مقالات تشک رویال

خرید تشک بیمارستانی و بررسی نکاتی که باید درمورد انواع تشک بیمارستانی بدانید!

خرید تشک بیمارستانی نمایندگی تشک رویال

خرید تشک بیمارستانی مناسب و با کیفیت برای بیماران ضروری است. تشک های بیمارستانی یکی از اجزای مهم تجهیزات پزشکی هستند. این تشک ها ارائه کننده ی راحتی و اسایش برای بیماران هستند. بیماران در صورتی که شرایط مناسبی برای خواب داشته باشند به مرور زمان علاوه بر جسم روحشان هم بهبود می یابد. علاوه بر این برخی بیماران. پس از گذراندن دوران بیماری باز هم به استراحت نیاز دارند و یا بعضی افراد سالخورده به دلیل. مشکلات حرکتی مجبور هستند که از تشک مناسب استفاده کنند. بنابراین خرید تشک بیمارستانی مناسب برای این افراد بسیار حیاتی و ضروری  است. انواع مختلفی از تشک های بیمارستانی وجود دارند که شما میتوانید با خواندن. این مقاله بهترین آن را برای بهبود وضعیت بیمار خود پیدا کنید.

بررسی انواع مختلف تشک های بیمارستانی و مناسب برای زخم بستر

تشک های بیمارستانی با دیگر تشک ها بسیار متفاوت اند. زیرا این تشک با توجه به وضعیت بیمار لبه های مستحکم تری نسبت به تشک های معمولی دارند. اگر به دنبال خرید تشک بیمارستانی مناسب هستید میتوانید به خواندن ادامه این مقاله بپردازید:

بررسی انواع مختلف تشک های بیمارستانی و مناسب برای زخم بستر

بررسی انواع مختلف تشک های بیمارستانی و مناسب برای زخم بستر

تشک های فنری: این تشک ها برای ارائه پایداری، سهولت در تمیز کردن و افزایش آسایش بیماران طراحی شده اند. تشک های فنری بیمارستانی به صورت پیوسته و با چندین ردیف فنر فلزی ساخته می شوند. که هر فنر به وسیله یک لایه فوم پوشیده شده و سپس با پارچه ضدعرق پوشش داده می شود. این تشک ها معمولاً در اندازه های مختلفی در دسترس هستند. و می توانند برای بیماران با وزن های مختلف استفاده شوند.

تشک های مموری فوم: این تشک ها جز محبوب ترین تشک های بازار هستند. کارشناسان و متخصصان این نوع تشک را بیشتر از هر تشک دیگری به بیماران خود پیشنهاد میکنند. این تشک ها از چند لایه فوم تولید می شوند و می توانند فرم بدن را به راحتی حفظ کنند. همچنین دوام این تشک بسیار بالاست.

تشک مواج سلولی: این نوع تشک از زخم های فشاری ناشی از خوابیدن زیاد جلوگیری میکنند. این تشک ها با استفاده از یک سیستم هواکش، چندین سلول باد دار را به طور موازی باهم قرار می دهد.

تشک پیشگیری از زخم بستر: این نوع تشک ها دارای شرایط منحصر به فردی هستند. و بیمار اگر برای مدت طولانی روی انها بخوابد. دچار زخم بستر نمی شود مثل تشک های بادی ، چرخشی جانبی،تشک مواج سلولی و برخی. تشک های طبی مثل تشک طبی برای دیسک کمر.

راهنمای تمیز کردن تشک های بیمارستانی و جلوگیری از انتقال عفونت

پس از خرید تشک بیمارستانی مناسب تمیز کردن تخت های بیمارستانی بسیار حائز اهمیت است. زیرا تخت ها به دلیل استفاده مداوم و بیش از حد، می توانند. آلودگی و ناخالصی های مختلفی را جذب کنند که ممکن است به عفونت های بیمارستانی منجر شوند. در ادامه، روش های بهداشتی برای تمیز کردن تخت های بیمارستانی را بررسی می کنیم:

راهنمای تمیزکردن تشک های بیمارستانی

راهنمای تمیزکردن تشک های بیمارستانی

استفاده از پوشش های محافظ تشک: مهم ترین کاربرد محافظ تشک جلوگیری از انتقال آلودگی و عفونت است. بهتر است از پوشش های محافظ مانند کاور و دستگاه های محافظ استفاده کنید. این پوشش ها می توانند از آلودگی و نفوذ باکتری ها و ویروس ها به داخل تخت جلوگیری کنند. و بدین ترتیب، به حفظ بهداشت و سلامتی بیماران و کارکنان بیمارستان کمک کنند.

پاکسازی تخت: ابتدا با استفاده از یک پارچه یا ملحفه تخت را پاک کنید. این کار به دلیل حذف ذرات معلق و ناخالصی های موجود بر روی تخت، می تواند در بهبود فرآیند. تمیز کردن تخت مؤثر باشد.

استفاده از مواد ضد عفونی کننده: برای تمیز کردن تخت های بیمارستانی، بهتر است. از مواد ضد عفونی کننده مانند الکل یا کلر استفاده شود. این مواد می توانند باکتری ها و ویروس ها را از تخت حذف کنند. و به دلیل خواص ضد عفونی کننده خود، می توانند در جلوگیری از انتقال عفونت ها مؤثر باشند.

استفاده از دستگاه های تمیز کننده. و ضدعفونی کننده: دستگاه های تمیز کننده و ضدعفونی کننده، به دلیل قابلیت تمیز کردن. و ضد عفونی کردن همزمان، برای تمیز کردن تخت های بیمارستانی بسیار مفید هستند.

البته که روش های تمیز کردن تشک خواب رویال با تشک های بیمارستانی تفاوت هایی دارد. اما در کل تمیز کردن تشک های خواب بسیار حائز اهمیت است.

خرید تشک بیمارستانی مناسب برای بهبود کیفیت خواب بیماران

انتخاب تشک برای بیماران بسیار مهم است. زیرا تشک مناسب تاثیر زیادی در روند بهبودی آنها دارد. نمایندگی تشک رویال برخی از عواملی که باید در نظر گرفته شوند را برای شما جمع آوری کرده است:

خرید تشک بیمارستانی مناسب برای بهبود کیفیت خواب بیماران

خرید تشک بیمارستانی مناسب برای بهبود کیفیت خواب بیماران

میزان تحرک بیمار: برای خرید تشک بیمارستانی مناسب باید به میزان تحرک بیمار خود بسیار دقت کنید. زیرا اگر تحرک بیمار شما زیاد نباشد باید از تشکی استفاده کنید که از زخم بستر جلوگیری کند.

دفعات تمیز کردن تشک: در صورتی که شرایط بیمار شما اجازه ندهد تشک اورا به طور منظم تمیز کنید. نیاز به تشکی دارید که باعث تعریق نشود و دارای روییه جدا شونده و ضد آب باشد.

وزن بیمار: اگر بیمار شما اضافه وزن داشته باشد باید دقت کنید. که تشکی را برای او انتخاب کنید که قابلیت پشتیبانی از بدن را داشته باشد. و بتواند شرایط مناسبی را برای بیمار شما فراهم کند.

جنس تشک: تشک ها از مواد متفاوتی ساخته می شود با توجه به شرایط بیمار باید تشکی را انتخاب کنید. که به بیمار شما اسیب نزند و از به وجود امدن زخم های فشاری جلوگیری کند.

بیماری شخص: با توجه به بیماری شخص مورد نظر باید تشک مناسب را برای او فراهم کنید. برای مثال برای هرکدام. از بیماری های گودی کمر،دیسک کمر،درد های عضلانی و … تشک مخصوصی وجود دارد.

با توجه به موارد فوق، می‌توانید تشک بیمارستانی مناسب برای بهبود کیفیت خواب و وضعیت بیماران خود را خریداری کنید.

نتیجه گیری در مورد انتخاب و خریدتشک بیمارستانی مناسب

در نهایت اگر عزیزی دارید که در خانه یا بیمارستان با بیماری های مختلفی دست و پنجه نرم میکند. باید بدانید انتخاب یک تشک مناسب برای او یکی از بهترین کارهایی است. که میتوانید انجام دهید زیرا انها با توجه به شرایطشان زمان زیادی را روی تخت می گذرانند. همچنین اینگونه می توانید در روند بهبودی وی به او کمک بزرگی کرده باشید.

با آرزوی سلامتی برای تمام بیماران.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *