مقالات تشک رویال

نگاهی از درون به هفت مکمل برای جلوگیری از بی خوابی – قسمت اول

مکمل برای جلوگیری از بی خوابی

نگاهی از درون به هفت مکمل برای جلوگیری از بی خوابی – قسمت اول

با توجه به اینکه حداقل یک نفر از هر سه بزرگسال در ایالات متحده گزارش می دهد. که به اندازه کافی نمی خوابد، جای تعجب نیست که تقاضای زیادی برای درمان بی خوابی به کمک قرص و دارو وجود داشته باشد. فرقی نمی‌کند که گهگاهی از شب‌ها از چرخیدن در رخت خواب رنج می‌برید یا دچار بی‌خوابی مزمن شده‌اید، احتمالاً نا امیدی ناشی از نخوابیدن را تجربه کرده‌اید.

این عامل می تواند دلیل بزرگی برای رونق صنعت مکمل ها باشد. به طوری که تقریباً دو سوم بزرگسالان گزارش می دهند که گهگاه یا به طور منظم از یک ماده برای کمک به خواب استفاده می کنند. مکمل های خواب شامل گیاهان و سایر داروهای طبیعی به شکل کپسول، صمغ، شکلات، پودر، چای و غیره است.

اگر قصد امتحان یک مکمل خواب را دارید، در اینجا چیزی است که باید در مورد نحوه عملکرد مکمل های خواب و اینکه کدام یک ممکن است برای شما موثر باشد، بدانید. سایت اصلی تشک رویال در این مقاله قصد دارد با بررسی انواع مکمل های خواب شما را در جریان معایب و مزایای این محصولات قرار بدهد تا با دید بازتری نسبت به خرید آن ها اقدام کنید. تا انتها با ما همراه شوید.

زمان امتحان کردن یک مکمل برای جلوگیری از بی خوابی چه زمانی است؟

زمان امتحان کردن مکمل برای جلوگیری از بی خوابی

زمان امتحان کردن مکمل برای جلوگیری از بی خوابی

یک نکته را قبل از دستیابی به کپسول باید در نظر بگیرید: آیا از رعایت نکات مهمی چون انتخاب کالای خواب مناسب با توجه به فیزیک بدنتان مطمئن شده اید؟ اینجا اولین جایی است که باید قبل از سرمایه گذاری روی مکمل های دارویی برای بی خوابی به دنبال راه حل های بهبود خوابتان باشید. خرید تشک طبی فنری رویال با توجه به فیزیک بدن شما بهترین انتخاب خواهد بود. همچنین اگر از تشک های قدیمی استفاده می کنید با کمک طرح تعویض تشک می توانید یک تشک فوق العاده عالی با قیمت مقرون به صرفه خریداری کنید.

این مواد مکمل ، در بهترین حالت، یک فرآیند را تکمیل می‌کنند. پس حتما دلیلی وجود دارد که از آنها به عنوان داروی درمان بی خوابی یاد نمی شود. به هر حال، مکمل‌ها شما را به شکلی که یک قرص خواب تجویزی می‌خوابند، نمی‌خوابانند. تأثیر یک مکمل اغلب ظریف‌تر است.

البته برخی افراد در کوتاه مدت به این مکمل اضافی نیاز دارند. اگر اصلاً خوب نمی‌خوابید، این نخوابیدن همه چیز را در زندگی شما را مختل می‌کند. بنابراین گاهی اوقات فقط باید از چیزهایی استفاده کنید تا آنها را از این چرخه خارج کنید.

اگر در تلاش برای بهینه‌سازی عادات خواب خوب خود باشید، یا به تقویتی نیاز دارید تا به شما در رعایت بهداشت خواب بهتر کمک کند، در اینجا برخی از محبوب‌ترین مکمل‌های خواب با اطلاعاتی در مورد اینکه چقدر می‌توانند برای رسیدن به هدفتان مفید باشند، آورده شده است.

مکمل ملاتونین

مکمل ملاتونین

مکمل ملاتونین

این هورمون که در غده صنوبری شما تولید می شود، بخشی جدایی ناپذیر از چرخه خواب و بیداری است. هنگامی که در معرض تاریکی قرار می گیرید منتشر می شود. (به همین دلیل است که خاموش کردن صفحه نمایش های الکترونیکی یک ساعت قبل از خواب بسیار مهم است). ترشح ملاتونین فرآیندهایی را در بدن آغاز می کند که باعث آرامش می شود.

این کمک خواب محبوب به صورت مکمل به صورت قرص، پودر و صمغی بدون نسخه به فروش می رسد. دوزهای آن می توانند بسیار متفاوت باشند. ملاتونین اضافی همچنین می تواند با برخی داروها تداخل داشته باشد، به همین دلیل است که همیشه ایده خوبی است که قبل از شروع مکمل با دکتر ارائه دهنده مراقبت های پزشکی خود مشورت کنید.

نکته دیگری که در مورد ملاتونین باید به آن توجه کرد: مصرف آن در زمان مناسب برای کمک به ریتم خواب شبانه مهم است، نه اینکه آن را به‌عنوان یک کمک خواب در هنگام خواب مصرف کنید. در زمان غروب خورشید، ما یک موج بزرگ ملاتونین داریم که ما را آماده می کند تا ساعت ها بعد بخوابیم. هنگامی که این مکمل را هنگام خواب مصرف می کنید، مغز خود را متقاعد می کنید که خورشید اکنون غروب می کند، حتی اگر ساعت 11:30 شب است. بنابراین با گذشت زمان، با استفاده مزمن، شروع به متقاعد کردن مغز می کنید که ساعت 11:30 غروب خورشید است، به این معنی که احتمالاً تا چند ساعت بعد از آن برای خواب آماده نخواهید بود.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت خواب چه زمانی است؟

مکمل منیزیم

مکمل منیزیم

مکمل منیزیم

منیزیم یک ماده معدنی است که برای بسیاری از فرآیندهای بدن مهم است. به طور بالقوه از جمله فواید آن می توان به، کمک به بخواب رفتن، بهبود کیفیت خواب و تسهیل خواب در طول شب اشاره کرد. این ماده معدنی در بسیاری از غذاها از جمله مغزها و دانه ها موجود است و به عنوان مکمل برای جلوگیری از بی خوابی استفاده می شود.

مثلا حبوبات (مانند لوبیا سیاه)؛ سبزیجات سبز (مانند بروکلی و اسفناج) و پروتئین های حیوانی (مانند گوشت مرغ و گاو) سرشار از منیزیم می باشد. اگر چه منیزیم در بسیاری از غذاها وجود دارد، محققان تخمین می‌زنند که حدود نیمی از جمعیت جهان ممکن است دچار کمبود منیزیم باشند. به دلیل کاهش این ماده معدنی در خاک و همچنین حذف آن (همراه با سایر مواد معدنی) از غذاها در طول فرآوری ها اکثریت افراد دچار کمبود منیزیم هستند.

منیزیم برای بسیاری از بیماری‌های دیگر به قدری مفید است که یکی از رایج‌ترین مواد مغذی است که متخصصین برای اکثر مردم توصیه می‌کنند … برای سردرد و گرفتگی عضلات، و همچنین آرامش عضلانی و بهبودی پس از ورزش عالی است. برای بهبود خواب نیز مفید است.

منیزیم به عنوان مکمل بدون نسخه به صورت قرص، پودر و سایر اشکال موجود است. انواع مختلفی از منیزیم وجود دارد و کاربرد آنها متفاوت است. منیزیم گلیسینات فرمی است که برای خواب توصیه می شود.

در این محتوا در رابطه با انواع مکمل ها جهت جلوگیری از بی خوابی صحبت کرده ایم.و به معرفی مزایا و معایب منیزیم و ملاتونین پرداخته ایم در قسمت دوم بقیه موارد را معرفی می کنیم. پس تا انتها با ما همراه شوید.

نگاهی از درون به 9 مکمل برای خوابیدن در زمان کوتاه – قسمت دوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *