بگیرید و یا خودتان با استفاده از روش های درست و اصولی برای تعمیر و بازسازی این تشک ها اقدام کنید، بی شک کلیه آسیب ها و مشکلات تشک قدیمیتان برطرف می شود. تشک ها در طولانی مدت با مشکلات بسیار رو به رو می شوند. ضعف و خمیدگی بخش های مختلف، فرو رفتگی الیاف و… استفاده از این لوازم اساسی را با مشکلاتی رو به رو می کند. به همین سبب به محض مشاهده چنین آسیب هایی باید برای تعویض و ترمیم تشک خود اقدام کنید.
بازسازی تشک خوشخواب با هزینه های مختلفی انجام می شود. این هزینه ها بر اساس میزان آسیب دیدگی کالای خواب شما مشخص می شوند. در حین بازسازی و ترمیم تشک ها، کلیه تنظیمات تشک نیز بسته به نظر و خواست مشتریان تعیین می شود. به این ترتیب در این فرایند صاحب یک تشک نو می شوید که با کمترین هزینه خریداری شده است! میزان سفتی و نرمی، سایز تشک و… در این فرایند تعمیراتی مشخص خواهد شد. همچنین در خدمات ترمیم تشک، تعویض پارچه رویی آن نیز انجام می شود. در صورتی که رویه تشک های قدیمی شما کیفیت لازم را برای استفاده مجدد ندارند، حتما برای تعویض آن ها اقدام کنید. در صورتی که از تشک های رویال برای مصارف روزانه خود استفاده کنید، در طولانی مدت نیازی به تعمیر و بازسازی این محصولات نخواهید داشت.

تشک خوش خواب در اصفهان

بازسازی و تعمیر تشک در اصفهان

تعمیر انواع تشک خوشخواب

تعمیرات تشک تخت برای انواع دسته بندی های تشک انجام می شود. هر یک از این محصولات بر اساس مدل و ساختار داخلیشان تعمیر شده و ایرادات آن ها برطرف خواهد شد. این خدمات تعمیراتی شامل موارد زیر می شوند:

  • تنظیم بزرگی و کوچکی خوشخواب بر اساس سایز انتخابی مشتریان
  • استفاده از پد در تعمیر تشک تخت هایی که از ابتدا پد نداشته اند
  • تنظیم ساختار داخلی تشک بر اساس وزن افراد
  • تنظیم تشک بر اساس نحوه خوابیدن افراد
  • استفاده از تقویت کننده در تشک ها در میان فنرها و فلزات داخلی
  • تعویض کلی الیاف و فوم های داخلی بنا به درخواست مشتری
  • رفع گودی های سطحی و داخلی تشک
  • اصلاحات اسکلت فلزی و فنری تشک های آسیب دیده
  • تبدیل تشک های فنری به طبی با اعمال برخی تغییرات در اسکلت آن ها
  • هر یک از تنظیمات نام برده شده با هزینه های به خصوصی انجام شده و کالای نهایی با کیفیت مطلوبی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

تعمیر تشک خوشخواب فنری

تعمیرات تشک خوشخواب فنری برای ایجاد برخی اصلاحات در ساختار این تشک ها انجام می شود. در صورتی که از ابتدا تشکی مرغوب و استاندارد خریداری کنید، بی شک نیاز کمتری به تعمیرات آن پیدا می کنید. تشک های فنری یکی از رایج ترین انواع کالاهای خواب در دنیای امروز هستند که در مدل های گوناگونی عرضه می شوند. انواع خوشخواب های فنری در فرایند تعمیر قابلیت تبدیل به تشک طبی را دارند.
این قبیل خدمات بازسازی تشک خوشخواب کیفیت استفاده از این محصولات را افزایش می دهد. البته در صورتی که به تشک طبی نیاز دارید، بهتر است به خرید تشک طبی رویال را به شما پیشنهاد میکنیم. تشک های تعمیر شده هیچگاه کیفیت اولیه یک تشک اورجینال را نخواهند داشت. برای تعمیر تشک انتخابی خود حتما به این مجموعه نکات دقت داشته باشید.

همچنین بخوانید: مزایای خرید تشک طبی برای دیسک کمر

تعمیرات و باز سازی تشک طبی فنری

تعمیر تشک خوشخواب فنری به دلایل مختلفی انجام می شود. برخی از این تشک ها به دلیل عدم استاندارد سازی اولیه دچار شکستگی می شوند؛ در برخی از آن ها فنرهای موجود افت کرده و آسیب می بینند و… به همین خاطر خدمات تعمیر و بازسازی این تشک ها مورد استفاده قرار می گیرند.
برای بازسازی تشک خوشخواب فنری، ابتدا فنرهای آسیب دیده تعویض و جایگزین می شوند. در هر یک از این تشک ها احتمال آسیب دیدگی الیاف نیز وجود دارد که برای استفاده بهتر مصرف کنندگان ترمیم و جایگزین خواهند شد. برخی از مراکز تعمیراتی در کنار خدمات تعمیراتی خود ضمانت نامه های معتبری را ارائه می دهند که تضمینی برای کیفیت تعمیر کالای خواب مورد نظر شما محسوب می شود.
برای تعمیر هر یک از این تشک ها باید به بهداشت مرکز مورد نظر و رعایت این نکات دقت داشته باشید. فرایند حمل و نقل تشک برای انتقال به محل تعمیر و ارسال برای مشتری نیز در این زمینه بررسی می شود.

مزایا و معایب تعمیر تشک خوشخواب

تعمیر تشک خوشخواب مزایا و معایب مهمی دارد که افراد را برای استفاده از این خدمات دچار تردید می کند. به طور کلی خرید یک تشک نو پس از آسیب دیدگی تشک فرسوده قدیمی، تصمیم بهتری است و برای سلامت و آرامش خواب شما پیامدهای مثبتی به دنبال دارد. به همین خاطر توصیه می کنیم، در صورت مشاهده هر گونه آسیب در الیاف، فنرها و قطعات داخلی این محصولات حتی الامکان برای خرید یک تشک جدید اقدام کنید.
اگرچه خرید یک تشک جدید هزینه های بیشتری دارد، اما مدت زمان ماندگاری یک تشک جدید و اورجینال بسیار بیشتر از خوشخوابی است که آن را بارها ترمیم کرده اید. با این وجود برخی از مهمترین مزایای ترمیم تشک های آسیب دیده را در زیر مشاهده می کنید:

از مهمترین معایب این خدمات تعمیراتی می توان به کوتاه بودن ماندگاری کیفیت تشک تعمیر شده اشاره کرد که هزینه های مضاعفی برای افراد به وجود می آورد.

بازسازی تشک در اصفهان

بازسازی و تعمیر تشک خوشخواب در اصفهان

هزینه تعمیر تشک خوشخواب، عوامل موثر در قیمت

بازسازی تشک خوشخواب هزینه های به خصوصی دارد که بسته به نوع خدمات ارائه شده تعیین می شود. در صورتی که شما هم به فکر تعمیر کالای خواب خود هستید باید به عوامل تاثیرگذار بر قیمت این محصولات نیز توجه داشته باشید. برخی از این فاکتورها را در زیر مشاهده می کنید:
در صورت تعویض الیاف و قطعات، هزینه اقلام جایگزین شده بر هزینه خدمات افزوده خواهد شد؛ در نتیجه هزینه تعمیر تشک خوشخواب افزایش می یابد.
هزینه های مربوط به حمل و انتقال تشک پیش تر محاسبه شده و بر قیمت اولیه افزوده خواهد شد.
مرکز انتخابی شما تعرفه های خاص خود را برای ارائه خدمات تعمیراتی ارائه می دهد. انتخاب نوع مرکز تعمیراتی نیز در تعیین هزینه های بازسازی انواع تشک خواب نقش تاثیرگذاری خواهد داشت.
میزان آسیب دیدگی تشک شما نیز هزینه های بازسازی را کاهش یا افزایش می دهد.
نوع تشک نیز هزینه های تعمیراتی آن را تحت تاثیر قرار می دهد؛ به طور مثال تشک های طبی ساختار پیشرفته تری دارند و هزینه ترمیم آن ها کمی بیشتر است.

تعویض تشک کهنه با نو

تعمیر تشک خوشخواب با در نظر گرفتن استانداردهای مربوطه انجام می شود. یکی از طرح هایی که در خصوص کاهش هزینه خانوارها در سال های اخیر ارائه شده، طرح تعویض تشک کهنه با نو است. نمایندگی معتبر تشک رویال برای رفاه حال بیشتر مخاطبین خود طرحی برای تعویض تشک های کهنه با نو ارائه کرده است. با استفاده از این طرح اقتصادی تشک فرسوده شما برای نزدیک ترین نمایندگی رویال ارسال شده و سپس تشک انتخابی شما به آدرس تعیین شده ارسال می گردد.

جمع بندی

در این مطلب خدمات بازسازی تشک خوشخواب را به صورت حرفه ای بررسی کردیم. تعمیرکاران تشک در سر تا سر کشور ما فعالیت کرده و انواع تشک های کهنه را بازسازی می کنند. اما هر قدر هم کیفیت خدمات این مراکز بالا باشد، محصول تعمیر شده مرغوبیت یک تشک اورجینال نو را نخواهد داشت. در این راستا نمایندگی تشک رویال یک طرح استثنایی برای کاهش هزینه های مشتریان ارائه کرده؛ در این طرح می توانید تشک های آسیب دیده خود را در تعداد نامحدود برای نمایندگی های این مجموعه ارسال کرده و تشک نو انتخابی را در محل مورد نظر تحویل بگیرید. این فرایند در هزینه های شما به طرز شگفت انگیزی صرفه جویی می کند.