مقالات تشک رویال

مقایسه تشک رویال و تشک رویا * تفاوت

تفاوت تشک رویال و رویا

خواب یکی از مهمترین قسمتهای زندگی انسان است. در هنگامی که خواب هستیم بدن ما خود را ریکاوری کرده و برای فردا انرژی لازم را به دست می آورد. در صورتی که حالت خواب درست نباشد یا از تشک مناسب برای خواب استفاده نکنید. امکان دارد بعد از بیدار شدن در قسمتهای بدن خود احساس درد کنید. یا خواب خوبی را تجربه نکرده باشید. انتخاب یک تشک مناسب برای خواب سبب میشود تا ریکاوری بهتری داشته باشید. همواره مقایسه تشک رویا و رویال از بهترین برندها موجود در بازار بوده اند. انتخاب یک گزینه از میان این دو برند کار دشواری بوده، در بسیاری از موارد خریداران قادر به تشخیص مزیت های اصلی یک برند نبودند. در این مقاله می خواهیم به طور مفصل درباره تفاوت تشک رویال و رویا صحبت کنیم. از شما علاقمندان درخواست میکنیم تا انتها همراه ما باشید.

برند تشک رویا

رویا برندی نسبتا قدیمی در تولید کالای خواب میباشد که از سال 1363 فعالیت خود را شروع کرد. این برند یکی از برندهای آشنای کالای خواب در بازار ایران است و در بیشتر فروشگاه ها دیده میشود. همچنین نمایندگی های تشک رویا را شاید در نزدیکی محل زندگی خود مشاهده کرده باشید. این نمایندگی های فروشگاه هایی هستند که محصولات از تولید به مصرف شرکت رویا را عرضه میکنند.

تشک رویال

تشک رویا متعلق به یک برند نیست، زیرا شرکت های زیادی محصولی با عنوان تشک رویال به بازار روانه میکنند. این شرکتها معمولا خط کامل تولید محصولات و کالای خواب را دارا میباشد. نمایندگی تشک رویال دارای تنوع بی نظیر در تشک های فنری، مموری، فوم و طبی بوده است. رعایت استانداردهای ملی و جهانی از دیگر نقاط قوت رویال میباشد.

تنوع بی نظیر محصولی در کنار تولیدات محصولات باکیفیت و مرغوب زمینه گسترش آوازه این تشک را فراهم کرده است. عمده افرادی که به دنبال تشک برای خواب راحت هستند محصولات رویال توصیه میشود. در ادامه به مزیت رقابتی این نوع تشک می پردازیم تا ذهن شما را در هنگام انتخاب محصول باز کنیم.

تفاوت تشک رویال و رویا

مقایسه تشک رویال و تشک رویا

مزیت رقابتی تشک رویال

تشک استاندارد تاثیر زیادی بر نوع خواب شما خواهد گذاشت. تشک باید از الیاف طبیعی تولید شده باشد و این مورد از مهم مزیت های رقابتی تشک رویال میباشد.

تنوع محصولی فراوان از دیگر نقاط قوت این برند است. انواع تشک مخصوص کودک، نوجوان و بزرگسال و تولید انواع باکس های استاندارد تشک، محافظ و بالش معمولی و مموری دار گام بسیار مهمی در صنعت کشور برداشته است.

شرکت رویال در زمینه تولیدات محصولات طبی تبدیل به یکی از تولیدکنندگان بی رقیب شده است. محصولات و تشک طبی با نظارت مستقیم کارشناسان و با رعایت استانداردهای مهم تولید و به بازار عرضه میشود.

از دیگر مزایایی که محصولات این برند دارد کپسول های هوا به منظور تهویه بوده تا تشک در گذر زمان دچار بو گرفتگی نشود.

امکان تغییر درجه سفتی و نرمی از دیگر ویژگی هایی است که در میان سایر برندها به ندرت دیده میشود. لایه های تشک رویال سبب کاهش وزن شده و فشار را به صورت مساوی تقسیم میکنند تا از هرگونه تغییر شکل فنر جلوگیری شود.

تفاوت تشک رویال و تشک رویا

اولین وجهه تفاوت تشک رویال و رویا در انحصار و تولید آن است. تشک رویال یک استاندارد و مدل خاص میباشد که دارای مزیت های برجسته ای است و بسیاری از شرکت های تولید کننده کالای خواب آن را در میان محصولات خود دارند. اما تشک رویا یک شرکت تولیدی ایرانی است که خط تولید کامل را در مجموعه خود دارا میباشد.

تشک رویال معمولا دارای گارانتی میباشد و از کیفیت الیاف بسیار مناسبی برخوردار است که حساسیت زا نبوده و قابلیت تهویه نیز دارا هستند‌. برای دریافت گارانتی از فروشنده لازم است کارت گارانتی را همراه با مهر و امضا از نمایندگی یا فروشگاه تهیه کنید.

نوع کلاس های تولیدی در شرکت رویا شامل سه دسته بانل و مدیکال و اولترا میباشد. در عوض تشک رویال به خودی خود دارای سه کلاس طبی فنری , تشکهای طبی و فنر منفصل با گارانتی معتبر است. تشک های طبی رویال برای جلوگیری از درد و معضلاتی مانند کمر درد توصیه می‌شود.

مقایسه تشک رویال با تشک رویا در ماندگاری و دوام

قطعا شما هم میخواهید هنگام خرید محصول در عوض پرداخت مبلغ و هزینه یه تشک خوب و با دوام خریداری کنید ‌گه بتواند سالها بدون مشکل کار کند. تشک های رویا معمولا با گارانتی ۲ یا ۳ ساله در نمایندگی های این شرکت موجود هستند. این رقم عدد مناسبی برای تشک های خواب است. اما در مقابل تشک رویال دارای گارانتی چندین ساله به همراه ضمانت نامه های کتبی از سوی فروشندگان است.

همچنین طبق نظر سنجی و بازخورد مشتریان، تشک های رویال ماندگاری و دوام بهتری به نسبت سایر محصولات و کالای خواب در ایران دارند.

مقایسه تشک رویال و تشک رویا

تفاوت تشک رویال و رویا

تفاوت هزینه و قیمت در تشک رویال و رویا

دومین قدم تفاوت تشک رویال و رویا در هزینه و قیمت آنهاست، شرکت رویا تولید کننده انواع تشک های با توجه به نیاز بازار است. بنابراین قیمت های مناسبتری به نسبت تشک های رویال دارند. اما تشک رویال از چندین لایه طبی با الیاف طبیعی ضد حساسیت تشکیل شده است. این موضوع سبب قیمت بیشتر به نسبت تشک های فنری ساده شده است.

افرادی با دردهایی مانند کمر درد بیشتر در معرض آسیب دیدگی با تخت های فنری قرار دارند اما تشک طبی از این درد جلوگیری میکند و خواب خوبی را برای شما فراهم می آورد. افرادی که دچار دردهای سیاتیکی و کمردرد میباشند با تقبل هزینه بیشتر آرامش و خواب آسوده را برای خود ایجاد می‌کنند.

راحتی تشک خواب

در صورتی که تشک به میزان کافی راحت نباشد خواب خوبی نخواهید داشت. این موضوع روی تمام روز شما اثر می‌گذارد و ممکن است همواره احساس سنگینی در سر خود داشته باشید. در مقایسه تشک رویال با تشک رویا باید گفت که هر دوی این موارد از راحتی مناسبی برخوردار هستند و سابقه چندین ساله در تولیدات محصولات دارند.شما همچنین میتوانید برای راحتی در سفر تشک مسافرتی رویال را خریداری و استفاده کنید و سفر خوبی را برای خود رقم بزنید.

تشک های فنری معمولا نرمی و انعطاف بیشتری دارند اما نرمی به معنی راحتی نیست. زیرا درد های سیاتیک و کمردرد با تشک های نرم تشدید می‌شود. اما برای کودکان مناسب‌تر است. تشک های طبی به توجه درد عضلانی و درد استخوانی در بازار عرضه شده اند که از نرمی تشک فنری برخوردار نیستند اما درد را التیام می‌بخشند.

نتیجه گیری مقایسه تشک رویال با تشک رویا

با بررسی تفاوت تشک رویال با تشک رویا و جوانب مختلف اعم از راحتی، قیمت ، دوام و … به این نتیجه رسیدیم که تشک های رویال در مقابله با محصولات شرکت رویا مزایا و قابلیت های بیشتری دارند. تشک های با دوام طبی سبب میشود تا خوابی راحت و لذت بخش را تجربه کنید. توصیه و پیشنهاد ما تشک های رویال با گارانتی بلند مدت میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *