مقالات تشک رویال

بهترین راه برای کاهش استرس به طور طبیعی قبل از خواب

کاهش استرس قبل از خواب

بهترین راه برای کاهش استرس به طور طبیعی قبل از خواب

اگر دائماً در حال حرکت و جنب و جوش در زندگی روزمره تان هستید، گاهی اوقات فهرست کارهای شما ممکن است طاقت فرسا شود. اجازه دهید بدون استرس با فهرست کارهایتان روبرو شوید. نمایندگی تشک رویال در این مقاله قصد دارد به بررسی راهکار های کاهش استرس و بهبود کیفیت خواب بپردازد. ما همه بهترین راه‌ها را برای کاهش استرس شما را در ادامه آورده ایم…(البته) با یک خواب خوب شروع کنید. بهترین راهکار برای کاهش استرس به طور طبیعی این است که شروع به نوشتن کار های روزانه و مهمی که ذهنتان را درگیر کرده است کنید. به وضعیت فعلیتان فکر کنید و به دنبال راهکار هایی باشید که به کاهش اضطراب شما کمک خواهند کرد. با دانستن علل استرس و اضطراب می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن آن ها را حل کنید.

از مدیتیشن و محصولات و قرص های آرام بخش گرفته تا رسیدن به خواب باکیفیت، کارهای بی شماری وجود دارد که می توانید برای بهبود طبیعی استرس انجام دهید. تعدادی از مواردی که در ادامه به آن اشاره شده است را انتخاب و به دلخواه در طول یک ماه امتحان کنید. و این ماه را بدون استرس ترین ماه خود تبدیل کنید.

بهبود خواب عمیق:

بهبود خواب عمیق

بهبود خواب عمیق

یکی از راه های اثبات شده برای کاهش قابل توجه استرس، بهبود خواب عمیق است. خواب عمیق یا خواب REM زمانی که با استرس همراه باشد می تواند دشوار باشد.

بنابراین ممکن است تعجب کنید که چگونه می توان خواب عمیق را بهبود بخشید…

برای شروع، تمرین کنید که به یک روال ثابت قبل از خواب پایبند باشید. این باعث می شود مغز شما به این ذهنیت برسد که وقت خوابیدن است. اگر احساس می کنید کیفیت خواب شما هنوز بهبود نمی یابد، پاسخ می تواند درست زیر بالش شما باشد. هیچ چیز مانند یک تشک کهنه مانع از خواب راحت شبانه نمی شود. اگر در حال چرخش هستید و نمی توانید آخرین باری را که تشک خود را تعویض کرده اید به یاد بیاورید، به نزدیکترین شرکت یا نمایندگی جهت خرید تشک جدید مراجعه کنید.

سعی کنید ذهن خود را از هر گونه فکری آزاد کنید و فقط به صدای تنفستان قبل از خواب گوش بدهید. به کمک طرح تعویض تشک نمایندگی تشک رویال می توانید تشک قدیمی خود را بدهید و به جای آن یک تشک جدید خریداری کنید. با توجه به شرایط بدنی شما تشکی که خریداری می کنید متفاوت خواهد بود. جهت دریافت مشاوره رایگان جهت انتخاب تشک مناسب با مشاورین این مجموعه در تماس باشید.

جهت  خرید تشک طبی فنری رویال کلیک کنید.

از روغن یا شمع های خوشبو قبل از خواب استفاده کنید:

هیچ چیز آرامش بخش تر از به خواب رفتن با رایحه ای آرام و آرامش بخش نیست. استفاده از روغن ها و شمع های خوش عطر و بو برای خواب می تواند به آرامش شما کمک کند. و احساس تنش یا استرس را کاهش دهد. بوی اسطوخودوس و بابونه می تواند با آرام کردن ذهن و کاهش اضطراب به رفع بی خوابی کمک کند.

آروماتراپی یا رایحه درمانی با روغن‌های معطر را می‌توان برای اهداف مختلفی استفاده کرد، اما روی این تمرکز کنید که چگونه می‌توان از آن‌ها برای آرامش و سلامت بدن و آماده کردن ذهن برای خواب استفاده کرد. این عطرها را در اتاق خواب خود به عنوان یکی از بهترین درمان های طبیعی برای بی خوابی و استرس امتحان کنید. احساس لذت بخشی که از بو کردن این رایحه ها به شما دست می دهد همان چیزی است که اضطراب را از شما دور و احساس آرامش را مهمان اتاق خوابتان خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: شنیدن موسیقی قبل از خواب چه تاثیری در کیفیت خواب دارد؟

قبل از خواب ورزش و حرکت  را فراموش نکنید

ورزش کردن قبل خواب

ورزش کردن قبل خواب

ورزش یک راه طبیعی عالی برای کمک به مدیریت علائم استرس و اضطراب است. فقط با بیرون آمدن از خانه و پیاده روی یا دویدن سریع، بدن شما هورمون های استرس خود مانند هرمون کورتیزول را کاهش می دهد. ورزش همچنین باعث ترشح اندورفین می شود که خلق و خوی شما را بهبود می بخشد و حتی به عنوان مسکن طبیعی عمل می کند. به همین جهت باشگاه رفتن و ورزش کردن قبل از خواب نیز توصیه می شود.

بیشتر بخوانید:  بررسی راهکار های بهبود زخم بستر

با مدیتیشن هدایت شده استرستان را کاهش بدهید

مدیتیشن قبل از خواب

مدیتیشن قبل از خواب

یکی دیگر از راه های مفید برای کاهش استرس، مدیتیشن هدایت شده است. مدیتیشن هدایت شده به کمک شخص دیگری انجام می شود و این روز ها برای افزایش تمرکز و آرامش انجام می شود. صرف چند دقیقه از روز پرمشغله خود برای تمرکز بر آرامش روح و جسمتان می تواند تفاوت بزرگی در کیفیت خوابتان ایجاد کند. مدیتیشن یکی از بهترین راه‌ها برای مهار اضطراب است، زیرا می‌تواند به شما کمک کند تا در لحظه آرامش داشته باشید. و در عین حال بر بهبود طولانی مدت و آرامش ذهن تمرکز کنید.

نه تنها می توانید از مدیتیشن برای کمک به غلبه بر یک موقعیت استرس زا استفاده کنید. بلکه می توانید از روش های مدیتیشن هدایت شده برای بهبود خواب نیز استفاده کنید. گوش دادن به صدای آرام و تمرین تنفس عمیق می تواند ضربان قلب شما را کاهش دهد. و بدن شما را آرام کند. این روزها، با پادکست‌ها، برنامه‌ها و موسیقی‌هایی که مستقیماً بر روی تلفن شما در دسترس هستند، به مدیتیشن دسترسی دارید. اگر اهل گوش دادن به موسیقی هستید پیشنهاد سایت اصلی تشک رویال به شما گوش دادن به پادکست قبل از خواب است.

در این ماه سعی کنید اضطراب خود را کاهش دهید و بیشتر بخوابید. چه در حال آزمایش پخش کننده جدید خود هستید یا یک برنامه مدیتیشن دانلود می کنید، این تکنیک های ساده را برای یک ماه آرام و آرام امتحان کنید.

نتیجه گیری بهترین راه برای کاهش استرس به طور طبیعی قبل از خواب:

سایت اصلی تشک رویال به بررسی راهکار هایی جهت کاهش استرس مانند مدیتیشن هدایت شده، ورزش قبل از خواب، استفاده از شمع و روغن معطر پرداخته است. اگر راهکار های دیگری را امتحان کرده اید که به افزایش احساس ارامش در هنگام خواب شما کمک کرده است و ما در این مقاله به آن اشاره نکرده ایم یا سوالی دارید که در این مقاله به آن پاسخ داده نشده است. خوشحال می شویم آن را در قسمت دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *