بالش

 خرید بالش طبی مناسب + تاثیر بالش بر کیفیت خواب

خرید بالش طبی مناسب

خرید بالش طبی یک انتخاب هوشمندانه است. در نگاه اول همه ی بالش ها از نظر هویت بصری به یکدیگر شبیه اند. و انچه آنها را از یکدیگر متمایز می کند کیفیت انهاست. بالش هایی که به نظر یکسان می رسند قابلیت های مختلفی در حمایت از سر و گردن شما دارند. شما با بررسی شرایط خود و نوع و طریقه ی خوابتان می توانید بررسی کنید. که چه نوع بالشی برای شما مناسب است. شاید به نظر بیاید که بالش ها تاثیر زیادی در خواب و فعالیت روزانه شما ندارند. ولی باید بدانید که همین مستطیل های سفید رنگ و نرم یکی از مهم ترین و اثر گذار ترین کالا های خواب به شمار میروند. بالش طبی تاثیر بسیار زیادی در کیفیت خواب و بهبود درد های گردن و سردرد های مضمن دارد. و یک بالش بی کیفیت باعث بی خوابی و بیقراری های روزانه می شود.

سایت اصلی تشک رویال در این مقاله قصد دارد راهنمای شما برای انتخاب یک بالش مناسب باشد.

ویژگی های یک بالش مناسب و باکیفیت چیست؟

خواب یکی از اصلی ترین نیاز های بشر است. تجربه ی یک خواب با کیفیت نیازمند داشتن کالای خواب مناسب است. یکی از تجهیزاتی که در کیفیت خواب نقش به سزایی دارد بالش مناسب است. انتخاب بالش خوب به شما کمک میکند. تا در طول شب خوابی با کیفیت را تجربه کنید و روز خود را پر انرژی شروع کنید.

در این مقاله برخی از این ویژگی هارا برای شما جمع آوری کرده ایم:

جنس بالش: کیفیت و جنس بالش بسیار مهم است. جنس بالش باید از مواد با کیفیت و ضد تعریق باشد همچنین بهتر است. از پر یا فوم باشد که بهترین پشتیبانی را از گردن داشته باشد. ما خرید بالش الیافی را به عنوان یک بالش با کیفیت بالا و جنس خوب به شما پیشنهاد می کنیم.

ارتفاع بالش: ارتفاع بالش طبی یکی از ویژگی های قابل توجه بالش است. که در بهبود دیسک گردن تاثیر زیادی دارد. مثلا اگر شما به پهلو میخوابید باید بالشی با ارتفاع کم انتخاب کنید.

ویژگی های یک بالش مناسب و باکیفیت

ویژگی های یک بالش مناسب و باکیفیت

پشتیبانی از گردن: یک بالش مناسب باید تمام گردن شما را پوشش دهد. و هرگونه فشاری به گردن و سر شما را خنثی کند. اگر به دنبالی بالشی با این ویژگی ها هستید خرید بالش طبی برای شما بهترین گزینه است.

با توجه به این ویژگی های می توانید بهترین تصمیم را برای انتخاب یک بالش مناسب بگیرید.

اثرات مثبت خرید بالش طبی برای بهبود و ارتقای سلامت

بالش طبی یک نوع بالش درمانی است که هدف اصلی آن بهبود کیفیت خواب و محافظت. و پشتیبانی از سر و گردن است. به همین دلیل است که باعث بهبود و کاهش درد های سر و گردن میشود.

جالب است بدانید بالش های طبی تنها از سر و گردن شما پشتیبانی نمی کنند. بلکه شانه ها ، باسن و ستون فقرات را هم مورد حمایت قرار می دهند. و همچنین کمر درد را هم کاهش می دهد زیرا ستون فقرات در حالت درستی قرار می گیرد.

اثرات مثبت <yoastmark class=

از دیگر ویژگی های بالش طبی این است که باعث می شود. سر و گردن در بهترین و درست ترین حالت خود قرار بگیرند. و کمترین آسیب به ستون فقرات شما میرسد.  از دیگر ویژگی های بالش طبی میتوان. به ضد باکتری و میکروب بودن ، کاهش خستگی کاهش درد در ناحیه ی سر ، کاهش تعریق هنگام خواب. و کمک به جریان خون اشاره کرد. بالش های طبی ارتفاع مناسبی هم دارند و همچنین با توجه به گرما و بدن انسان تغییر میکنند. به همین دلیل است که تیم نمایندگی تشک رویال این بالش های طبی را به شما پیشنهاد میکند.

اگر به دنبال خرید بالش طبی اصل و با کیفیت هستید می توانید با کمک. سایت اصلی تشک رویال به طور آنلاین سفارش خود را ثبت کنید. و با خرید بالش و خرید تشک آنلاین خوابی سرشار از آرامش را تجربه کنید.

چگونه می توانیم بفهمیم زمان تعویض بالش رسیده است؟

به طور کلی متخصصان عقیده دارند یک بالش پس از 18 ماه یا دوسال باید تعویض شود. ممکن است عمر کمی به نظر برسد. اما در نظر بگیرید که بالش شما به طول کلی در 24 ساعت بین 7 الی 8 ساعت یا حتی. بیشتر مورد استفاده شما قرار می گیرد که به طور میانگین میشود 2500 ساعت در سال و قطعا. به مرور زمان این میزان استفاده از بالش باعث فرسودگی بالش شما می شود. بالش و تشک شما سرمایه ای برای داشتن خوابی راحت و با کیفیت هستند. اما اگر هنوز نمی دانید که بالش شما نیاز به تعویض دارد یا خیر می توانید موارد زیر را بررسی کنید. این موارد نشان دهنده این است که زمان خرید تشک طبی جدید فرا رسیده است و بالش قدیمی شما نیاز به تعویض دارد:

تغییر شکل بالش: در صورتی که بالش شما فرم تخت به خودش گرفته باشد یا گلوله گلوله شده باشد. قطعا نیاز به تعویض دارد.

زمان تعویض تشک نمایندگی تشک رویال

زمان تعویض تشک
نمایندگی تشک رویال

درد گردن یا سر: اگر پس از خواب هنوز احساس خستگی می کنید. و در ناحیه سر و گردن خود درد دارید و انرژی لازم را برای انجام کاری ندارید. نشانه ی این است که بالش شما دیگر نمیتواند پشتیبانی لازم را از سر و گردن و شما داشته باشد.

بیماری های حساسیتی: ممکن است بلافاصله بعد از گذاشتن سرتان روی بالش ممکن است. علائمی مثل  عطسه ، سرفه ، خارش یا آبریزش بینی را تجربه کنید. که این موارد نشان دهنده ی فرسودگی بالش شماست.

بوی بد: اگر بالش شما بوی بدی می دهد. و این بوی بد با شستشو هم از بین نمی رود. نشان دهنده فرسودگی و از بین رفتن بالش شماست و حتما نیاز به تعویض دارد.

بخوانید: مزایا خوابیدن با بالش یا بدون بالش و معایب آن چیست؟

 

کلام آخر و نتیجه گیری در مورد خرید بالش طبی

شما هر شب پس از یک روز پر مشغله روی بالش خود می خوابید و این خواب می تواند. اقیانوسی از آرامش را به شما هدیه کند. اما در صورتی که کالای خواب شما کیفیت مورد نظر را داشته باشد. بنابراین قطعا ارزش این را دارد که روی محصولی با کیفیت سرمایه گذاری کنید. بالش استاندارد و مناسب به شما این امکان را میدهد که فعالیت های خود را با انرژی بیشتری شروع کنید. و هم چنین سلامتی خود را افزایش دهید. در نهایت اگر به دنبال بالشی راحت ، با دوام ، با کیفیت بالا و همچنین بهبود سلامتی و ارامش خوابتان هستید.  خرید بالش طبی بهترین انتخاب برای شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *