مقالات تشک رویال

چند نکته مهم که باید در مورد یک خواب راحت و خوب بدانید.

یک خواب راحت و خوب نمایندگی تشک رویال

چند نکته مهم که باید در مورد یک خواب راحت و خوب بدانید.

تعداد کمی از افراد می توانند حتی در صندلی‌های تنگ هواپیما یا تخت‌های بزرگ و نرم هتل براحتی بخوابند. بقیه ما زمان فرا رسیدن خواب ساعات زیادی در حال فکر کردن هستیم. و گاهی به کارهای روزمره فکرمی کنیم . گاهی ساعت 3 صبح بیدار می شویم و نگران حل مشکلات جهان هستیم. ما بارها و بارها چرت می زنیم تا شاید بتوانیم کمی احساس آرامش کنیم .

خواب خوب حتی برای متخصصان خواب سخت است.  بسیاری از عوامل در خواب هر شب ما نقش بسزایی دارد . معادله خواب کامل شما منحصراً متعلق به شماست، زیرا ساعت واندازه خواب برای همه به یک اندازه نمی باشد .

پبش از هر چیزی باید در مورد تشک خود دقت کنید. زمانی که ما به ساعت نگاه می کنیم و برای خوابیدن آماده می شویم تشک‌ هایمان کار می‌کنند. اولین کار تشک این است که به شما اجازه دهد به اندازه کافی راحت بخوابید. تختی که خیلی سفت، و یا خیلی نرم است،می تواند شما را دچار بی خوابی کند . دومین کار تشک این است که بتواند جای گرم ونرم بوجود آورد تا شما خوابی راحت داشته باشید . سایت رسمی تشک رویال در این مقاله به بررسی چند نکته مهم برای داشتن خوابی راحت پرداخته است. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

چه تشکی برای یک خواب راحت مناسب است؟

تشک مناسب برای خواب راحتهیچ تشکی نیست که برای همه مناسب باشد، مهم این است تشکی را پیدا کنید که بتواند نیازهای خاص شما را برآورده کند. تشک خوب و مناسب باید ستون فقرات و گردن شما را در شرایط مناسب وایده آل نگه دارد.

همچنین هوشمندانه است که هنگام انتخاب تشک مناسب خود، چند اولویت دیگر برای خواب را در نظر بگیرید. اگر می خواهید که از گرمای زیاد در خواب بیدار نشوید، تشکی را انتخاب کنید که از مواد قابل تنفس، لایه های خنک کننده و ساختاری نرم درست شده باشد. و اجازه می دهد هوای گرم از تخت خارج شود. اگر از حرکت شریک یا حیوان خانگی خود به راحتی از خواب بیدار می شوید، حتما از تشک های دارای لایه های جداکننده حرکت استفاده کنید.

تشک خوب وبا کیفیت باید از نظر فیزیکی نیز راحت باشد، وهمچنین از نظر مالی مناسب باشد . اولویت او فقط کمک به مردم برای یافتن بهترین تشک نیست، بلکه یافتن بهترین تشک با بودجه آنهاست.

کارخانه تشک رویال به عنوان یکی از برند های برتر تولید کننده تعمیر کننده و همچنین تعویض تشک در اصفهان و سراسر ایران می باشد. این مجموعه با ارائه انواع کالای خواب با کیفیت و قیمت مقرون به صرفه تمام آنچه را که برای سلامتی و احساس آرامش پیش از خواب احتیاج دارید را در اختیار شما قرار می دهد. شما با خرید بالش طبی رویال و همچنین تشک طبی رویال می توانید خوابی راحت را تجربه کنید.

پایه تشک می تواند شامل فنر و قاب سنتی یا پایه سکوی مدرن باشد، اما توصیه متخصصان یک تخت قابل تنظیم است. با استفاده از این پایه می توانید ناحیه سر و پای تخت خود را تنظیم کنید .و موقعیت مناسبی را برای بدن خود در نواحی مختلف بدنتان بوجود آورید. تا آسیب کمتری ببیند.

شما می توانید تشک مناسبی را انتخاب کنید که بتوانید درتخت خود به راحتی استراحت کنید. تختهای قابل تنظیم فشار را از قسمت پایین کمر وبالای بدن شما می گیرد تا بتوانید بهتر نفس بکشید .

ویژگی های یک ملحفه خوب چیست؟

ویژگی های یک ملحفه خوببسیاری از مردم وقتی صحبت از کیفیت خواب می‌شود، به رختخواب فکر نمی‌کنند. اما ملحفه ما نقش مهمی در معادله خواب دارد.

سعی کنید برای تشک و بالش خود از ملحفه های نرم وبا کیفیت با رنگهای مناسب استفاده کنید که با اتاق خواب شما هارمونی داشته باشد. بیشتر توصیه شده که از رنگهای ملایم و آرام استفاده شود رنگهای گرم و شاد فرد را دچار هیجان می کند و گاهی خواب را از شما می گیرد .

حتی در مورد جنس پارچه ملحفه نیز نظراتی داده شده است . گفته شده بهتر است از جنسی باشد که الیاف نخ آن بیشتر باشد.حتی طرح های روی پارچه می توانند در خواب شما نقش داشته باشد.

برخی از افراد فقط از یک بالش استفاده می کنند و برخی افراد با چند بالش در اطراف یا زیر سرشان می خوابند. اما صرف نظر از تعداد کامل شما، بالش یکی از مهمترین جنبه های خواب است. تقریبا بیست و پنج درصد از بدن ما هر شب روی یک بالش قرار می گیرد و افراد می توانند تنها با تهیه یک بالش بهتر، تفاوت فاحشی در کیفیت خواب داشته باشند.

بیشتر بخوانید: خوردن خوراکی در تختخواب و تشک چه پیامد های مثبت و منفی دارد؟

ویژگی های یک بالش مناسب جهت بهبود کیفیت خواب

ویژگی های یک بالش مناسببا توجه به اینکه گردن عضو آسیب پذیر است، تناسب بالش با بدن و تشک شما می تواند به بهتر شدن خواب شماکمک کند.

وضعیت خواب شما تعیین می کند که چه نوع بالشی بهتر است، اما اینکه تشک شما چقدر سفت یا نرم است نیز در این امر نقش دارد. درست مانند نحوه فرو رفتن بدن ما در یک تشک نرم تر در مقابل تخت سفت تر، بالش ما نیز همین کار را می کند.

افرادی که موقع خواب دمای بدنشان بالا است  می توانند با بالشی که شامل عناصر خنک کننده است، تسکین پیدا کنند. اگر رایحه درمانی به شما کمک می‌کند بهتر بخوابید، بهتر است ازشمع های معطر و عود هایی با رایحه آرامش بخش استفاده کنید.

هرچند ناخوشایند است، اما همه ما عرق می کنیم، و می تواند گاهی ریزش مو داریم .و حتی گاهی اوقات فنجان قهوه صبح خود را می ریزیم. تشک یک محیط متخلخل است مایعات و سایر ذرات معلق در هوا را جذب کند. برای مبتلایان به آلرژی، این می تواند به خصوص در فصل گرده افشانی مشکل ساز باشد.

با این حال، یک راه حل ساده وجود دارد با استفاده از پد محافظ تشک رویال بیشترین طول عمر ممکن را به تشک خود بدهید. این پدها فوق‌العاده نازک و با کیفیت هستند. این محافظ های تشک تختخواب را بهداشتی و عاری از تجمع مایعات یا ذرات نگه می دارد که نه تنها برای خواب بهتر است، بلکه برای تمیزی و وضعیت کلی تشک نیز بهتر است.

بیشتر بخوانید: بررسی مزایای بالش مموری فوم و مقایسه آن با بالش های معمولی

فضای خواب خوب باید دارای چه خصوصیاتی باشد ؟

جدای از چیزی که روی آن می‌خوابید، محیطی که در آن می‌خوابید عامل مهمی در میزان خواب خوب شما است. نور، صدا و دما می توانند روی خواب شما بسیار تاثیر گذار باشند . اتاق خوابی  ایده آل ومناسب است که ساکت، تاریک و خنک باشد درجه ترموستات را پایین بیاورید و روی موادی بخوابید که زیاد گرم نباشد و درجه حرارت بدنتان را زیاد بالا نبرد . اگر اتاق خواب شما در اوایل صبح نور طبیعی دارد یا در یک محیط شهری با چراغ های خیابان زندگی می کنید، پرده های خاموش می توانند ایده آل باشند.

اگر اتاق خواب شما با صدای شریک خروپف کننده، همسایه پر سر و صدا در طبقه بالا یا ترافیک خیابان مواجه است، می توانید از گوشی هایی استفاده کنید که عایق صدا باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین محل برای قرارگرفتن تخت در اتاق خواب کجاست؟

کلام آخر این که :

همیشه راحت خوابیدن راحت نیست. برخی از ما خوش شانس هستیم که حتی یک بار در هفته بتوانیم هشت ساعت خواب بدون وقفه داشته باشیم. اما اطمینان از اینکه برای خوابی آرام و ترمیمی آماده شده اید، نقطه شروع خوبی است. یک تشک پشتیبان و راحت، یک بالش متناسب با سبک خواب شما و یک پایه عالی، برخی از بهترین راه‌ها برای سرمایه‌گذاری در آینده‌ای با خواب شاد هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *