تشک رویال در شهرهای مختلف و بسیار زیادی دارای نمایندگی های مختلفی می باشد. یکی از نمایندگی های تشک رویال در کاشان است. یکی دیگر از نمایندگی های قابل توجه شرکت است ، این نمایندگی با مدیریت قدرتمند و مناسب و با بهره وری بسیار بالا قادر بوده است که در زمان کوتاهی جایگاه ارزشمندی را در بازار کالای خواب شهر کاشان را از آن خود کند.

موفقیت ها و دست آورد های تیم تولید صنعتی رویال دارای دو قسمت است، اولین بخش توجه کردن به روند تولید با کیفیت و قیمت به صرفه مصرف کنندگان و قسمت مهم تر آن جلب اعتماد مشتریان عزیز تیم تولیدی صنعتی رویال می باشد. در نتیجه دست آورد های گروه تولیدی رویال به حمایت مشتریان عزیز آن وابسته می باشد. این جلب اعتماد قسمت بسیار مهم و تاثیرگذار سرمایه تیم نمایندگی تولیدی تشک رویال کاشان است.

خرید تشک رویال کاشان

فروشگاه مرکزی تشک رویال در کاشان

راهنمای خرید تشک رویال کاشان

احساس لذت بردن از یک خواب آرام و راحت، یکی از دلایل وابسته سلامت جسم و روح و روان است. در بررسی های بدست امده به دست پزشکان در کاشان، مقدار خواب استاندارد برای یک فرد بالغ، تقریبا حدود ۷ ساعت در شبانه روز است. با یک بررسی کوچک می‌توان گفت که این مقدار از خواب، حدودا برابر با یک سوم از طول عمر یک انسان است. یقینا احساس بدی خواهید داشت اگر این مقدار از عمر خود را در جای خوابی سخت و نا مناسب سپری کنید. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی خرید تشک رویال در کاشان و همچنین به بررسی ویژگی‌هایی که یک تشک خوب میتواند داشته باشد و سپس به کاربرد هریک از دشک ها و همچنین معرفی انواع انها بپردازیم.

ویژگی های یک تشک خوب در کاشان

با توجه به اهمیت اینکه یک خواب خوب و راحت در طول زندگی هر شخص، از اهمیت بالایی برخوردار است، در گذشته ها از عوامل روانی، نداشتن خواب راحت و ارام بود. یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذاری که در خوابی آرام و راحت بسیار موثر است ، انتخاب یک تشک رویال مناسب است. اهمیت این موضوع به اندازه ای است که اشخاص، جهت جلوگیری از دچار شدن به بیماری‌هایی نظیر بیماری های استخوانی از متخصصان و پزشکان مشاوره می‌گیرند.

جهت خرید تشک خوب و ارزان در کاشان میبایست به بعضی از پارامترها توجه به خصوصی داشته باشید. نخستین نکته‌ای که می‌توان به آن اشاره داشت طول و عرض تشک ها است. در سایز و انداره تشک‌ها، فقط اندازه عرض تشک‌ها باهم تفاوت دارد و طول آن در همه تشک‌ها ۲ متر است. این میزان برای بیشتر اشخاص مناسب و کاربردی است و فقط تعداد کمی از افراد، دارای قد بیش از ۲ متر هستند که این اشخاص باید تشک های خود را به صورت سفارشی تهیه کنند.

تشک رویال کاشان

خرید تشک رویال کاشان

چه موقع نیاز داریم که یک تشک تازه تهیه کنیم؟

این یکی از مهم ترین و پر تکرار ترین سوال ها در زمان تهیه و خرید تشک کاشان است، که میبایست به آن یک جواب حسابی و اساسی داد. در واقع ما هنگامی اقدام به تهیه و خرید تشک از نمایندگی تشک رویال کاشان می‌کنیم که تشک قبلی ما خراب شده است و یا به دلیل بیماری های مختلفی که دچار شده ایم نیاز است تا ان را تعویض کنیم. در نتیجه نباید به این صورت باشد، تشک های ما پس از مدت مشخصی که بستگی به نوع آن و چگونگی استفاده ما دارد، میبایستی تعویض شود..

نشانه هایی که نمایش دهنده این هستند که وقت آن رسیده تا تشک خود را تعویض کنیم:

  1. هنگامی که تشک غژ غژ می کند.
  2. تشک دچار پارگی و ساییده گی شده است و از بین رفته.
  3. تشک دچار فرورفتگی و یا بر آمدگی های ناخوشایند شده است که مانع یک خواب راحت میشود.

انواع تشک موجود در بازار کاشان

تشک فنری : این نوع تشک ها مختص اشخاص با سن و همچنین وزن کم طراحی شده است.

تشک طبی و فنری : این نوع تشک ها از نوع بهترین تشک ها است که می‌تواند انتخابی ایده آل و مناسبی برای همه اشخاص باشد.

تشک طبی : این تشک ها فنر ندارند و همچنین خاصیت طبی برای افراد دارند.

تشک فنری پاکتی : در این تشک ها فنرها به گونه تکی عمل می کنند و همچنین فشار از قسمتی به قسمت دیگر انتقال نمی گردد.

تشک مموری فوم : فرم بدن شما را بخود می گیرد و در تشک فرو میروید.

چه عواملی بر روی قیمت تشک رویال کاشان تاثیر میگذارد؟

اشخاص اکثرا علاوه بر مارک و برند تشک در رابطه با قیمت تشک رویال در کاشان هم تحقیق میکنند، دور از آنکه شناخت درستی از دلایل تاثیرگذار بر روی قیمت تشک رویال در کاشان داشته باشند. قیمت یک تشک خوب با عوامل و ویژگی هایی مانند دلایل زیر مشخص می شود:

  1. طبی بودن، فنری و همچون نوع فنر
  2. مقدار ارتفاع تشک
  3. مقدار الیاف استفاده شده
  4. چگونگی محافظ اسکلت
  5. نوع جنس پارچه رویی که ایا ضد حریق و یا ضد آب و همچون ضد نفوذ حشرات و … است
  6. نوع اسفنج به کار گرفته شده در تشک
  7. اندازه عرض تشک
  8. وجود یا فاقد وجود پد های محافظ
نمایندگی تشک رویال کاشان

نمایندگی تشک رویال در کاشان

خرید تشک مموری فوم دار از نمایندگی تشک رویال کاشان

مموری فوم در حقیقت موادی است که سازمان فضانوردی آمریکا به منظور حفاظت از وضعیت جسمی مسافران ایستگاه فضایی اختراع کرد. این ماده از ترکیب مواد های پلی اورتان، لاتکس و … بدست می آید. سالیان بعد بعضی از اشخاص، این مواد را در صنایع متفاوت همچون تجهیزات و لوازم پزشکی، ورزشی و ساختن تشک‌ به کار بردند. از مزایای خرید تشک مموری فوم دار از نمایندگی کاشان میتوان به این موارد پی برد که این ماده به عواملی همچون دما و وزن بدن حساسیت نشان داده و به تناسب آن تغییر می‌کند.

در زمان خواب، بعضی از قسمت های بدن از تشک فاصله دارد و همین موضوع باعث فشار بر دیگر قسمت های بدن می‌شود. به طور مثال فاصله ای که بین تشک و گودی کمر وجود دارد باعث فشار بر کمر می‌شود، ولی در تشک مموری فوم دار کاشان این بخش ها پر می‌شود که درمان تاثیرگذاری برای درد‌های استخوانی به همراه دارد و بهتر است از تشک طبی مخصوص دیسک کمر استفاده شود.

برخی نکاتی که در انتخاب تشک خوب باید به آن توجه کرد

از تشک هایی همچون تشک های یونولیتی و پلی فوم به هیچ عنوان استفاده نکنید.
از خریدن تشک های بدون نام و نشان و همچنین بدون گارانتی خودداری کنید.
جهت تمیز کردن تشک از دستمال خیس و همچنین سشوار استفاده کنید.
در هنگام خرید تشک رویال کاشان به این موضوع توجه داشته باشید که با خوابیدن چند دقیقه ای و یا دست زدن به آن نمیتوانید به کیفیت آن پی ببرید؛
لازم به ذکر است که بدانید هرچه وزن شما بیشتر باشد به تشکی با فنر بندی قوب تر و همچین ضخامت بیشتر احتیاج دارید.

چنانچه قرار است یک تشک دو نفره داشته باشید، بهتر است که به اندازه آن توجه کنید و به هیچ عنوان از دو تشک یک نفره در کنار هم به جای تشک دو نفره استفاده نکنید.