مقالات تشک رویال

مهمترین کاربرد های محافظ تشک

کاربردهای محافظ تشک رویال

کاربرد محافظ تشک در راستای پیشگیری از آلودگی و آسیب دیدن رویه تشک است. با استفاده از یک محافظ تشک مرغوب، از ورود مایعات، گرد و غبار و… به رویه اصلی تشک مهمان شما جلوگیری خواهد شد. برای استفاده بهتر از این محافظ ها باید ابتدا با مشخصات کلی و ویژگی های آن ها آشنا شوید. برای این منظور با ما در ادامه این گزارش از نمایندگی تشک رویال در اصفهان همراه باشید.

مهمترین کاربرد محافظ تشک ضد آب

این لایه های محافظ مانند جلدی بر روی تشک شما قرار گرفته و علاوه بر بخش رویی، دور تا دور تشک را نیز پوشش می دهند. برای استفاده بهتر از فواید این کاورها باید در حین خرید به ابعاد تشک خود توجه داشته باشید. استفاده از این کاورها سبب افزایش طول عمر و ماندگاری تشک تخت خواب شما خواهد شد. این محافظ های تشک آرامش بیشتری برای ساعات استراحت شما به ارمغان می آورند.
هر یک از انواع این محافظ ها بر اساس جنس و ابعاد و نوع پارچه دسته بندی شده و مدل های مختلفی دارند. در ادامه برخی از مهمترین کاربردهای این اقلام را بررسی می کنیم:

جلوگیری از نفوذ حشرات موذی

یک کاربرد محافظ تشک، محافظت از سطح تشک اصلی در برابر حشرات موذی است. ساس یکی از حشرات موذی است که بر روی تشک ها رشد کرده و از خون انسان تغذیه می کند. برای جلوگیری از نفوذ این حشرات به بدن، استفاده از یک محافظ تشک باکیفیت ضرورت دارد. این محافظ ها با خاصیت ضد ساس تولید شده و اغلب ضخامت بالایی دارند. به این ترتیب حشره ساس قدرت نفوذ به تشک را نخواهد داشت.

جلوگیری از بروز آلرژی

محافظ های تشک با هدف جلوگیری از بروز آلرژی و حساسیت در بدن مورد استفاده قرار می گیرند. در صورت تجمع گرد و غبار، کنه های ریزی به وجود می آیند که از پوسته های بدن تغذیه کرده و در تشک رشد می کنند. محافظ های تشک با هدف جلوگیری از رشد این موجودات موذی، به کار می روند و کل سطح تشک را می پوشانند.
این مواد آلرژی زا به داخل تشک نیز نفوذ می کنند و به مرور سبب ایجاد آلرژی در افراد می شوند. در صورتی که افراد مبتلا به آسم در برابر این مواد آلرژی زا قرار داشته باشند، بیماری آن ها تشدید می شود.

قابلیت ضد آب محافظ تشک

آب و رطوبت همواره از عوامل تخریب تشک و الیاف آن به شمار می روند. این محافظ ها همواره از تخریب تشک در مجاورت این مواد جلوگیری می کنند. مایعات و عرق شبانه افراد، به مرور سبب تجمع کپک و آلودگی های مختلف در لایه های زیرین تشک خواهند شد.
افرادی که به بیماری هایی مانند تعریق بیش از حد دچار هستند و یا فرزند کوچک دارند، با استفاده از این لایه های محافظ از آسیب دیدن تشک خود جلوگیری خواهند کرد. با وجود این لایه های محافظ از تغییر رنگ و لکه شدن سطح تشک نیز جلوگیری می شود.

کاربرد های محافظ تشک

جلوگیری از پاره شدن لایه رویی تشک

یک کاربرد محافظ تشک ضد آب، جلوگیری از ساییدگی سطح و ارتفاع تشک است که از آن در برابر پاره شدن تشک اصلی مراقبت می کند. دراز کشیدن مداوم بر روی تشک، نفوذ اشیای ریز به داخل الیاف آن به مرور سبب ساییدگی روکش اصلی آن خواهد شد.

افزایش طول عمر تشک

در راستای افزایش طول عمر و دوام تشک ها استفاده از این محافظ ها توصیه می شود. این روکش ها در برابر انواع عوامل مخرب خارجی، میکروب ها و باکتری ها از سطح تشک شما مراقبت می کنند. به این ترتیب کارایی تشک مورد نظر تا سال های سال حفظ خواهد شد.

آشنایی با انواع محافظ های تشک

این محافظ ها از نظر جنس پارچه دسته بندی های مختلفی دارند که هر یک از آن ها برای موارد استفاده به خصوصی مورد استفاده قرار می گیرند. در این قسمت برخی از مهمترین انواع این محافظ ها را مشاهده می کنید

محافظ های تشک کتان

ضریب محافظت این محافظ های کتان بسیار بالا است. استفاده از آن ها از بروز هر گونه آلودگی در ساختار تشک جلوگیری می کند. استفاده از آن ها برای کسانی که پوست حساسی دارند ضروری تر است.

همچنین بخوانید: روش های تمیز کردن محافظ تشک رویال

محافظ های تشک مخملی

الیاف ترکیبی و مخملی این محافظ های تشک مهمترین مشخصه آن ها به شمار می رود. حالت کشسان و انعطاف پذیری بالای این محافظ های تشک نیز از مهمترین ویژگی های آن ها محسوب می شود. این محافظ ها راحتی و آرامش بسیاری برای زمان خواب و استراحت افراد به وجود می آورند. یکی از معایب استفاده از این محافظ های تشک، رنگ رفتگی سطحی آن ها است.

محافظ های تشک خنک کننده

تکنولوژی های اخیر برای حفظ دمای رختخواب راهکارهای متعددی ارائه می دهد. مهندسین شیمی انواع این روکش های محافظ خنک کننده را برای مناطق گرمسیری ارائه کرده اند که برای افراد حساس به گرما بهترین امکانات خواب شبانه را فراهم می کنند.

مقایسه محافظ های تشک با ملحفه های ساده

پدهای تشک و ملحفه های ساده بیشتر به عنوان یک لایه اضافی بر روی آن قرار می گیرند و سبب راحتی ساختار آن خواهند شد. اما محافظ های تشک مانند یک جلد در برابر آلودگی های محیطی از تشک مورد نظر مراقبت می کنند. با در نظر گرفتن انواع کاربرد محافظ تشک، می توان به اهمیت استفاده از این محافظ های تخصصی پی برد.
در محافظ های تشک از انواع پارچه های ضد حساسیت استفاده شده، اما ملحفه های ساده با استفاده از پارچه های معمولی ساخته شده اند. این مسئله سبب افزایش کاربردهای این محصولات می شود.

کاربردهای محافظ تشک رویال

کاربرد محافظ تشک رویال

ویژگی های محافظ های تشک

برای درک بیشتر کاربرد محافظ تشک ضد آب، آشنایی با ویژگی های مهم این محصولات نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. نرمی و راحتی سطح این محافظ ها و ضخامت بالای الیاف آن ها از مهمترین ویژگی های این محصولات به شمار می رود.
کاربرد محافظ تشک ضد آب رویال، به دلیل مقاومت بالایی که در برابر نفوذ رطوبت دارد، بیشتر و مهمتر شده است. این محافظ ها با الیاف با دوامی ساخته شده و ماندگاری بالایی دارند. شما می توانید، از این محافظ ها در راستای صرفه جویی در هزینه های خرید تشک مورد نیاز خود استفاده کنید.

جمع بندی

در این گزارش با محافظ تشک و خرید آشنا شدید و ویژگی های متعدد این لوازم را بررسی کردیم. این محافظ ها از بروز مشکلات مختلف در ساختار تشک گران قیمت شما جلوگیری می کنند. شما می توانید، این محافظ ها را با جنس و الیاف مورد نظر خود خریداری کرده و از آن ها در راستای پیشگیری از بروز مشکلات مختلف در سطح تشک استفاده کنید. انواع این محافظ ها از سلامت پوستی شما مراقبت کرده و مانع از ایجاد آلودگی های پوستی مختلف در بدن خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *