بالش

آیا بالش شما واقعاً می تواند چین و چروک روی صورتتان ایجاد کند؟

چین و چروک روی صورتتان

آیا بالش شما واقعاً می تواند چین و چروک روی صورتتان ایجاد کند؟

بسیاری از ما سالیانه صدها دلار برای حجیم کردن و سفت کردن محصولات مراقبت از پوست برای جلوگیری یا درمان خطوط و چین و چروک خرج می کنیم. اما راز ظاهری جوان‌تر را می‌توان در اتاق خواب یافت. چون ما فقط در مورد خواب با کیفیت صحبت نمی‌کنیم! همه ما می دانیم که خواب برای سلامت پوست بسیار مهم است. در نهایت بیشتر افراد به این مراقبت پوستی خواب زیبایی می گویند. اما موادی که روی آن می خوابید نیز می تواند به بهبود سلامت پوست شما کمک کند. متخصصان می گویند: روبالشی که استفاده می کنید ممکن است روی ایجاد چین و چروک روی صورت شما تأثیر بگذارد.

در حالی که این مکاشفه ممکن است برای بسیاری از ما غافلگیر کننده باشد، اجازه ندهید شما را در شب بیدار نگه دارد. چند گام بسیار ساده وجود دارد که می توانید انجام دهید تا چهره خود را به خواب زیبایی عالی در هر شب برسانید و از پیری زودرس جلوگیری کنید. نمایندگی تشک رویال بهارستان در این مقاله قصد دارد به تاثیر انتخاب بالش مناسب بر چین چروک های صورت بپردازد.

کدام پارچه روبالشی برای صورت شما بهترین است؟

بهترین پارچه روبالشیاولین رویکرد برای جلوگیری از خطوط ریز و چین و چروک، سرمایه‌گذاری روی پارچه روبالشی است که اصطکاک را به حداقل می‌رساند. و احتمال کمتری دارد محصولات مراقبت از پوست اعمال شده روی صورت شما را جذب کند. روبالشی با تعداد نخ‌های زیاد و متراکم ممکن است احتمال ایجاد چین و چروک را به دلیل بافت صاف آن کاهش دهد، زیرا مواد متراکم با کیفیت بالاتر اصطکاک روی پوست صورت را در هنگام خواب را کاهش می‌دهند.

ساتن یک گزینه محبوب است، زیرا صاف است و می تواند اصطکاک روی پوست را کاهش دهد. و به طور بالقوه ایجاد چین و چروک را کاهش دهد. ابریشم نیز یک انتخاب عالی است، اما برای کسانی که به دنبال جایگزین ابریشم هستند. گزینه‌های پایداری وجود دارد که از آنچه سنتی است تقلید می‌کند.

دانشمندان توصیه می کنند به استفاده از روبالشی که پوست را تحریک نمی‌کند، زیرا نزدیک‌ترین نقطه به صورت بالش و روبالشی شما است. بهتر است به سراغ 100% پنبه یا ابریشم بروید و از پلی استر خودداری کنید. الیاف طبیعی و باکیفیت می توانند تنفس را بدون بازگشت به پوست و ایجاد انسداد منافذ افزایش دهند. لازم به ذکر است مواد شیمیایی پلی استر می توانند جذب پوست شما شوند.

جزء دیگر سلامت پوست، جذب حداقلی کرم ها و سرم های صورت شماست. خوشبختانه، ابریشم، ساتن و پنبه با نخ بالا نیز نرخ جذب کمتری دارند، به این معنی که باکتری‌های زالوزا و آکنه‌زا کمتر روی بالش شما تجمع می‌کنند.

پارچه های مختلف مقادیر مختلفی از رطوبت را جذب می کنند و در نتیجه ممکن است محصولات آبرسان شب شما را جذب کنند. پوستی که به خوبی هیدراته شده تشکیل چین و چروک را کاهش می دهد. این همچنین باعث کاهش تجمع روی پارچه می شود.

خرید بالش طبی رویال یکی از توصیه‌های برتر است. این محصول نه تنها طبی و با استفاده از الیاف گیاهی است، بلکه برای حفظ دمای بدن راحت در طول شب تنظیم شده است. همچنین این محصولات ضد حساسیت هستند.

ساتن، بهترین پارچه برای روبالشی برای پوست و مو

ساتن بهترین پارچه برای مراقبت از پوستاگر ساتن بیشتر سبک مراقبت پوستی شماست، باید به این موضوع هم دقت کنید بالشی که انتخاب میکنی به گردن شما اسیب نرساند و از نظر سفتی و نرمی نیز برای شما مناسب باشد. همانطور که پیشتر به آن اشاره شد، علاوه بر انتخاب رو بالشی مناسب، بالش مناسب و با نفوذپذیری کمتر نیز در کاهش چین وچروکهای صورت نقش بسزایی دارد. شما می توانید با خرید بالش ارزان قیمت و با کیفیت بالا از سایت اصلی تشک رویال سلامت پوست صورت خود را تضمین کنید.

توصیه می شود: بعد از انجام روتین مراقبت از پوست قبل از رفتن به رختخواب، صبر کنید تا محصولات مراقبت از پوست جذب شوند. این کار اثربخشی محصولات را تضمین می کند. به طور کلی، تقریباً 30 دقیقه طول می کشد تا اکثر محصولات موضعی توسط پوست جذب شوند. این عدد را هنگام برنامه ریزی روتین شبانه خود، از جمله تعیین زمان خواب ثابت، در نظر داشته باشید. به یاد داشته باشید که محصولات خشک حاوی بنزوئیل پراکسید می توانند روبالشی ها را لکه دار کنند، بنابراین استفاده از روبالشی سفید برای مشاهده آلودگی ها بهترین روش است.

همچنین توصیه می شود هر چند وقت یکبار روبالشی خود را تعویض کنید. در حالی که صاف بودن روبالشی ها و زمان بین استفاده از محصول و خواب از اولویت های اصلی برای مهار علائم پیری هستند، رعایت بهداشت عمومی پوست نیز مهم است. جوش‌ها می‌توانند منجر به لکه‌ها و تغییر رنگ پوست شوند که نشانه‌های آشکار پیری نیز هستند.

حداقل هفته ای یکبار رو بالشی خود را برای جلوگیری از تحریک پوست یا تجمع باکتری عوض کنید. برای افرادی که دارای پوست چرب و مستعد آکنه هستند. ممکن است این کار دو تا سه بار در هفته تکرار شود تا از انسداد منافذ جلوگیری شود. و در عین حال شیوع بیماری را تحت کنترل قرار دهد. اگر شب ها عرق می کنید، برای تمیز نگه داشتن سطح خواب، بالش خود را بیشتر تعویض کنید. یک محافظ بالش نیز اضافه کنید تا عرق در خود بالش نفوذ نکند که می تواند کنه ها و باکتری ها را جذب کند و سطح خواب کمتر تمیزی را برای پوست شما ایجاد کند. علاوه بر محافظ بالش برای تشک نیز بهتر است از محافظ تشک رویال جهت جلوگیری از بروز آلرژی و آسیب های پوستی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: علت تعریق شبانه چیست و چگونه می توان آن را درمان کرد

چگونه روبالشی شما می تواند روی موهای شما تأثیر بگذارد؟

پوست شما تنها بخشی از بدن شما نیست که اثرات انتخاب ناکافی روبالشی را نشان می دهد. همچنین اگر روی پارچه‌های درشت‌تری می‌خوابید، موهای شما می‌ریزند و گره میخورند، به‌خصوص اگر جز افرادی هستید که در خواب زیاد تکان می خورند. در مورد مو، روبالشی های ابریشمی و ساتن اغلب بهترین هستند زیرا صاف هستند و به کاهش اصطکاک کمک می کنند. این ممکن است به جلوگیری از آسیب مو و کاهش گره خوردن یا شکستگی کمک کند.

در انتها آنچه باید در مورد روبالشی و بالش مناسب بدانید :

اگرچه پارچه روبالشی شما به اندازه کافی بزرگ نیست که باعث کاهش خواب شود، همیشه مهم است که عوامل خارجی را در نظر بگیرید که می توانید آنها را کنترل کنید. تا سلامت و رفاه کلی خود را بهبود بخشید. تعویض روبالشی با بافت خشن یک شروع است، زیرا بیشتر از اینکه برای صورت شما مفید باشد، ضرر دارد. و نیازی به گفتن نیست، که شما باید برای انتخاب یک بالش مناسب همه موارد فوق را درنظر بگیرید تا خوابی راحت و پوستی صاف و شفاف داشته باشد .کیفیت و جنس و همچنین مرغوب بودن پارچه از مهمترین خصوصیات یک بالش خوب است که باید در نظر گرفته شود. اگر تجربه جدیدی از استفاده از انواع روبالشی ها دارید یا موردی در این مطلب بود که به آن اشاره نکرده بودیم خوشحال میشویم تا در قسمت دیدگاه ها آن را با ما و سایر خوانندگان در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *