مقالات تشک رویال

بررسی راهکار بهبود زخم بستر + اهمیت انتخاب تشک مناسب برای زخم بستر

راهکار بهبود زخم بستر نمایندگی تشک رویال

بررسی راهکار بهبود زخم بستر

زخم بستر، یکی از اختلالات قابل توجه در بیمارستان ها و سازمان های بهداشتی است. اکثرا افرادی که دچار بیماری های حرکتی شدند. یا سالمند هستند و نمی توانند راه بروند به این بیماری مبتلا می شوند. با پیشرفت تکنولوژی راهکار های بسیار زیادی برای بهبود زخم بستر پیدا شده است. برای کاهش خطر بروز زخم بستر، پارامترهایی مانند تغذیه، توانبخشی و بسیاری از موارد مهم هستند. اما باید بدانید که اهمیت تشک مناسب برای شخصی که بستری شده است، قابل توصیف نیست. تهیه یک تشک مناسب برای افرادی که مبتلا به زخم بستر هستند امری بسیار حیاتی و مهم است.

چه روش هایی می توانند به بهبود زخم بستر کمک کنند؟

زخم بستر یکی از مشکلات پر رواج در بیماران مبتلا به بیماری های مزمن و سالمندان است. زخم بستر به علت فشار طولانی مدت بر روی پوست و بافت های نرم پوست به وجود می آید. و، باعث تخریب بافت پوستی می شود. این زخم ها می توانند منجر به عفونت، قرمزی و درد شدید شوند.

نمایندگی تشک رویال در ادامه به بررسی انواع روش های بهبود زخم بستر می پردازد:

  1. تغییر موقعیت بدن: تغییر موقعیت بدن می تواند بهبود زخم بستر را تسریع کند. تغییرات موقعیت بدن با استفاده از بالشت های تخصصی و تغییر موقعیت بیمار می تواند. به جلوگیری از فشار طولانی مدت بر روی نقاط حساس پوست کمک کند.
  2. تطهیر زخم: تطهیر زخم با استفاده از آب و صابون روزانه و برای بزرگسالان با استفاده از محلول جایگزین می تواند. بهبود زخم بستر را تسریع کند. زخم بستر باید تطهیر شود تا از ابتلا به عفونت جلوگیری شود.
  3. تغذیه سالم: رژیم غذایی سالم به رشد بافت جدید و زخم های بستر کمک می کند. و بهبود آنها را تسریع می کند.
  4. فیزیوتراپی: تمرینات فیزیکی و تنفسی می تواند. به تقویت عضلات و سیستم تنفسی و همچنین بهبود جریان خون کمک کند.
  5. استفاده از الیاف یکبار مصرف: استفاده از ضایعات یکبار مصرف درمانی باعث. جلوگیری از عفونت های صادر شده از زخم های بستر می شود.

انتخاب و خرید یک تشک مناسب: تشک مناسب اهمیت بسیار زیادی در بیماری زخم بستر دارد. شما با تهیه ی تشک مناسب زخم بستر می توانید قدم بسیار بزرگی در بهبود این بیماری بردارید. تشک طبی رویال یکی از بهترین تشک ها برای بهبود زخم بستر است.

روش های بهبود زخم بستر

روش های بهبود زخم بستر

تشک زخم بستر مناسب چه کسانی است؟

تشک طبی فنری رویال، گزینه ای بسیار مناسب برای مادران بستری شده. و کسانی است که مدت زمان زیادی را خوابیده اند. تشک مناسب، برای کاهش فشار روی پوست و جلوگیری از تحریک و التهاب، در بستری شدگان استفاده می شود. افراد مبتلا به دیابت، سکته مغزی، صدمه استخوان، بیماری های قلبی وعروقی. دارای خطر بروز خسارت از نظر پوستی و بافتی هستند. به عنوان یک راه حل برای جلوگیری از بروز این بیماری، لازم است تا تشک مناسب برای زخم بستر را تهیه کنند. این زخم‌ها اکثراً در مناطقی از بدن که به فشار دائمی و طولانی مدت مواجه هستند، مانند پشت سر، کمر، گردن، باسن و ساق پا رخ می دهند.

زخم بستر به دلیل فشار ناشی از وزن بدن بر روی یک ناحیه پوست و عدم حرکت هوا در آن قسمت، ایجاد می شود. فشار بر روی نرده های عروقی یا سطح پوست می تواند جریان خون را مختل کند. و باعث خشکی، شکستگی، التهاب و پوسته برداری پوست شود. شما با خرید تشک طبی رویال از نمایندگی تشک رویال می توانید قبل از وقوع این بیماری از آن جلوگیری کنید.

زخم بستر می‌تواند با گذشت زمان بدتر شود و در صورت عدم درمان، باعث عفونت و ضایعات جدی شود. از برخی از مشخصات و علایم زخم بستر می‌توان به جای خشک، سفت و نارنجی یا قهوه‌ای پوست، واکنش به لمس، تورم، تحریک پوست. حس تورم و درد، پوست پاره شده، وجود صورت های پوستی، چربی و مواد دیگر درون زخم اشاره کرد.

برای جلوگیری از بروز زخم بستر، مهم است. که از فشار روی ناحیه پوستی خاصی که ممکن است بیشتر در معرض آن باشد جلوگیری شود.

تشک مناسب زخم بستر

تشک مناسب زخم بستر

تشک مناسب زخم بستر چه مزایایی دارد؟

تشک مناسب زخم بستر بسته به نیازهای مختلف صورت گرفته. اما هدف اصلی آن طوری است که بتواند فشار روی محدوده بستری شده و قسمت های پوستی پوست را حفظ کند. این مزایا شامل موارد زیر است:

 کاهش فشار: تشک طبی فنری رویال به وسیله تقسیم بار، می تواند فشار بر قسمت های خاص بدن را کاهش دهد. و از بروز زخم بستر و تحریک پوست موجود در این نقاط جلوگیری کند

شستشوی تشک: شما با خرید پد محافظ برای تشک های زخم بستر دیگر نیازی به شستشوی دائم تشک ندارید. و فقط کافیست که پد محافظ تشک را شتشو دهید.

قیمت مناسب و کیفیت بالا: تشک های طبی علاوه بر بهبود زخم بستر به بهبود دیسک کمر و گردن هم کمک بسیار زیادی می کنند. و شما با خرید این تشک طبی می توانید سلامتی خود را تضمین کنید.

 راحتی: با استفاده از تشک زخم بستر، افراد مبتلا به حالت‌هایی. مانند شکستگی استخوان و بیماری های مرتبط با این نوع می توانند در هنگام خواب و استراحت راحتی بیشتری. را تجربه کنند و درد کمتری را حس کنند.

بیشتر بخوانید: بهبود درد دیسک کمر با 6 راهکار ساده!

جلوگیری از التهاب و عفونت:‌ تشک زخم بستر مناسب، با کاهش نیروی فشاری پوست. روی محدوده بستر، جلوی بروز التهاب و عفونت پوست را می‌گیرد. و تعداد بیمارانی که نیاز به درمان زخم دارد نیز کاهش می یابد.

مزایا تشک طبی فنری رویال

مزایا تشک طبی فنری رویال

نتیجه گیری در مورد تشک مناسب برای زخم بستر:

در این مقاله نمایندگی تشک روبال به بررسی راهکار های مناسب برای بهبود زخم بستر پرداخته است. تشک زخم بستر، یک وسیله مهم برای کاهش خطر بروز زخم بستر و جلوگیری از التهاب و عفونت پوست است. همچنین، با استفاده از تشک مناسب، بیمارانی که برای مدت طولانی بستری هستند، راحت تر به خواب تن می‌دهند. با خرید تشک طبی فنری رویال ، دیگر دلیلی برای نگرانی بابت مواردی مانند کیفیت، راحتی، مقاومت در برابر فشار و جلوگیری. از التهاب و عفونت پوست نخواهید داشت. با انتخاب بهترین تشک، احتمال بروز زخم بستر کم شده و بیماران بهتر و با راحتی بیستز در پروسه ی بهبود بیماری قرار می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *