مقالات تشک رویال

لیست خرید کالای خواب عروس برای جهیزیه

کالای خواب عروس

لیست خرید کالای خواب عروس برای جهیزیه

از قدیم الایام جهیزیه دادن به عروس یکی از آداب و رسوم ایرانی ها بوده است. جهیزیه عروس در شهر های مختلف متفاوت است ولی به طور کلی شامل وسایل آشپزخانه، وسایل قسمت پذیرایی منزل و سرویس خواب و سایر اقلام ضروری و مورد نیاز یک زوج تازه ازدواج کرده می باشد.

امروز با بالارفتن هزینه ها ممکن است خانواده عروس و داماد با هم توافق کنند که برای کاهش هزینه ها خرید این وسایل بین عروس و داماد پخش شود. و یا برخی وسایل غیر ضروری کلا خریداری نشود. در این میان وقتی به اتاق خواب میرسیم باید لیست کالای خواب عروس نوشته شود تا در هنگام خرید دچار سردرگمی نشویم. نمایندگی تشک رویال در این مقاله قصد دارد لیستی از اقلام ضروری و کالاهای خواب مورد نیاز عروس را برایتان شرح بدهد تا انتها با ما همراه شوید.

کالای خواب عروس شامل چه اقلامی است؟

لیست اقلام کالای خواب عروس

لیست اقلام کالای خواب عروس

همانطور که میدانید کالای خواب شامل اقلامی مانند تشک، بالش، ملحفه، پتو، روتختی و رو بالشی می باشد. در ادامه به بررسی برخی از این اقلام می پردازیم:

تشک روی تخت و تشک های مهمان:

بسیاری از افراد تشک روی تخت را به عنوان تشک خواب عروس در نظر میگیرند و تشک دیگری به عروس نمی دهند. اما در حالت کلی علاوه بر تشک طبی فنری که روی تخت عروس داماد قرار می گیرد، یک یا دو عدد تشک مهمان سبک نیز به آن ها میدهند.

شاید این مطلب هم برایتان مفید باشد: لیست کامل سرویس خواب شامل چه مواردی می شود؟

بالش ها:

علاوه بر بالش هایی که همراه رو تختی برای عروس قرار می دهند چند بالش دیگر برای دم دست یا مهمان داخل کمد نیز قرار می دهند. اگر به دنبال خرید بالش های کم هزینه و باکیفیت برای عروس هستید می توانید به صفحه خرید بالش ارزان سایت رسمی تشک رویال مراجعه کنید.

پتو ها:

برای خرید پتو ها می توانید سلیقه ای پیش بروید. در اکثر موارد یک پتوی دو نفره و دو پتوی تک نفره برای عروس خریداری می شود. ولی اگر دوست داشته باشید دو پتوی دیگر هم به همراه تشک های مهمان می توانید خریداری کنید.

ملحفه:

در دوره های قدیم به این علت که خانه ها با مبل پر نمیشد ملحفه برای قرار گرفتن روی پتو به تعداد زیاد به عروس داده میشد. اما امروزه این موضوع سلیقه ای است. برخی افراد فقط برای روی تخت عروس یک ملحفه می خرند و برخی دیگر ترجیح می دهند به جای ملحفه از محافظ تشک روی آن استفاده کنند. محافظ تشک به عنوان یک لایه قابل شستشو و بهداشتی روی تشک شما قرار می گیرد و از ورود آلودگی ها و سایر موارد به درون تشک شما جلوگیری می کند. برای رعایت بهداشت بیشتر تشکتان می توانید هر 6 ماه یکبار محافظ تشک را به راحتی بشویید و تشکتان مثل روز اول تا سالها نو باقی بماند.

روتختی و رو بالشی:

خرید رو تختی می تواند به خودتان بستگی داشته باشد. برخی افراد دوسری رو تختی خریداری می کنند. یکی از این سری ها روتختی مجلسی است که برای آمدن میهمان و… مورد استفاده قرار می گیرد. و سری دوم یک روتختی راحت و چهارفصل است که برای استفاده روزانه و… خریداری می شود.

بیشتر بخوانید: ایده های جالب در تزیین اتاق خواب

در هنگام خرید رختخواب عروس به چه نکاتی باید توجه شود؟

کالای خواب عروس

کالای خواب عروس

در هنگام خرید رختخواب عروس باید پیش از هر چیز سلیقه و ترجیحات خود و همسرتان را در نظر بگیرید. از آنجایی که این اقلام مورد استفاده هر دو نفر شماست احترام به نظر و سلیقه هر دو طرف لازم و ضروری است. با توجه به نیاز خودتان ممکن است تعداد این موارد را کم یا زیاد کنید و یا در برخی موارد بعضی از آن ها را حذف کنید.

پس از موضوع سلیقه کیفیت، متریال استفاده شده در این اقلام و قیمت آن نیز مورد توجه است. ممکن است یک تشک ارزان قیمت برای امروز کارایی خوبی داشته باشد. اما در دراز مدت به علت رعایت نکردن استاندارد های مورد نیاز بدن شما سلامتیتان را به خطر بیندازد. در نظر داشته باشید که متریالی که درون تشک استفاده می شود باید خوب و با کیفیت باشند. زیرا شما نزدیک به 8 ساعت از هر روزتان را در رختخواب به سر می برید. تشکی که پس از مدتی نرمی خودش را از دست بدهد و فنرهایش دچار مشکل شود مناسب نیست. شما می توانید جهت خرید تشک طبی فنری رویال با شماره تماس 09122872788 در ارتباط باشید.

یکی دیگر از موارد حائز اهمیت خدمات پس از فروش فروشگاهی است که از آن خرید می کنید. فروشگاهی که روی تشک هایش خدمات پس از فروشی مانند تعمیر تشک و طرح تعویض تشک به شما عرضه می کند ضمانت اصالت و کیفیت کالاهایش را به شما می دهد.

یکی دیگر از نکات حائز اهمیت تطابق محصولات خریداری شده با فضای اتاق است اگر فضای اتاق خواب شما کوچک است از تشک های بسیار بزرگ استفاده نکنید. چون در این زمان تخت بسیار بزرگ برایتان جاگیر خواهد شد. متناسب با محلی که قرار است تختخواب قرار بگیرد سایز تشک و تختتان را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: 10نکته مهم در انتخاب سرویس خواب مناسب

سخن آخر در مورد خرید کالای خواب عروس:

خرید جهیزیه یکی از شیرین ترین خریدهایی است که در عمرتان تجربه می کنید. بهتر است با توجه به شرایط خودتان و همسرتان سعی کنید بهترین وسایل را خریداری کنید. ترجیحات هر دو نفر در این موضوعات باید در نظر گرفته شود. تعداد تشک، بالش، پتو و سایر اقلام با توجه یه شرایط مالی و …. به سلیقه شخصیتان بستگی دارد. اما اگر قصد خرید انواع کالای خواب با کیفیت با قیمت مقرون به صرفه دارید حتما سری به صفحه فروشگاه سایت رسمی تشک رویال بزنید. این مجموعه با سالها تجربه و تکیه بر دانش خود توانسته است به عنوان بزرگ ترین عرضه کننده انواع کالای خواب با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالا تجربه خوابی راحت و آرام را به شما هدیه دهد.

اگر این مطلب برایتان مفید بود یا تجربه دیگری دارید و یا موردی بود که در این مقاله به آن اشاره نشده است خوشحال می شویم آن را در قسمت دیدگاه ها با ما و سایر خوانندگان سایت در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *