مقالات تشک رویال

بهترین تشک مناسب برای سیاتیک 🛏️ + راهنمای خرید و قیمت فروش

بهترین تشک مناسب برای سیاتیک

تشک مناسب برای سیاتیک بسیاری از مشکلات این دسته از بیماران را برطرف می کند. این بیماری مربوط به یک رگ در بدن است که از پشت پا تا باسن را به هم متصل کرده و سبب سوزن سوزن شدن کف پا می شود. درد سیاتیک گاها خواب افراد را مختل کرده و آسایش و آرامش را از مبتلایان سلب می کند. برای درمان این قبیل مشکلات راهکارهای بسیاری پیشنهاد می شوند.

انواع تمرینات ورزشی و کالاهای خواب مخصوص این بیماران برای درمان درد سیاتیک کارایی خواهند داشت. برای کاهش دردهای سیاتیک، مهره های ستون فقرات باید در یک راستا قرار داشته باشند. به این ترتیب فشار وارده به عضلات و کمر و باسن به حداقل می رسد. این خاصیت در تشک های سفت و مموری فوم وجود دارد. اما برای خرید تخصصی تر این تشک ها باید به فاکتورهای مهمتری دقت داشته باشید.

راهنمای خرید بهترین تشک مناسب برای سیاتیک

بهترین تشک مناسب برای درد سیاتیک باید با ویژگی هایی همراه باشد که کمترین درد را برای بیماران مبتلا به این عارضه ها به وجود بیاورد. برخی از مهمترین ویژگی های این تشک های کاربردی را در ادامه مشاهده می کنید:

قرار گیری متعادل ستون فقرات

قرار گرفتن وضعیت بدن در حالت متعال به ویژه در ناحیه ستون فقرات یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب و خرید تشک برای بیماری های سیاتیک است. جای گیری اندام های مختلف بدن برای جلوگیری از بروز مشکلات سیاتیک یک مولفه اساسی است؛ اندام هایی مانند رباط ها و عضلات بدن ما هر یک در این زمینه تاثیر به سزایی بر جای می گذارند.

بافت هایی که اندام های بدن ما را در کنار هم قرار می دهند، باید در ساعات استراحت به خوبی در جای خود قرار گرفته باشند. به همین خاطر برای این بیماری ها اغلب از تشک های ساده با پیچ و تاب های کم استفاده می شود. این ابزار راحتی از پشت شما در ساعات استراحت پشتیبانی کرده و این بخش های بدن را پوشش می دهد.

این وضعیت با در نظر گرفتن شرایط بدنی هر فرد متفاوت خواهد بود. به طور مثال کسانی که لگن پهنی دارند، باید حتما از تشک های نرم تری استفاده کنند. به این ترتیب ستون فقرات در وضعیت طبیعی خود قرار می گیرد. این ویژگی تشک های مناسب سیاتیک حتی به بهبود سریع تر بیماری کمک می کند. برای خرید این تشک ها باید به فرم فیزیکی بدن دقت داشته و بر این اساس یکی از انواع این محصولات را خریداری کنید.

همچنین بخوانید : تشک مناسب برای کمر درد

تشک مناسب برای سیاتیک

خرید تشک مناسب برای درد سیاتیک

خنک کنندگی تشک مناسب برای درد سیاتیک

تشک مناسب برای سیاتیک کمر افراد بیمار را به خوبی پشتیبانی می کنند؛ به این صورت که بدن را به آغوش کشیده و از بروز هر گونه فشار به آن جلوگیری می کنند. مواد سازنده آن ها به گونه ای انتخاب می شود که جریان هوا را از خود عبور داده و از تعریق افراد پیشگیری می کنند.

این مسئله از گرم شدن لایه سطحی تشک های سیاتیکی نیز جلوگیری می کند. خواب خنک برای این دسته از بیماران یک راهکار مهم در حفظ سلامتیشان است. در ساختار هر یک از این تشک ها از فوم استفاده می شود. فوم های لاتکس بهترین متریال برای ساخت تشک مخصوص سیاتیک هستند.

همچنین بخوانید: تشک مناسب زخم بستر

حذف فشار از قسمت های حساس بدن

بهترین تشک مناسب برای سیاتیک باید از ایجاد فشار در اعضای حساس بدن ما پیشگیری کند. هر گونه دردی که در بدن افراد بیمار وجود داشته باشد، فشار تشک آن را بدتر می کند. به همین خاطر توجه به این مولفه برای خرید این محصولات بسیار مهم است.

همچنین فشار تشک در لایه های بالایی بدن آسیب های بیشتری به وجود می آورد. با حذف این فشار بدن سالم تر مانده و دردهای سیاتیک نیز تسکین می یابند. کسانی که از تشک های کهنه و سفت استفاد می کنند، اغلب درد بیشتری در این ناحیه بدن خود احساس خواهند کرد. بیماران سیاتیک به تشکی نیاز دارند که بدن آن ها را پوشش داده و از ورود فشار به ناحیه لگن پیشگیری کنند.

فوم های لاتکس و مموری فوم برای ساخت تشک مناسب برای درد سیاتیک مطلوب تر خواهند بود. توزیع فشار در بخش های مختلف سطح تشک، هر گونه درد عضلانی را در بدن این افراد از بین می برد.

ابعاد بهترین تشک مناسب برای سیاتیک

خرید تشک مناسب برای سیاتیک بر اساس سایز و اندازه های این محصولات انجام می گیرد. این دسته از بیماران از دردهای ناحیه کمر رنج می برند؛ به همین خاطر توجه به ارتفاع تشک و ابعاد این تشک ها برای جا به جایی ساده تر بر روی آن ها اهمیت دارد. بلند شدن ساده از روی این تشک ها از بروز دردهای بیشتر برای افراد پیشگیری می کند. هر یک از این تشک ها از ضمانت نامه های معتبری برخوردار هستند و به همین خاطر نیز خرید آن ها با اطمینان بیشتری انجام می شود.

تشک مناسب برای سیاتیک

خرید تشک مناسب برای سیاتیک

قیمت تشک مناسب برای سیاتیک

قیمت تشک مناسب برای سیاتیک بر اساس نوع و کیفیت آن ها تعیین می شود. استفاده از این تشک ها برای بیماران سیاتیکی ضرورت دارد و بخشی از روند درمان آن ها را تشکیل می دهند. استفاده از تشک های بی کیفت دردها و مشکلات آن ها را تشدید می کند.

بافت بهترین تشک مناسب سیاتیک به گونه ای ساخته می شود که در طولانی مدت سالم باقی مانده و در استفاده های طولانی دچار فرو رفتگی و شل شدگی لایه های سطحی نخواهند شد. به این ترتیب می توان پیش بینی کرد که هزینه این تشک ها کمی بیشتر از تشک های معمولی تعیین می شود. شما می توانید برای خرید بهترین تشک مناسب برای سیاتیک رویال به نمایندگی تشک رویال اصفهان مراجعه نمایید.

انواع تشک مخصوص درد سیاتیک

با بررسی ویژگی های تشک مناسب برای سیاتیک بهترین تشک های مخصوص درمان این عارضه در بدن مشخص می شوند. تشک های هیبریدی و مموری فوم کلیه این خاصیت ها را در خود جای می دهند و بهترین کالای خواب برای سیاتیکی ها به شمار می روند.

تشک های مموری فوم با چگالی های مختلفی ارائه می شوند و وزن هر یک از آن ها نیز با دیگری متفاوت است. به این ترتیب میزان سفتی آن ها نیز با هم متفاوت خواهد بود. در ساختار این تشک ها، هسته هایی با چگالی بالاتر وجود دارند و لایه های بالایی تشک چگالی کمتری دارند.

طراحی این تشک ها ستون فقرات را در بهترین وضعیت قرار می دهد. مهره های ستون فقرات بر روی این مدل تشک ها در یک تراز قرار گرفته و هیچ حرکتی نخواهند داشت. در ساختار تشک های هیبریدی از ترکیب فنر در قسمت هسته تشک و فوم های مموری استفاده می شود که در لایه های بالایی قرار می گیرند. این تشک ها استحکام بیشتری داشته و وزن بدن را بیشتر بر روی خود پخش می کنند. تشک های لاتکس گزینه دیگری برای استفاده افراد سیاتیکی به شمار می روند که سلامت بدن این افراد را تضمین می کنند.

تشک مناسب برای سیاتیک

تشک مناسب برای درد سیاتیک

جمع بندی

خرید تشک مناسب برای درد سیاتیک برای رفع کامل این بیماری ها بسیار اهمیت دارد. در سر تا سر کشور ما، این تشک ها در مدل های مختلفی خرید و فروش شده و هر یک قیمت به خصوصی دارند. انواع تشک های سیاتیکی با ویژگی های به خصوصی شناخته می شوند که برخی از آن ها را در این مطلب بررسی کردیم. شما می توانید، با در نظر گرفتن این ویژگی ها مناسب ترین مدل این کالاهای خواب را برای مصارف خود خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *