مقالات تشک رویال

توضیحات کامل در مورد طرح تعویض تشک رویال + راهنمای زمان تعویض تشک

راهنمای زمان تعویض تشک نمایندگی تشک رویال

زمان تعویض تشک یکی از مواردی است که باید پس از خرید تشک به آن توجه کنید. اکثر افراد قبل از خرید تشک رویال به طول عمر تشک دقت زیادی می کنند. و بالا بودن طول عمر تشک اهمیت زیادی برای آنها دارد. اما پس از گذشت چند سال به کلی میزان اهمیت این موضوع را از یاد می برد. طول عمر تشک نشان دهنده ی این است که ما تا چه زمانی می توانیم بهترین استفاده را از تشک خود بکنیم. برای دانستن زمان تعویض تشک خود در ادامه ی مقاله با ما همراه باشید.

چرا باید تشکمان را پس مدتی تعویض کنیم؟

کالای خواب یکی از مهم ترین وسایلی است که همه ی ما دائما در حال استفاده از آن هستیم. و باید در انتخاب و خرید کالای خواب دقت بسیار زیادی داشته باشید. زیرا شما بیشتر انرژی مورد نیازتان را در هنگام خواب دریافت می کنید. و در صورتی که کالای خواب شما فرسوده شده باشد. روز خود را با سطح انرژی پایینی شروع می کنید.

زمان کافی و مناسب برای خواب در طول 24 ساعت، بین 7 الی 8 است. این یعنی ما در طول روز زمان نسبتا زیادی را با کالای خوابمان سپری می کنیم.  همانطور که انتخاب تشک سالم در بهبود سلامتی کمر و گردن تاثیر بسیار زیادی دارد. تشک هایی هم که طول عمرشان به پایان رسیده. آسیب بسیار زیادی به کمر و گردن شما می زند و به مرور زمان شما. را درگیر بیماری های عضلانی و جسمانی می کند. پس باید همیشه زمان تعویض تشک در نظر بگیریم و به موقع این کار را انجام دهیم.

دلایل ضروری بودن تعویض تشک

دلایل ضروری بودن تعویض تشک

به طور کلی اکثر افراد نسبت به تعویض تشک خود مقاومت می کنند. و ترجیح می دهند که به جای تعویض کردن تشک یک تشک جدید بخرند. در صورتی که تعویض تشک می تواند باعث کاهش هزینه های شما شود . و علاوه بر آن شما را صاحب کالایی باکیفیت میکند. اگر به دنبال جایی معتبر و مناسب برای تعویض تشک خود هستید نمایندگی تشک رویال می تواند. یک انتخاب خوب برای شما باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین تشک طبی برای دیسک کمر.

بهترین زمان تعویض تشک چه زمانی است؟

هر تشک یک بازه سنی مشخصی دارد. هرچند که از نظر متخصصان بازه ی استفاده ی مفید از یک تشک بین 5 الی 7 سال است. اما این زمانبندی با توجه به کیفیت و گارانتی تشک می تواند کمتر یا بیشتر شود.

اما برای اینکه بفهمیم بهترین زمان تعویض تشک چه زمانی است باید بعضی چیزها را بررسی کنیم:

بهترین زمان برای تعویض تشک

بهترین زمان برای عوض کردن تشک

میزان ساییدگی تشک:این اتفاق باعث می شود تشک پشتیبانی لازم را از بدن شما نداشته باشد.

تغییرشکل تشک: بعضی تشک به مرور زمان تغییر شکل های عجیبی دارند. که نشان دهنده ی زمان تعویض تشک است. مثل برآمده شدن تشک یا تورفتگی بسیار عمیق یا حتی بعضی تشک ها حالت تخت به خودشان می گیرند.

بروز درد های عضلانی و اسکلتی: پس از اینکه چندسال تشک خودرا عوض نکنید. بعضی روزها کاملا بی دلیل دچار درد های جسمانی می شوید. و یکی از دلایل اصلی آن استفاده مداوم از تشک یا کالای خواب بی کیفیت و فرسوده است. پس اگر تصمیم دارد تشک جدید تهیه کنید پیشنهاد ما به شما خرید تشک طبی رویال است.

بروز آلرژی: تشک های فرسوده و قدیمی گرد وغبار بسیار زیادی را در خود جای دادند. هر چند ممکن است از ظاهر تشک چیزی متوجه نشوید. اما داخل تشک پر از ذرات ریز گرد وغبار می شود و به مرور زمان می تواند. باعث خارش ، گلودرد ، سرفه ، عطسه وحتی نفس تنگی شود. پس اگربه تازگی دچار این علائم شدید حتماپس از مراجعه به پزشک یک فکری برای تشک خود بکنید.

صفر تا صد توضیحات در مورد طرح تعویض تشک رویال

اگر پس از خواندن مطالب بالا متوجه شدید زمان تعویض تشک شما رسیده است. اما نمی دانید چگونه باید این کار را انجام دهید. نمایندگی فروش تشک رویال اینجاست تا در تمامی مراحل انجام این کار شمارا همراهی کند.

این شرکت خدمات مناسب و کالای های بسیار باکیفیتی را برای مشتریانش در نظر گرفته. مثل تعمیر تشک ، خرید تشک مرغوب ، خرید بالش ارزان ، ارسال رایگان ، مشاوره ی رایگان ، خرید اینترنتی آسان ، ضمانت بازگشت کالا ، گارانتی محصول. و طرح تعویض تشک که در ادامه آن را به طور کامل بررسی می کنیم.

قائدتا بعد از اینکه تشک شما خراب شد. شما باید به فکر خرید یک تشک جدید و با کیفیت باشید. در نهایت حتی اگر تشک جدید هم خریدید آیا برنامه ای برای تشک. کهنه ی خود دارید؟ قطعا هر سوالی جوابی دارد…

طرح تعویض تشک رویال

طرح تعویض تشک رویال

نمایندگی تشک رویال برای رفاه حال شما مشتریان عزیز با استفاده. از طرح تعویض تشک کهنه با نو این شرایط را برای شما فراهم کرده است. که شما می توانید با استفاده از مشاوره ی رایگان از متخصصین ما محصول مورد نظر خود را از سایت اصلی تشک رویال. خریداری کنید ( خرید آنلاین تشک یا خرید حضوری). سپس کالای مورد نظر خود را با ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرید. و سپس این نمایندگی تشک کهنه ی شما را از شما برمیدارد. به همین راحتی…

نتیجه گیری در مورد زمان عوض کردن تشک:

در نهایت بهتر است پس از گذشت 5 الی 7 سال تشک خود را تعویض کنید. زیرا به مرور زمان همین کالای خوابی که خراب شده است به بدن و سلامتی شما آسیب میزند و باعث آزار شما می شود.اختلال در خواب ، دیسک کمر و گردن ، آسیب به ستون فقرات و … همه از آثار مخرب این موضوع است.

پس در نتیجه باید حواستان به طول عمر تشکتان باشد و نسبت به زمان تعویض تشک خود بی توجه نباشید. هم چنین در صورت نیاز به خرید تشک و یا تعویض تشک. نمایندگی تشک رویال اینجاست تا به شما کمک کند و بهترین خدمات را به شما ارائه دهد.

 

سوالات متداول در مورد بهترین زمان برای عوض کردن تشک:

اگر تشکمان حالت گلوله گلوله پیدا کرده باشد اما هنگام خواب چیزی حس نشود نیاز به تعویض دارد؟

بله هرگونه تغییر شکلی در تشک نشان دهنده ی زمان عوض کردن یا تعمیر تشک است.

از کجا بفهمیم تشکمان نیاز به تعویض دارد یا تعمیر؟

برای جواب این سوال میتوانید با پشتیبانان ما در سایت اصلی تشک رویال تماس بگیرید.

آیا نمایندگی فروش تشک رویال برای محصولاتش ارسال رایگان هم دارد؟

بله نمایندگی تشک رویال کالایی را که خریداری کرده اید با ارسال رایگان درب منزل به دست شما می رساند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *