مقالات تشک رویال

اشتباهات و سوالات متداول و راهکار هایی در رابطه با انتخاب ارتفاع تشک

انتخاب ارتفاع تشک

اشتباهات و سوالات متداول و راهکار هایی در رابطه با انتخاب ارتفاع تشک

در مقاله قبلی با موضوع همه آنچه باید در مورد ارتفاع تشک و تختتان بدانید، بررسی شد. این موارد شامل سن، داشتن شرایط فیزیکی متفاوت، کوتاهی و بلندی و همچنین آناتومی بدن شخص می باشد. در این قسمت قصد داریم تا اشتباهات رایج هنگام خرید تشک، نکات کلیدی برای تنظیم ارتفاع تشک و تخت و سوالات متداولی که بیشتر مشتریان در هنگام خرید تشک برایشان پیش می آید را برایتان جمع آوری و در ادامه به بررسی آن ها بپردازیم. ن آ

ضخامت تشک که به نام پروفیل آن نیز شناخته می شود، از مدلی به مدل دیگر متفاوت است. بنابراین منطقی است که تشک ضخیم‌تر ارتفاع بیشتری هم داشته باشد. در حالی که تشک نازک‌تر دارای ارتفاع کمتری است. علاوه بر انتخاب تختی که ویژگی هایی مانند راحتی، پشتیبانی، کاهش فشار، انتقال حرکت و خنک‌کننده – را داشته باشد، شما تخت و تشکی را می‌خواهید که داخل و خارج شدن از آن آسان باشد.

 

چه نکاتی برای تنظیم ارتفاع تخت باید رعایت شود ؟

تنظیم ارتفاع تخت

تنظیم ارتفاع تخت

خوشبختانه، راه‌های سریع و آسانی وجود دارد که می‌توانید ارتفاع تخت خود را برای رفع نیازهای خاص خود تنظیم کنید. بالابرهای تخت یک راه حل سریع، آسان و مقرون به صرفه برای افزایش ارتفاع تخت شما هستند. می‌توانید آن‌ها را در اکثر فروشگاه‌های کالاهای خانگی پیدا کنید، و در اندازه‌ها و  شکل های مختلف خریداری کنید. برای افزایش ارتفاع تخت، کافی است آنها را زیر پایه های قاب قرار دهید. با این کار ارتفاع تخت را متناسب با کمر و سایر اعضای بدن تنظیم خواهید کرد.

برای پایین آوردن ارتفاع کلی تخت خودمی توانید  از یک فنر باکس باجنس ونوع خوب  استفاده کنید. این فنرها از فنرهای جعبه‌ای سنتی نازک‌تر هستند و استفاده از آن می‌تواند راه‌حلی ساده و کاربردی برای ایجاد ارتفاع ایده‌آل تخت شما باشد. برخی تخت ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که خیلی پایین هستند و وقتی نیاز به کاهش ارتفاع کلی این تخت ها می‌رسد،بهتر است تشک تخت را با تشک هایی با ارتفاع کمتر عوض کنید.

اشتباهات رایجی که در انتخاب ارتفاع تخت باید از آنها اجتناب کنید

 در هنگام خرید تشک دو کار وجود دارد که قطعاً نباید انجام دهید:

کمک و مشاوره نگرفتن از یک فروشنده تشک با تجربه نه تنها باعث می شود که نتوانید بهترین قاب، پایه و ارتفاع تشک را برای نیازهای خود بیابید، بلکه به این معنی است که ممکن است سلامتیتان را در دراز مدت به خطر بیندازید. با کمک تحقیقات تیمی را انتخاب کنید که تجربه زیادی در این زمینه داشته باشد. من به شدت پیشنهاد می کنم از یک متخصص برای انتخاب ارتفاع متناسب با بدنتان کمک بگیرید. به این دلیل که مشاورین نمایندگی تشک رویال در این سال ها در مجموع به میلیون ها نفر کمک کرده اند تا بهتر بخوابند. اگر قرار است یک سوم عمر خود را در رختخواب بگذرانید، مطمئن شوید که تشک شما تشک مناسب و در ارتفاع مناسب است.

بیشتر بخوانید: تاثیر چرت زدن بر زندگی روزمره چیست؟

طبق گفته کارشناسان این مجموعه خرید تشک با ارتقاع حساب نشده بدون در نظر گرفتن چارچوب تخت نیز دومین اشتباهی است که اکثر مشتریان آن را انجام می دهند. به نظر می رسد این یک اشتباه رایج در تعیین ارتفاع تخت خواب ایده آل شما باشد. به خصوص هنگام خرید یک تخت جدید و مخصوصا برای تشک های دونفره و نو عروسان.

نکته: هنگام خرید تشک جدید، عکسی از تخت و اتاق خواب خود به همراه داشته باشید. همچنین برای راهنمایی بهتر یادداشت هایی با ارتفاع قاب، مشخصات فنر جعبه یا فونداسیون و ارتفاع تشک فعلی خود به همراه داشته باشید. وقتی تمام این اطلاعات را با تشکی که انتخاب کرده‌اید جفت کنید، قبل از اینکه فروشگاه را ترک کنید، ارتفاع نهایی و کلی را خواهید دانست.

همانطور که گفته شد با اجتناب از این دو اشتباه و اولویت بندی نیازهای خاص خود به عنوان مهم ترین عاملی که باید در هنگام خرید یک تخت جدید و تعیین ارتفاع ایده آل آن در نظر بگیرید. به نوعی استراحت خواهید کرد که راحتی و آرامش را تجربه خواهید کرد.

سوالات و پاسخ های پرطرفدار انتخاب ارتفاع تشک:

انتخاب ارتفاع تشک هنگام خرید

انتخاب ارتفاع تشک هنگام خرید

ارتفاع تخت چه تاثیری بر طراحی اتاق خواب من دارد؟

ارتفاع تخت می تواند با تأثیر بر تعادل بصری فضای شما بر طراحی اتاق خواب شما تأثیر بگذارد. تختی که خیلی بلند یا خیلی پایین باشد ممکن است نامناسب به نظر برسد. هنگام انتخاب ارتفاع تخت خود، سبک و طراحی اتاق خواب خود را در نظر بگیرید. گفته می شود، قد، نوع بدن، محدودیت های فیزیکی و سن خود را در رأس انتخاب خود نگه دارید.

چگونه می توانم ارتفاع تخت مناسب برای نیازهای سلامتی خود را انتخاب کنم؟

برای تعیین ارتفاع بهتر تخت، مسائل حرکتی و شرایط سلامتی را در نظر بگیرید چون بر توانایی شما در داخل و خارج شدن از تخت تأثیرگذار است .

به عنوان مثال، اگر کمردرد دارید، ارتفاع کمتر ممکن است برایتان بهتر باشد و ورود و خروجتان به تخت راحت‌تر باشد. از طرف دیگر، اگر در ایستادن از حالت نشسته مشکل دارید، یک تخت بالاتر می تواند انتخاب بهتری باشد.

بیشتر بخوانید: ارتفاع و اندازه استاندارد تشک رویال

توجه: همیشه با پزشک یا یک متخصص پزشکی برای مشاوره و راهنمایی در مورد انتخاب ارتفاع تخت مناسب برای نیازهای خود مشورت کنید.

چگونه می توانم ارتفاع تخت خود را بدون خرید تخت جدید تنظیم کنم؟

چند راه حل آسان وجود دارد می‌توانید یک فنر جعبه‌ای اضافه یا حذف کنید تا ارتفاع کل تخت را کم یا زیاد کنید. همچنین می توانید با افزودن برافراشته به پاها ارتفاع چارچوب تخت خود را افزایش دهید. درضمن می توانید ازیک پله مطمئن برای آسان‌تر و ایمن‌تر شدن بالا و پایین رفتن و بلند شدن از تخت استفاده کنید.

ارتفاع تخت چه تاثیری بر کیفیت خواب من دارد؟

ارتفاع تخت می تواند کیفیت خواب شما را با تاثیر بر سهولت حرکت شما تحت تاثیر قرار دهد. اگر تخت شما خیلی بلند یا خیلی پایین باشد، ممکن است احساس ناراحتی، درد یا مشکل در داخل و خارج شدن داشته باشید. و این می تواند خواب شما را مختل کند و بر سلامت شما تأثیر بگذارد.

بیشتر بخوانید: تشک نامناسب چه ضرر ها و آسیب هایی را به همراه دارد؟

چگونه بفهمم که تختم خیلی بلند است یا خیلی پایین؟

اگر تخت شما خیلی بلند است، ممکن است برای بالا رفتن از آن نیاز به پریدن یا فشار داشته باشید که می تواند ناراحت کننده باشد و خطر سقوط را افزایش دهد. اگر تخت شما خیلی پایین است، ممکن است داخل و خارج شدن آن دشوار باشد و باعث ایجاد استرس ناخواسته بر عضلات پشت و پا شود.

انتخاب ارتفاع تشک بر اساس قد من به چه مواردی بستگی دارد؟

این همه به قد و ترجیحات شخصی شما بستگی دارد.باید ارتفاعی رابرای تخت خود  انتخاب کنید که به پاهای شما اجازه دهد در حالی که راحت روی لبه تخت نشسته اید، به راحتی روی زمین قرار بگیرند.

اگر مطالب این مقاله برایتان مفید بود یا نکته ای را میدانید که ما به آن اشاره نکرده ایم خوشحال می شویم تا آن را در قسمت دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید. مشاورین مجموعه تشک رویال آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *