مقالات تشک رویال

بالش و تشک نامناسب عامل کمردرد و گردن درد | تاثیر تشک بر کیفیت خواب

تاثیر تشک برکیفیت خواب نمایندگی تشک رویال

تاثیر تشک بر کیفیت خواب همان چیزی است که برای هیچ کس قابل انکار نیست. یک خواب خوب شبانه باید به شما احساس شادابی و آمادگی برای مواجهه با روز جدید را بدهد. پس چرا گاهی اوقات با گردن سفت و کمر درد از خواب بیدار می شوید؟

فکر می کنید چه چیزی ممکن است باعث کمردرد شما شده باشد. و چیزی در برنامه روزانه خود تغییر نداده اید. پاسخ این سوال ممکن است در بالش و تشک شما باشد.

نمایندگی تشک رویال در این مقاله بررسی می کند. که چگونه بالش و تشک شما می تواند منجر به سفت شدن گردن و یا درد در ناحیه کمر شود. چگونه می توانید با تعویض تشک و بالش خود یا اصلاح وضعیت بدنتان هنگام استراحت، خوابی آرامش بخش را به خود هدیه کنید.

اولین گام: درک وضعیت خواب خود و تلاش برای بهبود وضعیت آن

ما هر شب تقریباً در یک موقعیت به خواب می رویم و هر وضعیت خواب تأثیر متفاوتی بر بدن شما دارد. با این حال، برخی از موقعیت ها ممکن است به سلامت کمر و گردن شما آسیب بزند. اگر پس از ساعت ها خوابیدن با کمردرد از خواب بیدار می شود. اما می توانید در عرض 15 تا 30 دقیقه از شر آن خلاص شوید. پس این نشانه اصلی این است که تشک شما بیشتر از اینکه مفید باشد ضرر دارد.

کالای خواب مناسبخرید بالش ارزان قیمت

کالای خواب مناسب
خرید بالش ارزان قیمت

افرادی که روی شکم می خوابند بیشتر دچار کمردرد می شوند. زیرا این وضعیت ستون فقرات را از تراز خود خارج می کند. همچنین، نوع خوابیدن و انقباضاتی که افراد با خوابیدن روی شکم و معده وارد می کنند. تا به اصطلاح خواب راحت تری را تجربه کنند. می‌تواند فشار بیشتری بر گردن و کمر وارد کند که حتی می‌تواند باعث گردش خون ضعیف‌تر شود. در نتیجه تاثیر تشک بر کیفیت خواب بسیار زیاد است.

اگر روی شکم می خوابید، سعی کنید این عادت را عوض کنید. و خود را طوری عادت دهید که بتوانید به پهلو بخوابید. برای انجام این کار معمولاً از یک بالش جهت نگه داشتن تنه خود می توانید استفاده کنید.

کسانی که به پهلو می‌خوابند نیز می‌توانند با استفاده از بالش نامناسب، ستون فقرات خود را از هم راستا خارج کنند. حتی با وضعیت خواب مناسب، بالش اشتباه می تواند منجر به مشکلات بزرگی شود. که می تواند به معنای واقعی کلمه درد گردن باشد. این به این دلیل است که بالش شما به اندازه تشک شما برای تنظیم صحیح ستون فقرات مهم است.

گام دوم: بررسی یک تشک مناسب با توجه به وضعیت بدنی

به طور طبیعی، هر کسی ترجیحات منحصر به فرد خود را دارد، که می تواند پیدا کردن تشک مناسب را دشوار کند. هنگام جستجوی تشک، به دنبال تشکی باشید که خیلی سفت یا خیلی نرم نباشد.

اگر تشک خیلی سفت باشد، به نقاط فشار شما آسیب وارد می کند و باعث ناهماهنگی می شود. اگر تخت خیلی نرم باشد، به بدن شما اجازه می دهد در تخت فرو برود. و باعث ایجاد وضعیت بد در هنگام خواب شود که همچنین می تواند منجر به درد گردن یا کمر شود.

بررسی وضعیت خوابتاثیر تشک بر کیفیت خواب

بررسی وضعیت خواب
تاثیر تشک بر کیفیت خواب

شما باید یک تشک با درجه سفتی مناسب را انتخاب کنید. زیرا تاثیر تشک بر کیفیت خواب بسیار زیاد است. خرید یک تشک مناسب و دارای استاندارد می تواند در بهبود کمر درد و گردن درد شما معجزه کند. همچنین اگر قصد خرید یک تشک مناسب و باکیفیت را دارید نمایندگی تشک رویال میتواند بهترین خدمات را به شما ارائه دهد. شما با بررسی سایت اصلی تشک رویال میتوانید با پشتیبانان ما تماس بگیرید. و در رابطه با خرید بهترین تشک برای کمردرد و گردن درد از آنها مشاوره ای کاملا رایگان را دریافت کنید. با این حال، می توانید یک روتین کششی را نیز در روز خود بگنجانید. برای کمک به انعطاف پذیری ستون فقرات، انجام چند حرکت کششی قبل از خواب و بعد از بیدار شدن. از خواب را هدف روزانه خود قرار دهید.

چه نوع تشک و بالشی برای کمر درد یا گردن درد مناسب است؟

نمایندگی تشک رویال مجموعه ای گسترده و نسبتا کامل برای خرید کالا خواب است. طراحی این محصولات به گونه است که به روند بهبود شما در دردهای جسمانی بیشترین کمک را می کند. در ادامه برخی از این محصولات را باهم بررسی می کنیم.

تشک طبی یا ارتوپدیک رویال:  این تشک بهترین تشک طبی برای دیسک کمر است. تشک های طبی رویال به گونه ای طراحی شده اند. که اغلب برای درمان کمردرد و یا سایر دردهای عضلانی استفاده می شود. این نوع تشک به دلیل داشتن میزان سفتی مناسب بهترین گزینه برای شماست. و میتواند کمر درد شما را به مرور زمان بهتر کند.

بالش و تشک مناسب کمردردتاثیر تشک بر کیفیت خواب

بالش و تشک مناسب کمردرد تاثیر تشک بر کیفیت خواب

تشک طبی فنری رویال: در صورتی که دچار دیسک کمر شده باشد حتما باید بدانید. که احتیاج به استراحت دارید اما این استراحت باید در شرایطی مناسبی باشد. این نوع تشک کمترین فشار را به نقاط فشاری بدن شما وارد می کند. و شما بعد از خوابیدن روی این تشک احساس شادابی بیشتری خواهید داشته همچنین به مرور زمان باعث بهبود کمر درد شما می شود.

بالش طبی و هوشمند رویال: برای تجربه ی یک خواب با کیفیت علاوه بر تشک بالش هم اهمیت بسیار زیادی دارد. شما با خرید یک بالش مناسب میتوانید از شر درد های گردن و سردرد های مضمن نجات پیدا کنید. این بالش های طبی قابلیت پشتیبانی بسیار خوبی از گردن شما دارد. و می تواند گردن شمارا برای مدت زمان زیادی در حالت استاندارد نگه دارد.

بالش پر رویال: بالش های پر قطعا به اندازه بالش های طبی به بهبود گردن درد شما کمک نمی کنند. اما اگر هنوز به گردن درد های شدید دچار نشده اید میتوانید. برای جلوگیری از رسیدن اسیب به گردنتان این نوع بالش را خریداری کنید.

نتیجه گیری در مورد تاثیر تشک بر کیفیت خواب:

حتما تا الان به خوبی متوجه شدید که تاثیر تشک برکیفیت خواب بسیار زیاد است. همچنین داشتن یک بالش مناسب هم یکی از معیار های تجربه ی یک خواب آرام و سرشار از آرامش است. این مقاله در راستای کمک به سلامتی به بهبود شما نوشته شده است. امیدواریم که اطلاعات لازم و آگاهی مورد نیاز برای خرید یک کالای خواب با کیفیت را به شما داده باشیم. تیم نمایندگی رویال همیشه آماده کمک به شما مشتری عزیز است.

با آرزوهای سلامتی برای تمامی بیماران.

سوالات متداول در مورد تاثیر تشک بر کیفیت خواب:

آیا کالای خوابی که 7 سال استفاده شده فرسوده است؟

به طور کلی عمر یک تشک سالم 5 الی 7 سال است.

چگونه میتوانیم تاثیر تشک بر کیفیت خواب را بررسی کنیم؟

در صورتی که پس از بیدار شدن بدون هیچ دلیلی احساس خستگی کنید. تاثیر تشک منفی و اگر پس از خوابی عمیق احساس شادابی و سلامت کنید تاثیر تشک مثبت است.

آیا با خرید از نمایندگی تشک رویال میتوانیم از ارسال رایگان این مجموعه استفاده کنیم؟

بله. با خرید بیش از یک میلیون و نیم می توانید از خدمات ارسال رایگان بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *