مقالات تشک رویال

بررسی ویژگی تشک مناسب برای خواب عالی در شب

بررسی ویژگی تشک مناسب نمایندگی تشک رویال اصفهان

قطعا در زندگی روزمره خود با این حقیقت روبه رو شده اید که تاثیر تشک در خواب عالی در شب چقدر زیاد است. بعد از یک روز کاری پر مشغله استراحت و خواب در تشک نامناسب علاوه بر این که سبب بروز درد هایی مانند گردن درد و کمر درد می شود. خستگی روز را نیز به تن شما باقی خواهد گذاشت. اگر تشکی که برای خواب شب مورد استفاده قرار می دهید یک تشک فرسوده است. که به درستی از ستون فقرات و کمر شما پشتیبانی نمی کند. یا موقع بیدار شدن از خواب با درد مداوم ستون فقرات و گردن روبه رو هستید. و الگوی خواب نا مناسبی ندارید، احتمالا برای حل این مشکل و بهبود درد هایتان باید یک تشک جدید بخرید.

این روز ها به علت تنوع برند های مختلف و وجود تشک های بسیار زیاد، سخت است که بدانید باید خرید تشک را از کجا آغاز کنید. یا در هنگام خرید تشک چه ویژگی هایی را در نظر بگیرید. هرکسی با توجه به شرایط بدنی خود نیازمند تشک متفاوتی است. اما در هنگام خرید تشک چگونه باید بررسی کنید که کدام تشک برای شما مناسب تر است؟

نمایندگی تشک رویال در این مقاله قصد دارد تا با بررسی ویژگی تشک مناسب برای خواب عالی در شب شما را در خرید تشک با کیفیت همراهی کند.

عواملی که هنگام خرید تشک جدید باید به آن توجه کرد:

هنگام خرید تشک جدید، عواملی وجود دارد که با توجه به آن ها می توانید تجربه خرید بهتری را داشته باشید. 5 مورد از این عوامل در پایین آورده شده است.

استحکام تشک مهم ترین عامل در هنگام خرید:

اولین و مهم ترین فاکتور در هنگام خرید تشک مناسب میزان استحکام و سفتی آن است. بگذارید برای شما یک مثال بزنیم. فرض کنید روی یک تخته چوبی بدون هیچ انعطافی خوابیده اید بالاترین سطح سفتی را این جا در نظر بگیرید. حالا تصور کنید روی یک تکه ابر بسیار نرم و منعطف خوابیده اید که با فرم بدن شما فرم می گیرد. این سطح پایین ترین سطح سفتی و استحکام است.

اکثریت مردم تشکی را ترجیح می دهند که میزان سفتی بین این دو مثال داشته باشد. اما برخی افراد با توجه به شرایط بدنی و عادت های مختلف ممکن است تشک های سفت تر یا نرم تر را انتخاب کنند. معمولا میزان استحکام و سفتی تشک عددی بین 1 تا 10 می باشد که این عدد هرچقدر به 10 نزدیک تر باشد، تشک سفت تر و هرچقدر به 1 نزدیک تر باشد نرم تر است. ممکن است که یک تشک سفت را پیدا کنید که پشتیبانی صحیحی از کمر و ستون فقرات نداشته باشد یا یک تشک نرم که پشتیبان ستون فقرات شما باشد. این موضوع به ترجیحات خود شما بستگی دارد.

استحکام تشک مهم ترین عامل در هنگام خرید

استحکام تشک مهم ترین عامل در هنگام خرید

مواد تشکیل دهنده و بافت تشک:

بعد از استحکام تشک دومین عامل تعیین کننده در انتخاب تشک مناسب مواد تشکیل دهنده و بافت تشک می باشند. در گذشته تشک های فنری قدیمی از فنر هایی فلزی برای به عنوان حالت اصلی پشتیبانی خود استفاده می کردند، در حالی که با پیشرفت تکنولوژی فوم های حافظه این روزها محبوبیت بیشتری دارند و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

بسیاری از محققان در تلاش بوده اند تا بهترین تشک را شناسایی کنند. اما با توجه به این که هرروز مدل های بروزتری به بازار می آید. و این تشک ها با موادی که از کیفیت بالاتری برخوردار هستند ساخته می شود. پیدا کردن بهترین تشک نیز به کاری دشوار تبدیل شده است. علاوه بر تمام موارد بالا این روز ها برندهای مختلفی هم در بازار وجود دارند که انتخاب را برای شما سخت تر خواهند کرد. بسیاری از مردم تشک‌های مموری فوم یا ژل‌دار را ترجیح می‌دهند، اما افرادی نیز هستند که به طور طبیعی تشک های طبی فنری را ترجیح می‌دهند.

بهترین تشک طبی مخصوص دیسک کمر توسط نمایندگی تشک رویال تولید می شود. که با رعایت تمام استاندارد های روز دنیا جهت بهبود انواع درد در ستون فقرات و دیسک کمر طراحی شده است. شما با تماس با متخصصین مجموعه ما می توانید از مشاوره رایگان در زمینه خرید انواع تشک طبی بهره مند شوید. بعد از مواد تشکیل دهنده تشک آنچه کیفیت خواب را تضمین می کند بافت تشک است. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که روی تشک از محلفه استفاده می کنید ممکن است بارها بافت تشک را حتی با ملحفه احساس کرده باشید. بیشتر تشک ها یه علت وجود درز ها و الگو های متفاوت و برجسته ممکن است احساس خوبی را برای شما در هنگام خواب به وجود نیاورند. که این موضوع در اشخاص مختلف متفاوت است.

اندازه و سایز و ضخامت تشک مناسب :

اندازه تشک شما نیز در میزان راحتی شما در هنگام خواب شما نقش دارد. و باید در هنگام بررسی ویژگی های تشک مناسب در نظر گرفته شود. شاید شما هم یکی از افرادی باشید که تخت با سایز و اندازه خاصی خریده اید. و در حال حاضر نمی خواهید که تخت خود را تعویض کنید. اما باید بدانید سایز و اندازه و ضخامت تشک بر کیفیت خواب شما تاثیر می گذارد. با توجه به این که تخت های سفارشی نیازمند خرید تشک های سفارشی هستند. باید این حقیقت را بپذیرید که قیمت این تشک ها از تشک های معمولی گران تر است. و علاوه بر آن پیدا کردن روتختی و ملحفه نیز برای تشک های سفارشی دشوار تر خواهد بود.

همانطور که می دانید تخت خواب هایی با ابعاد بزرگتر برای بیشتر افراد مناسب است. مخصوصا اگر در حال انتخاب تشک برای تختی دونفره هستید. حتما در نظر بگیرید که فضایی برای کشش بدن در موقعیت های مختلف در طول شب داشته باشید. که این امر احساس راحتی و تجربه خوابی با آرامش را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

اندازه و سایز و ضخامت تشک مناسب

اندازه و سایز و ضخامت تشک مناسب

طول عمر تشک:

هنگام خرید تشک طول عمر آن برای خیلی از افراد مهم است. مسلما هیچ کس دوست ندارد در مدت زمانی کوتاه مجبور به تعمیر یا تعویض تشک جدید خود شود. اما باید بدانید که عوامل مختلفی هستند که در افزایش طول عمر تشک نقش دارند. با توجه به نوع و برند تشک و همچنین میزان هزینه ای که در هنگام خرید تشک می شود طول عمر و کیفیت آن نیز متفاوت خواهد بود.

سایت اصلی تشک رویال توصیه می کند هر 8 سال یکبار  تشک خود را تعویض کنید. اما همواره در زمان خرید به دنبال تشکی باشید که در مدت زمان طولانی با کیفیت باقی بماند. تا از بروز هزینه های اضافی ناشی از تعمیر یا تعویض زودهنگام تشک جلوگیری شود. اما اگر بنا به هر دلیلی نیازمند این خدمات هستید اصلا نگران نباشید. نمایندگی تشک رویال با طرح تعویض تشک راه شما را برای دستیابی به این هدف هموار خواهد کرد.

قیمت نهایی تشک:

در نهایت، کسی که قصد خرید تشک دارد شما هستید. بودجه شما ممکن است در این هنگام قیمت نهایی تشک برای شما در خرید محدودیت ایجاد کند. اما در نظر داشته باشید که با کمی بررسی ویژگی های تشک مناسب که در بالا برای شما شرح داده شد. می توانید با قیمت مقرون به صرفه محصولی با کیفیت بالا و با دوام انتخاب و خریداری کنید.

نتیجه گیری :

تشک رویال به عنوان یکی از برندهای با کیفیت و قدیمی در این مقاله با جمع آوری و بررسی ویژگی های تشک مناسب برای خواب راحت در تلاش بوده است. شما عزیزان را در راستای خرید بهترین تشک راهنمایی کند. در هنگام خرید تشک مناسب باید به 5 ویژگی آن توجه شود. این ویژگی ها شامل میزان استحکام تشک، طول عمر، سایز و اندازه و ضخامت تشک، مواد تشکیل دهنده و بافت تشک می باشد. انتخاب یک تشک که دارای این ویژگی ها باشد اگر چه به ظاهر کار دشواری به نظر می آید اما پس از کمی بررسی متوجه خواهید شد که با انتخاب یک تشک مناسب با ویژگی های بالا تا حد زیادی از هزینه های اضافی شما جلوگیری خواهد شد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در تماس باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن تشک دلخواهتان را به شما معرفی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *