مقالات تشک رویال

7 مکمل برای جلوگیری از نخوابیدن در شب – قسمت دوم

مکمل برای جلوگیری از نخوابیدن

7 مکمل برای جلوگیری از نخوابیدن در شب – قسمت اول

نخوابیدن در شب یکی از مشکلاتی است که اکثریت بزرگسالان و کهنسالان درگیر آن هستند. و در تلاش هستند تا با روش های مختلف این مشکل را بر طرف کنند. بسیاری از افراد به دارو های شیمیایی و قرص ها روی می آورند. و در دراز مدت این دارو ها روی اعصاب و روان و معده افراد تاثیر می گذارد. در محتوای قبلی به بررسی دو مورد از 7 مکمل برای جلوگیری از بی خوابی در شب پرداخته ایم. در ادامه به معرفی 5 مورد دیگر پرداخته ایم. سایت اصلی تشک رویال به شما اطمینان می دهد که پس از خواندن این مقاله همه چیز را در مورد خرید انواع مکمل برای جلوگیری از نخوابیدن در شب خواهید دانست. و با آگاهی بیشتر بهترین مکمل را انتخاب خواهید کرد.

نگاهی از درون به هفت مکمل برای جلوگیری از بی خوابی – قسمت اول

مکمل بابونه

مکمل بابونه

مکمل بابونه

بابونه بیشتر به عنوان طعمی از چای گیاهی شناخته می شود. و از گل های ظریف زرد و سفید که شبیه به گل بابونه است، تهیه می شود. اگرچه به طور سنتی برای تسکین انواع بیماری ها استفاده می شود. بابونه برای آرام کردن اضطراب و همچنین تقویت آرامش و خواب نیز مورد استفاده قرار می گیرد. می توانید آن را به صورت چای یا به صورت قرص یا صمغی خریداری کنید. بابونه همچنین به داروهای موضعی اضافه می شود و به صورت موضعی برای کاهش سوزش پوست استفاده می شود.

از آنجایی که بابونه ملایم تر است، انتخاب خوبی برای بچه ها است. اگر از چای بابونه برای کمک به خوابیدن خود استفاده می کنید، مراقب باشید قبل از خواب آنقدر نوشیدنی ننوشید که مجبور شوید نیمه شب برای ادرار کردن از خواب بیدار شوید.

مکمل تریپتوفان

احتمال اینکه بیشتر از چیزی که عادت کرده‌ایم غذا بخوریم، وجود دارد. بین تریپتوفان و خواب آلودگی  ارتباط زیادی وجود دارد. بوقلمون و سایر گوشت های سفید بدون چربی، مانند مرغ، منابع خوبی از تریپتوفان هستند. سروتونین، به عنوان یک انتقال دهنده عصبی، چندین عملکرد دارد. از جمله این موارد می توان به ایجاد حس آرامش، افزایش کیفیت و مدت خواب و کمک به تولید ملاتونین در بدن اشاره کرد. اگرچه بوقلمون غذایی است که بیشتر با تریپتوفان همراه است، شیر کامل حاوی مقدار بیشتری از آن است. سفیده تخم مرغ، جو، آجیل و دانه ها همگی منابع خوبی هستند. همچنین به عنوان مکمل به شکل قرص یا پودر موجود است. اما مصرف این مکمل با مواد غذایی بهتر از استفاده از قرص و پودر است.

گیاه والرین

سنبل الطیب یک گیاه گلدار است که در چندین نقطه از جهان رشد می کند، بیش از 1000 سال است که برای درمان بی خوابی، اضطراب و سایر بیماری ها استفاده می شود. اگرچه تحقیقات بیشتری مورد نیاز است، به نظر می رسد برخی از مطالعات نشان می دهد که سنبل الطیب می تواند به افراد کمک کند سریعتر به خواب بروند و همچنین کیفیت خواب و زمان صرف شده در خواب عمیق را افزایش می دهد. از رایج‌ترین داروهای گیاهی که برای خواب استفاده می‌شود، [سنبل الطیب] دارویی است که به احتمال زیاد تا حدودی آرام‌بخش است… نزدیک‌ترین دارو به آرام‌بخش است.

سنبل الطیب ممکن است زمانی موثرتر باشد که در مدت زمان طولانی مصرف شود. این در کپسول، پودر و به صورت چای موجود است. برای کسانی که قصد امتحان سنبل الطیب را دارند، تشک رویال یک هشدار می‌افزاید: برای برخی از افراد، اثر معکوس آن، افزایش انرژی است. آزمون و خطا تنها راه برای دانستن تأثیر آن بر شما به عنوان یک فرد است، بنابراین اگر می‌خواهید آن را امتحان کنید، از یک آخر هفته شروع کنید.

بیشتر بخوانید: رنگ اتاق چه تاثیری بر خواب و ذهن افراد دارد؟

گیاه آشواگاندا

گیاه اشواگاندانمایندگی تشک رویال

گیاه اشواگاندا

آشواگاندا یک گیاه مهم در طب آیورودا، هزاران سال است که برای درمان انواع بیماری ها از جمله استرس، اضطراب، ناباروری مردانه و مشکلات خواب استفاده می شود. این یک آداپتوژن است. همانطور که پیداست، بخشی از گروهی از گیاهان و قارچ ها است که به بدن کمک می کند تا با عوامل استرس زا سازگار شود. برخی تحقیقات وجود دارد که نشان می‌دهد آشواگاندا ممکن است به به خواب رفتن و بهبود کیفیت خواب و همچنین کاهش اضطراب و کمک به عملکرد کلی کمک کند. به علاوه، استفاده سنتی از آن در طول قرن ها نشان دهنده کارایی آن است. این گیاه به شکل قرص، پودر و صمغی و به صورت چای موجود است.

آشواگاندا زمانی که مشکلات کیفیت خواب مرتبط با استرس یا احساس اضطراب باشد، می‌تواند به شما کمک کند. همچنین اثرات جداگانه‌ای دارد که در آن کورتیزول را که می‌تواند در افراد مبتلا به استرس مزمن بالا باشد را کاهش می‌دهد. بنابراین، می تواند به عنوان مکمل برای جلوگیری از نخوابیدن به سرعت به خواب کمک کند.

ال تیانین

اگر تا به حال بعد از نوشیدن چای احساس آرامش کرده اید، این آمینو اسید ممکن است بخشی از دلیل آن باشد. L-theanine محلول در آب است و به طور طبیعی در چای سبز، سیاه، سفید وجود دارد. تحقیقات نشان می دهد که این مکمل برای خواب مفید است، زیرا باعث آرامش می شود. L-theanine از سد خونی مغزی عبور می کند و با انتقال دهنده های عصبی مختلف تعامل دارد.

این فعل و انفعالات ممکن است منجر به کاهش اضطراب، ذهن آرام‌تر، احساسات مثبت‌تر و افزایش امواج مغزی آلفا شود که با آرامش و خواب‌آلودگی همراه است. اگرچه L-theanine به طور طبیعی در چای وجود دارد، اما همین چای ها ممکن است حاوی کافئین نیز باشند، که بهتر است در اواخر روز از مصرف آن اجتناب کنید. شما همچنین می توانید L-theanine را به صورت قرص یا صمغی دریافت کنید.

متخصصین اغلب ال تیانین را «قرص آرامش‌بخش» می‌نامند، زیرا واقعاً آرام‌بخش نیست. بنابراین می توانیم بگوییم که اثرات غیرمستقیم بیشتری بر خواب دارد، زیرا واقعاً به افراد کمک می کند تا آرام شوند.

نتیجه گیری در رابطه با مکمل برای جلوگیری از نخوابیدن در شب:

با توجه به مواردی که در محتوای قبلی و این محتوا به آن اشاره شد. مکمل هایی مانند منیزیم ، گیاه والرین، ال تیانین، تریپتوفان و بابونه در بهبود کیفیت خواب تاثیر دارند. اما قبل از روی آوردن به مکمل ها باید کالای خواب مناسب خود را خریداری کنید. اگر تشک مناسبی ندارید با یک تماس با مشاورین تشک رویال می توانید از مشاوره رایگان بهره مند شوید. خرید تشک طبی رویال همان چیزی است که قبل از استفاده از مکمل باید انجام بدهید.

اگر تجربه استفاده از مکمل های بالا را دارید تجربیات خود را با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *