مقالات تشک رویال

بهترین تشک مواج مناسب برای زخم بستر 🛏️​ راهنمای خرید * قیمت فروش

تشک مناسب برای زخم بستر

تشک مناسب برای زخم بستر برای کسانی که در معرض این عوارض هستند، با ساختاری منحصر به فرد تولید می شود. این تشک ها از بدن افراد در برابر آسیب ها و عوارض زیاد دراز کشیدن محافظت می کنند. همچنین کسانی که برای کار و حرفه روزانه خود باید به مدت طولانی بنشینند، با استفاده از این تشک ها از بروز مشکلات و عوارضی مانند زخم بستر پیشگیری خواهند کرد.

جنس تشک مناسب برای زخم بستر اغلب از متریال pvc بوده و به گونه ای تولید شده اند که افراد بر روی آن ها احساس راحتی داشته باشند. اما نرمی و راحتی آن ها به اعضای بدن آسیبی نمی رساند. این تشک ها سبب بهبود وضعیت و فرم بدن نیز می شوند. با استفاده از آن ها بیمار بدون اذیت شدن در رختخواب خود جا به جا می شود.

ویژگی های تشک مناسب زخم بستر

تشک مناسب زخم بستر از ویژگی های مهمی برخوردار هستند که آن ها را از سایر محصولات مشابه متمایز می کند. برخی از این ویژگی ها را در ادامه مشاهده می نمایید:

انعطاف پذیری بهترین تشک مناسب زخم بستر

یکی از ویژگی های مهم این تشک های زخم بستر، منعطف بودن ساختار اصلی آن ها است. این تشک ها به سادگی بر روی هر تخت خوابی جای می گیرند و نیازهای بیماران را پاسخگو خواهند بود. بسیاری از بیماری ها با استفاده از یک تشک مناسب ساده تر درمان می شوند؛ همچنین درمان برخی از بیماری ها نیز به وضعیت دراز کشیدن و فرم بدن افراد بستگی دارد. به همین خاطر استفاده از بهترین تشک مناسب زخم بستر با توصیه و تجویز پزشکان انجام می گردد.

تشک مناسب برای زخم بستر

تشک مناسب برای زخم بستر

رطوبت پذیری تشک مناسب برای زخم بستر

بسیاری از بیمارانی که از تشک زخم بستر استفاده می کنند، اختیار ادرار خود را در طول روز از دست داده و قادر به کنترل دفع این مواد زائد نیستند. به همین خاطر وجود چنین ویژگی در ساختار این کالاهای خواب طبی ضرورت دارد. همچنین بسیاری از بیماران ساعات طولانی در طول روز بر روی این تشک ها دراز می کشند و به دلایل مختلفی آن ها را آلوده می کنند. به همین خاطر خاصیت ضد رطوبت این تشک های طبی استاندارد در حین خرید بررسی می شود.

وزن مناسب تشک های زخم بستر

تشک ارزان برای زخم بستر باید وزن مناسبی داشته باشد. تعادل وزن این تشک ها از مشخصه های مهم آن ها به شمار می رود. این کالاهای خواب به دلیل شرایط خاص مصرف کنندگان آن، نیاز به شست و شوی مداوم دارند. به همین خاطر در صورت سنگین بودن وزن آن ها، شست و شو و نظافت آن ها دشوار می شود.

همچنین بخوانید : تشک طبی مناسب برای دیسک کمر

تناسب سختی و نرمی تشک

برای خرید بهتر این محصولات باید به نرمی سطح آن ها نیز دقت داشته باشید. سفت بودن بیش از اندازه سطح تشک بدن بیمار را آزار می دهد و خطر بروز زخم بستر را افزایش می دهد. همچنین در صورت نرمی بیش از حد سطح تشک ها، فشار مضاعفی به اعضای بدن وارد شده و کمر این بیماران آسیب می بیند.

ویژگی ضد تعریق در تشک مواج زخم بستر

در مطالب راهنمای خرید تشک ضد زخم بستر به ویژگی های مربوط به ضد تعریق بودن این کالاهای خواب نیز اشاره شده است. این تشک ها باید به گونه ای تولید شده باشند که موجب عرق سوزی و تعریق شبانه و روزانه فرد بیمار نشوند. لایه های پلاستیکی که بر روی برخی از مدل های نامرغوب تشک طبی کشیده می شوند، به بدن آن ها آسیب رسانده و فرد بلافاصله پس از دراز کشیدن بر روی آن ها دچار تعریق می شود.

تغییر اندازه تشک طبی

برای خرید تشک مناسب زخم بستر باید به قابلیت های موجود در آن ها دقت داشته باشید. هر بیمار از ابعاد فیزیکی و جسمی به خصوصی برخوردار است. به همین خاطر برای هر یک باید از تشک های به خصوصی استفاده شود. تشک استاندارد طبی باید قابل تنظیم باشد و بیمار به سهولت بر روی آن جای بگیرد.

حرارت و گرمای بهترین تشک مناسب زخم بستر

یکی دیگر از ویژگی های بهترین تشک های زخم بستر، گرمای آن ها است. این خاصیت به تنهایی برای التیام بخشیدن به دردهای افراد مورد توجه قرار دارد. خاصیت آرام کنندگی عضلات این تشک ها نیز از ویژگی های مهم آن ها به شمار می رود. این خاصیت برای کسانی که عمل های جراحی داشته اند، بسیار مفید واقع می شود.

این افراد با دراز کشیدن بر روی این تشک ها احساس آرامش کرده و دوران نقاهت آن ها به سرعت طی می شود. در صورتی که تشک انتخابی این حرارت و گرمای مطلوب آن ها را فراهم نکند، بی شک خاصیت طبی و درمانی خود را از دست می دهد.

تشک مناسب زخم بستر

بهتربن تشک مناسب زخم بستر

دسته بندی انواع تشک های طبی

قیمت تشک زخم بستر بر اساس دسته بندی ها و انواع تشک های طبی رویال تعیین می شود. به همین خاطر نیز در این زمینه به مدل های مختلف این تشک ها پرداخته شده و دسته بندی های آن ها تعیین می شود. هر یک از این دسته بندی ها به توصیه پزشکان برای بیماران تجویز می شوند و در این خصوص به نیازهای بیماران نیز توجه خواهد شد. برخی از پرکاربردترین انواع این تشک ها به شرح زیر هستند:

تشک های لیزری

این دسته از تشک ها در مدل های حرفه ای و ساده طراحی شده و هر یک از قابلیت های منحصر به فردی برخوردار هستند. این کالاهای خواب مخصوص بیمارستان ها و بیماران تولید می شوند. این تشک ها برای مصارف تخصصی مورد استفاده قرار می گیرند. این کالاهای خواب اغلب با قابلیت های ویژه ارائه و ساخته می شوند. ویژگی اتوماتیک بودن تنظیمات آن ها از مهمترین مزایای استفاده از این تشک ها به شمار می رود.

همچنین بخوانید : تشک مناسب برای سیاتیک

تشک های لانه زنبوری

تشک مواج برای زخم بستر با مدل های زنبوری نیز ساخته شده و کاربردهای نامحدودی دارند. ظاهر آن ها بسیار شبیه به لانه زنبور یا شانه تخم مرغ طراحی شده است. قیمت این کالاهای خواب بسیار پایین تر از سایر مدل ها است. تحمل وزن بالای این تشک ها نیز از قابلیت های منحصر به فرد آن ها محسوب می شود.

عمر هر یک از این تشک ها به وزنی است که تحمل می کنند. فشار وارده به این تشک ها ساختار اولیه و کیفیت آن ها را به مرور کاهش می دهد و ظاهر آن ها را نیز دگرگون می کند. برای خرید اینترنتی این تشک ها به وزن مصرف کنندگان آن ها دقت داشته باشید.

تشک های سلولی زخم بستر

یکی دیگر از انواع تشک مواج ضد زخم بستر مدل های سلولی آن ها است که مرغوبیت بیشتری نسبت به سایر تشک های مواج دارد. این تشک ها از لوله های منعطفی تشکیل شده اند که در کنار هم قرار گرفته و پشت و کمر افراد را پوشش می دهند. در این میان تشک های مواج سنسور دار نیز قرار گرفته و از بهترین محصولات طبی مورد استفاده در این عرصه به شمار می روند. شما می توانید برای خرید تشک رویال اصل به نمایندگی تشک رویال در اصفهان مراجعه نمایید.

بهترین تشک زخم بستر

تشک مناسب برای زخم بستر

جمع بندی

 خرید تشک مناسب زخم بستر با در نظر گرفتن ویژگی ها و پارامترهای کمی و کیفی این محصولات انجام می شود. هر یک از انواع این تشک ها با ویژگی های به خصوصی شناخته می شوند و برای برخی از بیماران مناسب هستند. در این زمینه باید با پزشک معالج خود مشورت داشته و بر اساس نظرات او بهترین مدل این محصولات را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *