مقالات تشک رویال

بررسی بهترین روش های درمان و حل مشکل بی خوابی!

حل مشکل بیخوابی

بررسی بهترین روش های درمان و حل مشکل بی خوابی!

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) تخمین می زند که هر شب حدود یک سوم آمریکایی ها هفت ساعت یا بیشتر خواب توصیه شده. لازم برای سلامتی را دریافت نمی کنند. و همیشه به خاطر عدم تلاش نیست. حتی زمانی که در یک ساعت مناسب به رختخواب می رویم، ممکن است همه چیز خراب شود. می دانید که چگونه پیش می رود: شریک زندگی شما خروپف می کند، کودک از خواب بیدار می شود یا شما در مورد کار استرس دارید…

گاهی اوقات خوابیدن ممکن است سخت باشد. هفتاد درصد از بزرگسالان آمریکایی گزارش داده اند. که حداقل یک شب در ماه خواب کافی ندارند. اما همه افراد برای خوابیدن در برخی نقاط مشکل دارند، حتی متخصصان خواب! در ادامه قصد داریم به روش های حل مشکل بی خوابی بپردازیم.

بررسی راهکار ها و روش های مقابله با بی خوابی

کسانی که بیشتر با روش‌های خواب خوب و روش‌های صحیح به خواب رفتن آشنا هستند. می‌توانند گاهی اوقات خود را در حال مشت زدن به بالش و تماشای ساعت بیابند. ما تعجب کردیم که آنها با دانش درونی خود چه می کنند وقتی خواب از آنها دور می شود؟. آیا آنها مدیتیشن می کنند؟ تسلیم فریب تلفن همراه می شوند؟

به شما پیشنهاد می کنم نمایندگی تشک رویال را در ادامه این مقاله همراهی کنید.

بعد از چندین دقیقه بهتر است از تخت خودتان فاصله بگیرید!

جدا شدن از تخت خواب

جدا شدن از تخت خواب

به نظر غیر منطقی می رسد، اما اگر بعد از 15 یا 30 دقیقه که نمی توانید. بخوابید، متخصصان خواب به شما توصیه می کنند بلند شوید و از رختخواب خارج شوید.

شلبی هریس، نویسنده کتاب «راهنمای زنان برای غلبه بر بی خوابی» و دانشیار بالینی نورولوژی و روانپزشکی در کالج پزشکی آلبرت انیشتین. می گوید: اگر شب سختی داشته باشم، برای مدت طولانی در رختخواب نمی نشینم. . زمانی که مغزم فعال است و احساس ناامیدی می کنم، از جایم بلند می شوم و به خودم یادآوری می کنم که حتی با یک شب بد خواب هم می توانم روز را پشت سر بگذارم. و اغلب مغزم را آرام می‌کند.

یه کار پیش پا افتاده انجام بده

کسالت باعث خواب می‌شود. یکی از موضوعاتی که کاملا واضح است. احساس خواب آلودگی پس از خستگی های متعدد است. شما در طول روز انرژی زیادی را صرف کارهای مختلف می کنید. و وقتی به پایان روز نزدیک می شوید احساس خستگی و خواب آلودگی می کنید. در نتیجه اگر شب دچار بی خوابی شدید بهتر است از تخت خواب بلند شوید { هرچند دل کندن از تشک رویال کار بسیار سخت و دشواریست} اما بهتر است تخت خود را ترک کنید. و به دنبال انجام کاری بروید تا جسم و ذهنتان کمی خسته شوند و انرژی مصرف کنید. احتمالا این کار می تواند تاثیر مثبتی در شرایط خواب شما ایجاد کند.

کار هایی را انجام دهید که شمارا سرگرم می کنند و از آن لذت می برید!

سعی کنید از این زمان بیرون از رختخواب برای چیز های لذت ‌بخش استفاده کنید. حتی اگر این به معنای روشن کردن صفحه تلویزیون باشد.

تحقیقات نشان می‌دهد کسانی که قبل از خواب از دستگاه‌های الکترونیکی مانند. گوشی‌ های هوشمند استفاده می‌کنند، نسبت به کسانی که قبل از خواب از دستگاه استفاده نمی‌کنند. زمان بیشتری برای به خواب رفتن، مدت زمان کوتاه‌تری می‌خوابند و کیفیت خواب پایین‌تری دارند. این اثرات مختل کننده خواب تا حدی به دلیل نور آبی ساطع شده از این دستگاه ها است.

دکتر جید وو، متخصص طب خواب رفتاری و خواب می‌گوید: «می‌دانم که تلاش برای خوابیدن مطمئن‌ ترین. راه برای فرار از خواب است، بنابراین من فقط بلند می‌شوم و از زمان اضافی لذت می‌برم. من سعی نمی‌کنم با یک کتاب کسل‌ کننده یا یک کار یکنواخت خوابم را خسته کنم. اما در عوض، کاری واقعاً لذت‌ بخش انجام می‌دهم، مانند نوشتن خاطرات یا تماشای یک برنامه.»

به گفته وو، شما می توانید با کم کردن نور تبلت یا تلفن همراه. یا قرار دادن آن در حالت شب، اثرات مخرب خواب را به حداقل برسانید.

بیشتر بخوانید: آیا خوابیدن روی شکم به سلامتی بدن آسیب می زند؟

کتاب بخوانید!

کتاب بخوانید

کتاب بخوانید

دکتر جانت کندی، روانشناس بالینی و موسس دکتر خواب نیویورک، می گوید: «من هر شب قبل از خواب داستان می خوانم. «وقتی خوابم نمی‌آید، بیشتر مطالعه می‌کنم و به خودم می‌گویم که وقتی بدنم برای خواب آماده شد به من اطلاع می‌دهد. تلاش برای درگیر شدن در داستان‌های تخیلی ذهن من را پاک می‌کند. بنابراین وقتی به خواب می‌روم به استرس‌ های روز فکر نمی‌کنم، که به من کمک می‌کند سریع ‌تر به خواب بروم و کیفیت خوابم را بهبود ببخشم. من آنقدر این کار را انجام داده ام که به محض برداشتن کتاب بدنم آرام می شود.» کندی توضیح می‌دهد که برداشتن کتاب برای زمانی که شب‌ها بیدار می‌شوید. نیز کارساز است. اگر از خواب بیدار شوم و قلبم شروع به تپیدن کند. خواندن در نیمه‌های شب هم کارساز است.»

تنفس عمیق را تمرین کنید

تنفس عمیق

تنفس عمیق

دکتر لیزا شیوس می گوید: «من سعی می کنم نفس های عمیق و آهسته بکشم. این امر ذهن من را از هر گونه نگرانی که ممکن است داشته باشم دور می کند. به خصوص نگرانی از اینکه من در خواب مشکل دارم، و سیستم عصبی پاراسمپاتیک [که توانایی بدن برای استراحت را کنترل می کند] را از طریق عصب واگ [عصب اصلی سیستم عصبی پاراسمپاتیک تحریک می کند. ]. که ضربان قلب. فشار خون را کاهش می دهد و به طور کلی بدن را آرام می کند.

تنفس عمیق مدت‌هاست که به عنوان ابزاری برای کاهش اضطراب مورد استفاده قرار می‌گیرد. و تحقیقات اخیر ارزش آن را به عنوان یک کمک خواب نشان می‌دهد.

در یک مطالعه که بر روی بیماران قلبی پس از عمل انجام شد، کسانی که تمرینات تنفس عمیق انجام دادند نسبت به دیگران کنترل کیفیت خواب بهتری داشتند. و مدت خواب بیشتری داشتند. در مطالعه دیگری که بر روی پرستاران خط مقدم در چین که در طول همه‌گیری کووید-19 کار می‌کردند، بررسی شد. کیفیت خواب پس از آموزش تکنیک آرام‌ سازی تنفسی به گروه آموزش آرامش تنفسی دیافراگمی، بهبود یافت.

نتیجه گیری در مورد حل مشکل بی خوابی:

در طول روز ممکن است ما استرس بسیار زیادی را تحمل کنیم. و در هنگام خواب این استرس به ذهن ما اجازه خوابیدن نمی دهد. راهکار هایی مثل سرگرم شدن با کار مورد علاقه، کتاب خواندن، کنترل تنفس و انتخاب کالای خواب مناسب می تواند. شما را از بی خوابی و استرس نجات دهد. کالای خواب نیز در صورتی که نامناسب باشد می تواند تاثیر زیادی بر روی خوابشما داشته باشد پس در نتیجه اگر از بی خوابی های شبانه رنج میبرید. و به دنبال راه حل هستید و با امتحان کردن اکثر راهکار ها به در بسته خورده اید پیشنهاد ما به شما خرید تشک های رویال است. برای مثال شما با خرید تشک ارتوپدیک رویال می توانید تا 80 درصد مشکل بی خوابی خود را حل کنید…

 برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت اصلی تشک رویال مراجعه کنید.

نمایندگی تشک رویال ضامن سلامتی شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *