مقالات تشک رویال

دوام تشک رویال چقدر است؟ + روش های بهبود کارایی تشک

دوام تشک رویال

اکثر مردم فکر میکنند تشک ها نیازی به تعویض ندارند یا اگر تشکی را خریداری کردند می توانند سالیان سال از آن استفاده کنند غافل از اینکه یک تشک فرسوده آسیب های جبران ناپذیری را بر سلامتی افراد به جای میگذارد. اگر پس یک خواب کوتاه احساس درد یا خستگی غیرمعمول داشتید این می تواند نشانه ی بسیار خوبی باشد برای این که تشک شما دیگر برای شما کار نمی کند. حتی اگر تشک شما هیچ مشکلی برای شما ایجاد نمی کند، بعد از هفت یا هشت سال، توصیه می شود که بیرون بروید و به دنبال تشک جدید باشید.

در بین برند های تشک مختلف و موجود در بازار، تشک رویال یکی از با دوام ترین و پرطرفدار ترین تشک هاست. دوام تشک رویال در مقایسه با دیگر تشک ها بسیار بیشتر است و میتوانید بدون نگرانی تا چند سال از آن استفاده کنید. همچنین نمایندگی تشک رویال با طرح تعویض تشک راه هرگونه ابهام در رابطه با کیفیت محصولاتش را بسته است. محصولات متنوع این شرکت برای شما امکان مقایسه و پیدا کردن مناسب ترین محصول در کمترین زمان فراهم میکند.

در نتیجه اگر مطمئن نیستید که تشک شما نیاز به تعویض دارد یا خیر بهتر از در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

چرا باید تشک خود را هرچند سال یکبار تعویض کنیم؟

تعویض تشک چند سال یکبار

تعویض تشک چند سال یکبار

آیا می دانستید که ما نزدیک به یک سوم زمان خود را در رختخواب می گذرانیم؟ بنابراین اگر هشت سال از تشک خود استفاده کرده اید، به این معنی است که احتمالاً بیش از 23000 ساعت روی آن خوابیده اید. بدن شما می تواند تغییرات زیادی را در این مدت تجربه کند. صدمات، افزایش یا کاهش وزن و حتی افزایش سن می تواند بر نحوه خواب شما و آنچه از تشک برای تجربه استراحت با کیفیت نیاز دارید تأثیر بگذارد. اگر متوجه شدید که دیگر سرحال از خواب بیدار نمی شوید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که تشک خود را تعویض کنید.

در ادامه برخی از موارد که باعث می شوند تشک نیاز به تعویض داشته باشد را بررسی می کنیم:

وزن: افزایش وزن و فشار نیز ممکن است بر طول عمر تشک تأثیر بگذارد. تشک های دونفره که وزن بیشتری را تحمل می کند، معمولاً سریعتر از تشکی های یک نفره فرسوده می شود. همچنین، کسانی که وزن بدنشان بیشتر است، باید تشک ‌های خود را زودتر تعویض کنند تا حمایت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید تشک سنگین وزن

حیوانات خانگی: اشتراک گذاشتن فضای خواب خود با گربه یا سگ می تواند بر طول عمر تشک شما تأثیر بگذارد.

بیشتر بخوانید: آیا باید تخت خود را با حیوان خانگیتان تقسیم کنید؟

زمانی که در رختخواب سپری میکنید: اگر از تشک خود فقط برای خواب استفاده نمی کنید. ممکن است تشک شما زودتر نیاز به تعویض پیدا کند. و اگر روی تشک خود غدا میخورید یا می نوشید، فرسودگی تشک در مدت زمان کم در کمین است…

با توجه به شرایط در صورتی که امکان خرید نقدی تشک رویال را ندارید نمایندگی تشک رویال با طرح خرید تشک اقساطی، شرایطی را برای شما فراهم کرده که بتوانید کالای خواب خود را دریافت کرده و در شش ماه اقساط آن را بپردازید.

چه عواملی نشان دهنده فرسودگی و کهنگی تشک است؟

اگر بعد از خواب احساس خستگی یا کسل بودن دارید. اگر در میان شب از خواب دائما بیدار میشوید یا به سختی به خواب میروید اگر متوجه توده ها، افتادگی ها و فرورفتگی ها روی تشک خود می شوید. یا فضا های خالی داخل تشک احساس می کنید در تمامی این موارد تشک شما به تعویض نیاز دارد. حتی ، سر و صدای فنر های تشک نشان دهنده فرسودگی تشک و ضعیف شدن فنرها می باشد و در نتیجه صدای بیشتر تشک به معنای خواب کمتر است

نمایندگی تشک رویال فلاورجان علاوه بر تمرکزی که بر روی کیفیت تشک های خود دارد محصولات بسیار با کیفیت دیگری هم دارد.

به عنوان مثال با خرید بالش مموری فوم رویال حجم زیادی از آرامش و نرمی را میتوانید به خودتان هدیه کنید. این بالش ها در بهبود کیفیت خواب شما کمک بسیار زیادی میکنند درنتیجه اگر حس میکنید تشکتان به تعویض نیاز دارد بهتر است همراه با تشک، بالش های خود را هم تعویض کنید تا بعد از مدت ها بتوانید خوابی رویایی و سرشار از آرامش را تجربه کنید.

راه های دیگر برای افزایش عمر و دوام تشک رویال چیست؟

راهکار های افزایش طول عمر تشک

راهکار های افزایش طول عمر تشک

به طور منظم تشک خود را بچرخانید. شما می توانید با چرخاندن تشک خود هر شش تا هشت ماه یکبار مقاومت آن را افزایش دهید. اگر تخت کینگ دارید، می‌توانید آن را با یک چهارم چرخش بچرخانید تا احتمال افتادگی را جبران کنید. اگر متوجه شدید که تشک شما پس از چرخاندن احساس راحتی یا پشتیبانی قبل را به شما نمیدهد، ممکن است زمان تعویض تشک شما فرا رسیده باشد.

فراموش نکنید که تشک خود را تمیز کنید. اگر از محافظ تشک استفاده نمی کنید، سعی کنید تختخواب خود را یک بار در ماه جاروبرقی بکشید تا گرد و غبار و شوره از آن خارج شود. اما باز هم بهترین پیشنهاد برای تمیز ماندن تشک استفاده از محافظ تشک است. شما میتوانید همین الان محافظ تشک رویال را از سایت اصلی تشک رویال برای تمامی ابعاد تشک سفارش دهید.

حیوانات خانگی را دور نگه دارید نه گفتن به دوستان چهارپای ما آسان نیست، اما حیوانات خانگی می توانند به تشک شما آسیب بزنند و آن را کثیف کنند. روی تشک خود نپرید و به کودکان هم اجازه این کار را ندهید. همه ما عاشق یک خواب خوب هستیم، اما سعی کنید هیجان خود را مهار کنید. حتی پریدن کودکان روی تخت می تواند به تشک و سیستم پشتیبانی آن آسیب برساند.

همچنین در هنگام خرید تشک رویال جدید توجه داشته باشید که تشک اصل خریداری کنید. پیش از خرید تشک مقاله تشخیص رویال تقلبی از اصلی را مطالعه کنید یا با متخصصین این مجموعه در ارتباط باشید.

نتیجه گیری درمورد دوام تشک رویال:

به طور کلی نمایندگی تشک رویال فلاورجان سال هاست که در راستای بالا بردن کیفیت محصولات و کسب رضایت مشتری در تلاش است. در حال حاضر این شرکت با ارئه محصولات متنوع و با کیفیت نه تنها نامی آشنا در بین مردم دارد بلکه توانسته رضایت حداکثری افراد زیادی را کسب کند. محصولات این کارخانه به جدید ترین تکنولوژی ها ساخته میشوند و نسبت به دیگر تشک های موجود در بازار دوام بیشتری دارند.

علاوه بر این نمایندگی تشک رویال با داشتن ویژگی هایی مثل: طرح تعویض تشک رویال، خرید تشک اقساطی، پشتیبانی 24 ساعته، طرح تعمیر تشک، گارانتی، ضمانت بازگشت محصول و ارسال رایگان از دیگر برند های تشک متمایز میشود. در صورتی که این مقاله برای شما مفید بود خوشحال میشویم نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *