تشک‌های ارگانی

انواع فنر در تشک رویال

فنر تشک طبی

فنر تشک طبی یکی از مهمترین اجزای این کالاهای طبی محسوب می شود که کیفیت یا عدم کیفیت آن بر کیفیت کلی انواع تشک طبی، تاثیر گذار است. از این رو در این بخش شما را با انواع فنرهای به کار رفته در این کالاهای طبی آشنا می کنیم. استفاده از فنر در راستای ساخت تشک های طبی، بسیار متداول است. راحتی و دوام انواع تشک های فنری این کالاهای خواب را بسیار محبوب کرده است. استفاده از فنر راحتی و آرامش ساعات خواب شما را به ارمغان می آورد. به علاوه این اجزا از ستون فقرات و بخش های مختلف بدن شما به خوبی مراقبت می کنند. به جز فنر، الیاف تشک های طبی ، ابعاد تشک و سایر ویژگی های این محصولات نیز کیفیت آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

آشنایی با انواع فنر تشک طبی

انواع تشک طبی با فنرهای مختلفی ساخته می شوند. برخی از این فنرها به شرح زیر می باشند:

  1. فنر های منفصل
  2. فنرهای متصل
  3. فنر های بونل
  4. فنرهای معمولی
  5. فنرهای میکرو
  6. فنر های ترکیبی
  7. فنرهای آفست

سطح کیفی فنرهای به کار رفته در هر یک از انواع تشک ، راحتی و دوام این تشک ها را تعیین می کند. در ادامه این مقاله از نمایندگی تشک رویال به صورت مفصل با هر یک از این فنرها آشنا می شوید.

خصوصیات فنرهای منفصل

فنر تشک طبی منفصل را به نام فنرهای پاکتی نیز می شناسند. این فنرها به صورت جداگانه در پاکت های جدا جدا پیچیده شده و درون تشک های طبی جای می گیرند. در نهایت پاکت های جداگانه به هم متصل شده و ساختار اصلی تشک را به وجود می آورند. این تشک ها پس از مدتی به فرم بدن تغییر شکل می دهند و احتمال در آغوش کشیدن تشک در آن ها بسیار بیشتر است. یکی از مزایای استفاده از انواع تشک طبی با فنرهای منفصل ، عدم انتقال حرکت افراد است.

در صورتی که از مدل های دو نفره این تشک ها استفاده کنید، بی شک از حرکات شبانه نفر دوم از خواب بیدار می شوید، به همین خاطر نیز استفاده و انتخاب فنر تشک طبی منفصل، راحتی خواب شبانگاه را به ارمغان می آورد. این فنرها هزینه و قیمت بیشتری نسبت به سایر مدل های بونل و معمولی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *