مقالات تشک رویال

آیا باید تخت خود را با حیوان خانگیتان تقسیم کنید؟

آیا باید تخت خود را با حیوان خانگیتان تقسیم کنید

آیا باید تخت خود را با حیوان خانگیتان تقسیم کنید؟

مهمترین چیزهایی که باید در نظر بگیریدزمانی که نوبت به بهترین استراحت ممکن می رسد، ملاحظات زیادی وجود دارد، از جمله تخت خواب، محیط خواب ،تشک و بالش خواب، شما میتوانید با خرید تشک خوب وبادوام یک شب آرام و راحت را در کنار حیوان خانگی تان سپری کنید . و اما یکی از سوالاتی که می توانیداز خود بپرسید این است که آیا می خواهید تخت خود را با حیوان خانگی تان به اشتراک بگذارید یا نه. این یکی از مهمترین سوالاتی است که اغلب برای صاحبان حیوانات خانگی پیش می آید.

اگر مزایا و معایب همخوابی با یک حیوان دوست داشتنی از هر نوعی را سنجیده اید، ممکن است. بخواهید واقعیت هایی را در مورد خوابیدن کنار دوست پشمالوی خود بدانید.

جوانب مثبت به اشتراک گذاشتن رختخواب خود با سگتان

آنها ناز و گرم هستند و اگر خوش شانس باشید، آنها حتی نوازشگر هستند. به راحتی می توان فهمید که چرا بسیاری از صاحبان حیوانات خانگی می خواهند توسط حیوانات بغل شوند. در واقع، طبق آکادمی پزشکی خواب آمریکا، 46 درصد از آمریکایی ها گزارش می دهند که به طور منظم تخت خود را با حیوان خانگی خود به اشتراک می گذارند (پاسخ دهندگان جوان تر بیشتر از پاسخ دهندگان مسن تر تمایل دارند تخت خود را به اشتراک بگذارند). علاوه بر این، از افرادی که گاهی یا تقریباً همیشه تخت خود را به اشتراک می گذارند، تنها 19 درصد می گویند که بر خواب آنها تأثیر منفی می گذارد. اما اینکه آیا این برای شما و حیوان خانگی شما مناسب است یا خیر به چند عامل بستگی دارد.

داشتن یک سگ در نزدیکی می تواند احساس امنیت و همراهی و همچنین گرما را در شب های سرد ایجاد کند. گفته می‌شود، احساس امنیت اغلب می‌تواند منجر به وابستگی مشترک شود و خوابیدن را بدون سگتان در نزدیکی سخت کند.

معایب اجازه دادن به سگ برای خوابیدن در رختخواب شما چیست ؟

معایب اجازه دادن به سگ برای خوابیدن در رختخوابیکی از بزرگ‌ترین ایرادات دلپذیر بودن با حیوان خانگی، اعم از سگ، گربه یا حیوانات دیگر، آلرژی است. برخی از انسانها به مو و پشم این حیوانات حساسیت دارند و واکنش نشان میدهند..

همچنین شایان ذکر است که حتی تمیزترین توله ها و بچه گربه ها نیز می توانند عناصر ناخواسته را به رختخواب بیاورند. حیوانات خانگی می توانند حامل کک، کنه، انگل و حتی برخی از بیماری های نادر باشند. اگرچه احتمال آن اندک است، اما ممکن است حیوانات خانگی هنگام خوابیدن با صاحب خود همه چیز از کرم حلقوی گرفته تا عفونت های باکتریایی را منتقل کنند، بنابراین قبل از اینکه خواب مشترک را به یک عادت شبانه تبدیل کنید، این اطلاعات را در نظر بگیرید. برای افراد دارای آلرژی پد محافظ تشک رویال پیشنهاد می شود.

در مورد کیفیت خواب شما، این بستگی به نحوه خواب شما و سگتان دارد. برخی از سگ ها ممکن است در شب بی قرار باشند و با حرکت خود خواب شما را مختل کنند یا برخی ممکن است خروپف کنند که می تواند باعث ناراحتی شود. همچنین خوب است به خاطر داشته باشید که چگونه سگ خود را آموزش می دهید. اگر به سگی اجازه داده شود از سنین پایین در رختخواب با شما بخوابد، آموزش دادن به او برای خوابیدن در تخت خودش بعداً دشوار است. اگر بعداً سعی کنید روال خود را تغییر دهید، این نزدیکی می‌تواند باعث ایجاد اضطراب جدایی برای سگ‌ها شود.

اینکه آیا اجازه دهید سگ شما در رختخواب با شما بخوابد یا نه، یک تصمیم عمیقاً شخصی است، و مهم است که عوامل ذکر شده در بالا را در نظر بگیرید. و همچنین اینکه چگونه اشتراک تخت با سگ شما ممکن است بر خواب و سلامت کلی شما تأثیر بگذارد. هنگام سنجش مزایا و معایب، در مورد موقعیت و نیازهای خود صادق باشید.

چگونه با خیال راحت تخت را با حیوانات خانگی تقسیم کنیم؟

تقسیم تختخواب با حیوانات خانگیبه اشتراک گذاشتن یک تخت با حیوان خانگی خود می تواند راهی عالی برای ایجاد احساس امنیت باشد. باید مطمئن شوید که استفاده از تخت برای شما و حیوان خانگی شما ایمن است. در اینجا چند نکته را باید در نظر داشته باشید:

به حیوان خانگی خود آموزش دهید که در یک مکان خاص بخوابد.

آموزش خوابیدن سگتان در یک نقطه می تواند راهی عالی برای همخوابی با دوست پشمالو شما باشد. با ایجاد مکانی برای خواب حیوان خانگی خود، می توانید از تسخیر تخت و شلوغی شما در طول شب جلوگیری کنید.

اگر سگ شما داخل یا روی تخت شما می‌خوابد، مهم است که به طور مرتب ملافه‌های خود را بشویید. همچنین حتماً بالش و لحاف خود را به طور مرتب بشویید. و بالا و زیر تخت خو د را جاروبرقی بکشید و همچنین اطراف وگوشه کنار اتاق و تخت را جارو بکشید. تا شوره و باکتری حیوانات خانگی را به حداقل برسانید. که می تواند باعث ایجاد آلرژی وگرد و غبار شود. گاهی لازم است برای مصون ماندن از انواع بیماری ها تشک خود را عوض کنید. و در این گونه مواقع می توانید از طرح تعویض تشک استفاده کنید.

تشک شما باید برای نیازهای خواب و موقعیت خواب شما ایده آل باشد، اما ممکن است برای حیوان خانگی شما ایده آل نباشد. به عنوان مثال، سگ های سالخورده ممکن است بالشتک بیشتری را نسبت به تشک سفت ترجیح دهند. اگر نیاز به لایه‌بندی تشک دارید، یک پتوی نرم در پای تخت اضافه کنید تا حیوان خانگی خود را راحت کند. ناخن های دوست پشمالویتان را مرتب کوتاه کنید و دندان هایش را به طور مرتب تمیز کنید. تا ناخن های تیز و بوی بد دهانشان شما را بیدار و اذیت نکند.

اگر نتوانید بدون حیوان خانگی خود در رختخواب بخوابید چه؟

در مواردی که به نظر می رسد شما یا فرزندتان نمی توانید بدون حیوان خانگی خود در رختخواب بخوابید، خواب مشترک ممکن است گزینه خوبی باشد، اما احتمالاً در دراز مدت ایده آل نیست. فرد باید بتواند بدونه حیوان خانگی به خواب راحت شبانه برود و نباید که حس کند حیوان خانگی خواب را برای او ایجاد میکند.

در حالی که ایجاد وابستگی به هر موجود یا شیء برای خواب لزوماً یک استراتژی طولانی مدت نیست، گاهی اوقات یک دوست در آغوش گرفتن فقط کمک می کند که از لبه خارج شود. برای بچه‌ها یا بزرگسالانی که فقط به یک کاهش‌دهنده اضطراب گاه به گاه نیاز دارند، ، یک همراه خواب که ریتم‌های تنفس را شبیه‌سازی می‌کند. و می‌تواند حس آرامش‌بخشی ایجاد کند که خوابیدن را آسان‌تر می‌کند. در ضمن حیوانات عروسکی یا شاید اسباب‌بازی‌ای که حیوان خانگی دوست دارد. و بوی حیوان خانگی می‌دهد، می‌تواند آرامش‌بخش باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و  استعلام قیمت برای انواع تشک و بالش های با کیفیت می توانید با نمایندگی تشک رویال با شماره تماس 0912872788در ارتباط باشید.

نتیجه گیری درباره سوال آیا باید تخت خود را با حیوان خانگیتان تقسیم کنید؟

در نهایت، تصمیم به شما بستگی دارد، اما مهم است که بدانید وقتی با حیوان خانگی به رختخواب می روید، احتمالاً در چه موقعیتی قرار می گیرید. اگر فقط به کمی گرما و آرامش نیاز دارید،می توانید. از یک پتوی نرم وگرم یا یک حیوان عروسکی وزن دار برای کمک به فرو نشاندن اضطراب خود استفاده کنید . و برای دیدن دوست خانگی خود صبح را در نظر بگیرید. و درآخر کارخانه تشک رویال در این مقاله به بررسی معایب ومحاسن خوابیدن حیوان خانگی در تخت خواب شما پرداخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *