مقالات تشک رویال

تمام چیزی که باید در رابطه با پد محافظ تشک ضد آب بدانید!

پد محافظ تشک نمایندگی تشک رویال

یکی از عواملی که به افزایش طول عمر تشک شما کمک بسیاری می کند، پد محافظ تشک است. محافظ های تشک انواع مختلفی دارد بعضی از آن ها جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار به تشک مورد استفاده قرار می گیرند. بعضی دیگر از محافظ های ضد آلرژی هستند. محافظ تشک ضد آلرژی به درد افرادی می‌خورد که به مواد آلرژی‌زا حساسیت دارند. این محافظت می‌تواند به کاهش خطر ایجاد حساسیت در برابر آلودگی‌ها کمک کند و برای افرادی که عوارض آلرژیک دارند، این محافظت می‌تواند به بهبود کیفیت خواب و کاهش علائم آلرژیک کمک کند. به عنوان مثال، افرادی که به گرده گیاهان، قارچ، حشرات، پوست حیوانات و غیره حساسیت دارند. می‌توانند از محافظ تشک ضد آلرژی استفاده کنند. آنچه که نمایندگی تشک رویال در این مقاله قصد دارد به بررسی آن بپردازد محافظ تشک ضد آب رویال است.

پد محافظ تشک ضد آب چیست و به چه دردی می خورد؟

پد ضدآب تشک یک لایه نرم و محافظ برای تشک است که بر روی تشک قرار می‌گیرد. این محافظ تشک معمولاً از موادی مانند پنبه، الیاف مصنوعی، پلی‌آمید و… تهیه شده است.

استفاده از پد محافظ تشک به شما کمک می‌کند. تا تشک شما در برابر آلودگی‌ها، عرق، مو، مایعات و غیره محافظت شود و همچنین به طول عمر تشک کمک می‌کند. این محافظ تشک به شما امکان می‌دهد تا تشک خود را تمیز نگه دارید. و در صورت لزوم، پد را به راحتی شستشو دهید. همچنین، محافظ تشک ضد آب به شما کمک می‌کند. تا در فصل گرما، از تعریق و عرق شدید جلوگیری کنید و در فصل سرد. از رطوبت و بلند شدن گرما از تشک کمک می‌کند.

ویژگی های پد محافظ رویال

ویژگی های پد محافظ رویال

انتخاب یک محافظ تشک باکیفیت به شما کمک می کند. تا تشکتان را از هرگونه کپک، باکتری و مواد آلرژی زا دور کنید. این ویژگی سبب می شود تا حتی افرادی که حساسیت و آلرژی دارند. به راحتی بتوانند از این پد ها استفاده کنند. به همین دلیل، استفاده از محافظ تشک رویال به شما کمک می‌کند. تا خواب بهتری داشته باشید. این محصول شما را از شستشو های مکرر تشک نجات می دهد. همچنین اگر تشکی که خریداری کرده اید دست دوم است. این پد ها از حساسیت و آلرژی شما را دور نگه می دارند.

بخوانید: محافظ تشک رویال چگونه سبب افزایش طول عمر تشک می شود؟

روش های تشخیص یک پد محافظ تشک ضد آب و با کیفیت

برای تشخیص یک محافظ تشک ضد آب خوب، بهتر است به موارد زیر توجه کنید:

محافظ تشک ضد آب و باکیفیتنمایندگی تشک رویال

محافظ تشک ضد آب و باکیفیت نمایندگی تشک رویال

  1. جنس محافظ تشک: محافظ تشک ضد آب باید از جنسی باشد که قابلیت جذب آب را نداشته باشد. بهترین جنس مورد استفاده برای این منظور، پلی یورتان است که از لحاظ ضد آبی بسیار عالی عمل می‌کند.
  2. ضدآب بودن محافظ تشک: برای اطمینان از ضدآبی بودن محافظ تشک، بهتر است برچسب محصول را بررسی کنید. و مطمئن شوید که این محصول را از یک برند مطمئن خریداری کنید. شما می توانید محافظ تشک ضد آب را از سایت اصلی تشک رویال خریداری کنید.
  3. قابلیت شستشو: یک محافظ تشک ضد آب خوب، قابل شستشو است تا بتوانید آن را به راحتی تمیز کنید.
  4. قدرت جذب: محافظ تشک ضد آب باید قدرت جذب آب مناسبی داشته باشد تا در صورتی که هر گونه. مایع بر روی آن بریزد، تشک را از آب و رطوبت محافظت کند.
  5. اندازه: محافظ تشک ضد آب باید به اندازه تشک شما باشد. و بتواند تمام قسمت های تشک شمارا بپوشاند.
  6. نظافت: محافظ تشک ضد آب باید به شکلی طراحی شده باشد. که به راحتی تمیز شود و پس از شستشو برای مدت طولانی همچنان به شکل خود باقی بماند.

همچنین باید بدانید در صورت انتخاب یک پد محافظ تشک نا مناسب ممکن است. هنگام خارج کردن تشک از پد دچار مشکل شوید. یا سبب می شود که در سطح تشک گرما ایجاد شود.

راهکار های افزایش طول عمر تشک

اکثر کالا های خواب پس از مدتی غیرقابل استفاده می شوند. به همین دلیل است که متخصصین طول عمر هر تشک را بین 5 الی 7 سال می دانند.

عوامل بسیار زیادی هستند که به تشک آسیب می زنند. و طول عمر آن را کمتر می کنند و باعث می شوند که تشک زودتر از حالت عادی از بین برود و خراب شود. عواملی مثل استفاده بیش از حد ، عدم تهویه مناسب ، عدم تمیزکاری منظم تشک ، استفاده از مواد شیمیایی بسیار قوی برای شستشوی تشک. و استفاده از تشکی که قابلیت پشتیبانی از وزن بدن شمارا نداشته باشد. این عوامل می توانند در دراز مدت باعث کاهش طول عمر تشک شما می شوند.

برخی از عواملی که باعث محافظت از تشک می شوند:

بالا بردن طول عمر تشک

بالا بردن طول عمر تشک

استفاده از پایه تشک: استفاده از پایه به جای اینکه تشک را روی زمین قرار دهید. می توانید باعث افزایش طول عمر تشک شما شود.

تهویه مناسب:وقتی تشک را در فضای باز یا در معرض نور خورشید قرار می دهید. میکروب های تشک از بین میروند و نه تنها طول عمر تشک بیشتر میشود بلکه کارایی بهتری هم برای شما به همراه دارد.

استفاده از پد محافظ تشک: این محافظ ها با جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل تشک باعث می شوند. طول عمر تشک شما افزایش پیدا کند.

نتیجه گیری در مورد پد محافظ تشک رویال:

تشک خوب و باکیفیت تاثیر زیادی در سلامتی و تصمیم های روزانه شما دارد. زیرا شما مذت زمان زیادی را در کالای خواب خود سپری می کنید. و همه ی افراد پیوسته به دنبال خرید یک تشک باکیفیت و مناسب هستند. پس اگر نمی خواهید هزینه ای که صرف خرید یک تشک بسیار باکیفیت شده است. از بین برود پیشنهاد ما به شما این است که حتما پس از خرید تشک یک محافظ تشک هم تهیه کنید. زیرا این محافظ های تشک نه تنها باعث حفظ سلامتی شما می شوند بلکه عمر مفید تشک را هم افزایش می دهند و از فرسوده شدن آن جلوگیری می کنند.

سوالات متداول در مورد خرید از نمایندگی تشک رویال:

پد محافظ تشک باکیفیت را از کجا میتوانم تهیه کنم؟

شما می توانید محافظ تشک باکیفیت را از نمایندگی تشک رویال تهیه کنید.

آیا محافظ تشک رویال قابل شستشو است؟

بله شما می توانید به جای شستشوی تشک محافظ تشکتان را به طور منظم شستشو دهید.

محافظ تشک رویال به مرور زمان به تشک آسیب می زند؟

خیر نه تنها به تشک آسیب نمیزند بلکه باعث افزایش عمر آن هم می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *