مقالات تشک رویال

قطر تشک رویال چه تاثیری روی انتخاب تشک مناسب دارد؟

تاثیر قطر تشک روی انتخاب تشک سایت اصلی تشک رویال

قطر تشک تاثیر زیادی در ویژگی های یک تشک خوب دارد. هنگامی که صحبت از انتخاب یک تشک ایده آل و مناسب برای خواب می شود. اکثر افراد به برند تشک اهمیت می دهند. باید بدانید آنچه سلامت خواب شما را تضمین می کند انتخاب تشک با قطر مناسب است. ضخامت تشک یکی از موارد حائز اهمیت در انتخاب تشک مناسب است. بیشتر افراد فکر می کنند اندازه های متفاوت تشک ارتباط مستقیمی با قد آن ها دارد این حرف الزاما در مورد همه صدق نمی کند. با این همه تنوع در صنعت تشک شما می توانید یک تشک. با ابعاد دلخواه و از همه مهم تر با ضخامت دلخواه تهیه کنید. در این مقاله قصد داریم قطر و ضخامت انواع تشک را با هم مقایسه کنیم و به شما بگوییم. بهترین انتخاب کدام است.«ابن

بررسی انواع تشک خواب از نظر ضخامت تشک

ضخامت تشک نقش مهمی در ظاهر اتاق دارد. اگر می خواهید پایه و تاج تخت را همزمان با تخت عوض کنید.  احتمالاً سؤالات زیادی در سر دارید: تفاوت ارتفاع تخت های قدیمی. و جدید چقدر باید باشد؟ اگر تخت جدید با پتو یا روکش و بالش پوشانده شود. در اتاق چگونه به نظر می رسد؟ لایه های اضافی روتختی. و بالش و تزئینات اضافی چطور؟ همه اینها را باید در هنگام خرید یا انتخاب تشک جدید در نظر گرفت. و به ارتفاع آن فکر کرد.

بررسی ضخامت انواع تشک خواب نمایندگی تشک رویال

بررسی ضخامت انواع تشک خواب
نمایندگی تشک رویال

به طور کلی از نظر قطر تشک ها به سه دسته تقسیم می شوند:

دسته اول: تشک های کم پروفیل با قطر 6 تا 13 سانتی متر

ابتدا تشک های کم ارتفاع را بررسی می کنیم. آنها معمولاً 6 تا 13 سانتی متر قطر دارند. و در بسیاری تخت های بادی و تشک های تاشو که جهت بهتر استفاده کردن از فضای منازل کوچک موجود است. . اکثر تشک های استاندارد موجود در بازار مانند بیوفوم، مموری فوم و لاتکس در این ارتفاع ساخته می شوند. این نوع تشک ها برای استفاده در هر سبک و مدل اتاق خواب ایده آل هستند. و معمولا حتی در اتاق خواب های بزرگ و مدرن هم مورد استفاده قرار می گیرند. طرفداران این سبک تشک ها نیز افرادی هستند که تخت های نزدیک به زمین. و کم ارتفاع را نسبت به تخت های با ارتفاع و قطر زیاد ارجح می دانند. اگر تخت شما فضای ذخیره سازی اضافی مانند کشو توکار دارد. قطر 6 تا 13 سانتی متر یکی از انتخاب های خوب برای پایین نگه داشتن ارتفاع. کلی این نوع تشک ها با قطر کم است. این مدل ممکن است برای سلامت افراد سنگین وزن مضر باشد.

دسته دوم: تشک نازک های با قطر 13 تا 21 سانتی متر

انتخاب ضخامت و قطر تشک به عوامل زیادی مخصوصا اندازه و وزن شخص بستگی دارد. تشک هایی با این ضخامت معمولا برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. البته احتمالاً خوابیدن روی آن ها را در مسافرت ها تجربه کرده اید. این تشک های باریک به دلیل چگالی بالا معمولا از فوم ساخته می شوند. درست است که فوم به نرمی فنر نیست. ولی با توجه به قیمت فوم زیادی دارند. این روزها خیلی کمتر تشک بسیار نازکی پیدا می شود که جنس آن فوم باشد. این مدل تشک برای کودکان سبک وزن انتخاب مناسبی است.

دسته سوم: تشک استاندارد با قطر 22 – 30 سانتی متر

ضخامت و ارتفاع تشک استاندارد یا معمولی که برای اکثریت افراد قابل استفاده است، معمولا بین 22 تا 30 سانتی متر است. هر ماده بر اساس ساختار و خواص مواد، سطوح مختلفی از سفتی را ارائه می دهد. تشک هایی با این ارتفاع معمولاً گرانتر از مدل های نازک هستند. زیرا معمولاً از چندین لایه تشکیل شده اند که به راحتی ارتفاع را افزایش می دهند و طرفداران زیادی دارند. اگر شماهم به دنبال خرید یک تشک باکیفیت و ارتفاع مناسب هستید تشک سوپر طبی رویال با قطر 24 سانتی متر یک انتخاب بسیار خوب برای شماست.

دسته چهارم : تشک های متوسط ​​با قطر 31-50 سانتی متر

قطر تشک خواب متوسط ​​تا ضخیم معمولاً بین 31 تا 50 سانتی متر است. که معمولاً ضخیم ترین مدل ها در نمایشگاه ها و فروشگاه ها محسوب می شوند.
این تشک ها معمولاً نسبت به مدل های دیگری که در بالا ذکر کردیم گرانتر هستند. اما کیفیت و مقاومت بالایی دارند و در طول سالیان متمادی بسیار مقرون به صرفه بوده اند. این تشک ها نیز به مقدار کم تولید می شوند و پیدا کردن روکش تشک و روتختی مناسب. برای آنها معمولاً دشوار و گاهی غیر ممکن است.

یک تشک مناسب چه قطری باید داشته باشد ؟

ترجیحات شخصی و زیبایی شناختی، همراه با بودجه شما، عواملی هستند. که باید در انتخاب ضخامت تشک ایده آل در نظر بگیرید. به عنوان یک قاعده، ضخامت تشک خود نشانگر کیفیت نیست. این سوال به جنس و ساختار تشک بستگی دارد.
اگر وزن نسبتا زیادی دارید تشکی با ضخامت حدود 27-30 سانتی متر انتخاب بهتری برای شماست. به این دلیل که مدل هایی با ضخامت کمتر به سرعت فرو می ریزند و می شکنند. اندازه اضافی این تخت باعث حمایت بیشتر از بدن شما می شود.
البته خرید تشک ضخیم همیشه انتخاب خوبی نیست. در واقع، شاید بهتر باشد تشک نازکی را انتخاب کنید اگر:
شما نمی خواهید. با تشک های سنگین دست و پنجه نرم کنید زیرا سنگین هستند و جابجایی آنها سخت است. علاوه بر این، قرار دادن ملافه روی تخت نیز دشوار است. مگر اینکه برای خود شرکت این کار را کرده باشد.

قطر تشک مناسب

قطر تشک مناسب

شما نمی خواهید تخت خیلی بلند باشد. اگر کوتاه قد هستید یا مشکلات حرکتی دارید، خرید تشک نازک‌تر احتمالاً گزینه بهتری خواهد بود.
به طور کلی، نکته اصلی این است که ارتفاع کل تخت خود را در نظر بگیرید. البته قرار دادن یک تشک ضخیم روی تختی که پاهای بلند دارد، باعث می شود که داخل و خارج شدن از آن دشوار شود. در یک حالت استاندارد، قطر تشک و پاهای تخت باید بین 60 تا 65 سانتی متر باشد. البته این عدد با توجه به قد و ترجیح شخصی شما قابل افزایش یا کاهش است. می توانید ضخامت تشک و پایه را با هم ترکیب کنید تا به ارتفاع دلخواه خود برسید.

کلام آخر در مورد تاثیر قطر تشک بر روی انتخاب تشک مناسب

به طور کلی انتخاب یک تشک مناسب در کیفیت خواب و سلامتی انسان نقش موثر و به سزایی دارد. اما یک ویژگی که در تمامی تشک ها باید به طور دقیق بررسی شود قطر تشک است. زیرا انتخاب قطر مناسب برای تشک امر بسیار حیاتی است. در نهایت اگر به دنبال خرید یک تشک با قطر مناسب برای اتاق خوابتان هستید. نمایندگی تشک رویال شرایطی برای خرید آنلاین تشک فراهم کرده است که باعث سهولت در خرید شما می شود. هم چنین شما با خرید آنلاین از سایت اصلی تشک رویال می توانید. از خدمات ویژه ای مثل: ارسال رایگان ، گارانتی ، پشتیبانی 24 ساعته و …. بهره مند شوید.

سوالات متداول:

آیا با استفاده از سایت اصلی تشک رویال میتوانیم محصول مورد نظرمان را بررسی کنیم؟بله ، سایت اصلی تشک رویال تمام اطلاعات لازم را برای خرید محصول در اختیار شما قرار داده است.

ضخامت تشک به مرور زمان کمتر می شود؟ بله ضخامت تشک پس از مدت زمان نسبتا زیادی و استفاده مداوم کمتر می شود. هم چنین کیفیت و جنس محصول هم بر تغییر قطر آن تاثیر دارد.

آیا نمایندگی تشک رویال خدماتی نسبت به فرسوده شدن تشک برای مشتریان دارد؟ این نمایندگی با وجود طرح تعویض و تعمیر تشک کمک زیادی به شما می کند.

2 دیدگاه در “قطر تشک رویال چه تاثیری روی انتخاب تشک مناسب دارد؟

  1. عباس محمدی گفت:

    از کجا بفهمیم قطر تشک مناسبه یا نه؟

    1. پشتیبانی گفت:

      سلام
      این مقاله برای پیدا کردن قطر مناسب تشک کمک بسیار زیادی به شما می کند. هم چنین می توانید با پشتیبانان ما تماس بگیرید و تمامی سوالاتتان را بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *