مقالات تشک رویال

ویژگی بهترین کالاهای خواب برای پزشکان اورژانس

ویژگی کالاهای خواب برای پزشکان

فارغ از شغل یا مسئولیت‌های شما در هنگام بیداری، خواب با کیفیت برای کمک به عملکرد ما در بهترین حالت حیاتی است. از این گذشته، خواب خوب می تواند زمان پاسخگویی ما را سریع تر کند، مهارت های تصمیم گیری ما را بهبود بخشد و به ما کمک کند قوی تر و باهوش تر باشیم. این مهم نیست که شغل شما چیست، اما برای پزشکان اورژانس و کارکنان خط مقدم، این موضوع متفاوت است. بی خوابی و نداشتن حضور ذهن در تصمیم‌گیری ‌های مرگ یا زندگی نقش دارد، و برای این پزشکان مدت زمان شیفت ‌ها به ندرت 9 تا 5 ساعت استاندارد هستند. شیفت برخی از پزشکان گاهی اوقات ۲۴ ساعت یا بیشتر طول می‌کشد. نمایندگی تشک رویال در این مقاله قصد دارد در مورد چگونگی داشتن خوابی آرام حتی برای پزشکان اورژانس، در طول مدت زمانی که شیفت هستند صحبت کند و همچنین ویژگی بهترین کالاهای خواب برای پزشکان را بررسی کند. تا انتهای مقاله با ما همراه شوید.

زندگی یک پزشک کم خواب چگونه است؟

در حالی که بسیاری از مردم در اطراف راه می‌روند و کمبود خواب خود را به عنوان «کم خوابی» توصیف می‌کنند، معمولاً اینطور نیست. نداشتن ساعات کافی یا خواب محدود اغلب اتفاق می‌افتد، اما محرومیت از خواب برای گروه کوچکی از مردم است که به طور مداوم نمی توانند چشم‌هایشان را در زمانی که بدنشان میخواهد نمی بندند. پزشکان اورژانس کاملاً واجد شرایط محرومیت از خواب هستند. اما قبل از اینکه پزشکان را ملزم به خواب بیشتر کنیم، لازم به ذکر است که برخی از افراد می‌توانند وظایف مهم زندگی (و جراحی‌های نجات دهنده زندگی) را در زمانی که حتی دچار کم خوابی یا بی خوابی هستند بدون هیچ مشکلی انجام دهند.

این که شما در کم خوابی خوب هستید؛ به این معنی نیست که سالم هستید یا کم خوابیدن اقدام درستی برای سلامتی شماست، این برای پزشکان اورژانس و بسیاری از افرادی که ادعا می کنند با کم خوابی موفق هستند نیز صدق می کند.

کالای خواب پزشکان دارای شیفت طولانی باید چه ویژگی داشته باشد؟

ویژگی کالای خواب پزشکان با شیفت طولانی

ویژگی کالای خواب پزشکان با شیفت طولانی

چیدمان مناسب تخت،تشک و بالش می تواند به داشتن خواب مورد نیاز برای این افراد کمک کند. در این بخش به بررسی ویژگی کالاهای خواب برای پزشکان پرداخته ایم:

با یک تشک خوب شروع کنید.

برای پیدا کردن تشک مناسب، ما بررسی می‌کنیم که آنها چه نوع تشکی هستند و آیا فشار پشت، شکم یا پهلو را در هنگام استراحت کاهش می دهند یا خیر. سپس به بررسی دقیق برخی از اختلالات خواب معمولی مانند درد، خروپف، حرف زدن در خواب و… می‌رویم. هرکسی با توجه به شغلی که دارد اگر تمام روز ایستاده است یا در کار فیزیکی کار می‌کند، احتمالاً می‌خواهد کاهش فشار را نیز در اولویت قرار دهد.

اولین تشکی که توسط سایت رسمی تشک رویال به شما پیشنهاد میشود تشک سوپر طبی فنری رویال است. این تشک بهترین ترکیب از راحتی و پشتیبانی را برای بدنی خسته ارائه می‌کند و در عین حال مزایای حفظ تعادل وزن ها نیز می باشد که مخصوص افرادی است که برای تخت های دونفره تشک میخرند. و در صورتی که جز افراد دارای درد هایی مانند کمر درد یا پا درد هستید این محصول برای کاهش فشار هنگام درد بسیار عالی است. همچنین با توجه به موادی که در ساخت این محصول به کار رفته است این تشک ها به جذب گرمای ناخواسته کمک می کنند.

راحتی و استحکام برای هرکسی تعریف متفاوتی دارد

هنگام خرید یک تشک جدید، به خاطر داشته باشید که هرکسی راحتی و استحکام را متفاوت تجربه می کند، بنابراین قبل از اینکه به تناسب میان کالای خواب و اندام خود برسید، چندین تشک را امتحان کنید. این مورد یکی از مهم ترین ویژگی کالاهای خواب برای پزشکان است.

راحتی شما هنگام خواب پس از یک روز طولانی و خسته کننده به چیزی بیش از تشک خلاصه نمی شود. زیرسازی تشک می تواند به اندازه خود تخت مهم باشد. برای این کار، پیشنهاد فروشگاه مرکزی تشک رویال یک پایه قابل تنظیم است که به شما امکان می دهد ناحیه سر و پای تخت را بالا و پایین ببرید. بالا بردن سر و پاها فشار را از ناحیه کمر و پا ها می‌گیرد. بالا بردن سر 40 پوند فشار از قفسه سینه برای باز کردن آن راه هوایی نیاز دارد.

خواب روی تشک و پایه مناسب می تواند به شما کمک کند تا قبل از شروع فردا انرژی مورد نیازتان را بدست بیاورید.

بیشتر بخوانید: خرید تشک بیمارستانی و انواع آن

اتاق خواب خود را به محیطی ایده آل برای خواب تبدیل کنید

اتاق خواب ایده آل برای پزشکان

اتاق خواب ایده آل برای پزشکان

اتاق خواب شما باید پناهگاهی برای خواب باشد، جایی که به اندازه کافی احساس راحتی می‌کنید تا بتوانید استراحت کنید. محیط خواب، مانند محافظ تشک، ملحفه‌ ها و بالش‌ های شما، به غیر از تشک، بقیه راحتی و آرامش پیش از خواب را تشکیل می‌دهد. شما می توانید بهترین فناوری را در تشک داشته باشید، اما اگر از محافظ تشک اشتباه یا ملحفه های اشتباه استفاده می کنید، ممکن است نتوانید از خواب با کیفیت بهره مند شوید. به همین دلیل انتخاب محافظ تشک مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است.

از رایحه درمانی یا گیاهانی که بو دار هستند استفاده کنید.

استفاده از رایحه درمانی برای دادن نشانه هایی به بدن که زمان آرام کردن ذهن نیز فرا رسیده است نیز به داشتن خوابی آرام کمک می کند. پخش کننده اسانس یا یک خرید یک بالش مموری فوم تسکین دهنده که هسته معطری دارد، راه های آسانی است که اتاق شما را بوی آبگرم می دهد. اگر از یک شیفت کاری طولانی به خانه می‌آیید بهتر است پرده ها را بکشید از فضای مجازی فاصله بگیرید تا بدنتان آماده خواب شود.

بیشتر بخوانید: تاثیر بی خوابی بر پوست و زیبایی شما چیست؟

چگونه وقتی در خانه نیستید بهتر بخوابید؟

پزشکان اورژانس و بسیاری از کارگران شیفت ممکن است همیشه برای خواب به خانه نروند. اگر شیفت کاری خلوت باشد، آنها ممکن است این شانس را داشته باشند که در اتاق آماده باش کمی چرت بزنند، به خصوص اگر جز پرستاران با شیفت های طولانی تری باشند. هشت ساعت خوابیدن در روز به صورت تکه تکه همراه با چرت زدن برای بدن کافی نیست اما به گفته متخصصین این کار بهتر از نخوابیدن است.

شاید این مطلب هم برایتان مفید باشد: تاثیر چشم بند بر بهبود کیفیت خواب

اگر در محیط‌هایی که خانه شما نیستند به سختی به خواب می‌روید، پیشنهاد می شود برخی از وسایل راحتی مانند چشم بند را از خانه بیاورید مخصوصا اگر جز افرادی هستید که به خواب در تاریکی عادت دارند.

حرکت مداوم پر استرس زندگی – صرف نظر از حرفه شما – نیاز به داشتن خوابی آرام دارد که نه تنها برای شما مفید است، بلکه به کیفیت کارتان نیز می افزاید. در دنیایی که کمبود خواب به عنوان بخشی از سبک زندگی تلقی می شود، داشتن یک فضای خواب راحت می تواند دنیای متفاوتی را ایجاد کند. اگر این مطلب از سایت رسمی تشک رویال برایتان مفید بود خوشحال می شویم در قسمت دیدگاه ها نظرتان را با ما و سایر خوانندگان سایت در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *