مقالات تشک رویال

نمایندگی تشک رویال بهارستان

نمایندگی تشک رویال بهارستان

یکی از مهم ترین اقداماتی که در جهت بهبود روند خواب و حفظ سلامتیتان باید انجام بدهید انتخاب تشک مناسب است. در انتخاب تشک مناسب مواردی مانند جنس و اندازه تشک و قیمت و خدمات پس از فروش و… از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از شهرستان های بسیار نزدیک به اصفهان بهارستان می باشد. نمایندگی تشک رویال بهارستان این مسیر را برای شما تا حد زیادی هموار کرده است. این مجموعه با تکیه بر دانش و تجربه خود و سالها آزمون و خطا توانسته است محصولاتی کاملا مرغوب و با بهترین قیمت را به بازار ارائه کند. همچنین با توجه به شرایط افراد مختلف ما خرید اقساطی تشک رویال را برای شما در نظر گرفته ایم تا بتوانید طی اقساط 6 ماهه و با پرداخت چک درب منزل خریدی فوق العاده آسان و مطمئن را تجربه کنید.

در صورتی که نیاز به دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید تشک متناسب با نیاز بدنتان دارید می توانید با شماره تماس های درج شده در سایت در ارتباط باشید همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود. تا خرید تشک مطلوبتان تنها یک تماس فاصله دارید.

مزیت های خرید تشک از نمایندگی تشک رویال بهارستان

مزیت های خرید تشک از نمایندگی

مزیت های خرید تشک از نمایندگی

1. ضمانت خریدی مطمئن: خرید از نمایندگی به معنای ضمانت کیفیت بالای محصول و اصالت کالاست. نمایندگی تشک رویال بهارستان بهترین انتخاب برای کسانی است که می خواهند علاوه بر کیفیت بالای متریال استفاده شده در ساخت فنر ها، پارچه رویی، فوم ها و… تا سال ها بتوانند از گارانتی محصول در صورت خرابی استفاده کنند. این مجموعه متناسب با تشک انتخابیتان بین 5 تا 10 سال به شما گارانتی حفظ کیفیت تشک را ارائه می کند.

2. مشاوره مستقیم: به خصوص اگر طرفدار خرید های آنلاین نیستید و علاقه مند هستید که به صورت حضوری برای دریافت محصول مراجعه کنید ما مشاوره مستقیم و رایگان را پیش از خرید محصول برایتان قرار داده ایم. می توانید با شماره تماس 09122872788 در ارتباط باشید. صفر تا صد سوالات شما در کوتاه ترین زمان ممکن توسط تیم ما پاسخگویی خواهد شد و شما پس از بررسی شرایط این محصولات در کارخانه تشک رویال می توانید با خیال راحت تشک یا بالش مورد نیازتان را خریداری کنید.

3. ارسال و حمل و نقل رایگان: همچنین در صورتی که خرید شما مبلغی بالای 1 میلیون و پانصد هزار تومن داشته باشد هدیه ما به شما ارسال رایگان در سراسر ایران خواهد بود. در شهرستان های اطراف اصفهان نیز در کوتاه ترین زمان ممکن محصولات برایتان ارسال خواهد شد.

4. امکان خرید اقساطی: امکان قسط بندی تا 6 ماه برای شما وجود دارد. به این معنا که می توانید اول کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت کنید. سپس چک ها را تحویل بدهید و طی شش ماه هزینه آن را متناسب با توان مالیتان پرداخت کنید. در بازار امروز خرید به صورت اقساطی برد محسوب می شود.

5. خرید سایر اقلام مرتبط: علاوه بر تشک سایر اقلام مرتبط مانند انواع بالش های پر، بالش مموری فوم و… یا محافظ تشک ها با بهترین کیفیت به شما ارائه می شود و شما می توانید از یک کلینیک کامل صفر تا صد کالای خوابتان را خریداری کنید.

6. امکان ساخت تشک به صورت سفارشی: حتی می توانید با نمایندگی تشک رویال تماس بگیرید و به صورت سفارشی تشک در سایز و ابعاد مورد نظرتان را خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به دریافت مشاوره رایگان یا استعلام قیمت خرید محصولات دارید می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

راهنمای خرید تشک به صورت اینترنتی

خرید تشک به صورت آنلاین می تواند راهی آسان و راحت برای یافتن تشک مناسب برای نیازهای شما باشد. با این حال، قبل از خرید آنلاین، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

  1. پیش از هر چیز تحقیق انجام دهید:
  • انواع تشک: قبل از شروع خرید، انواع مختلف تشک مانند فنری، مموری فوم، هیبریدی و لاتکس را تحقیق کنید. هر نوع مزایا و معایب خاص خود را دارد، بنابراین مهم است که نوعی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای خواب شما باشد. برای این راه می توانید از قسمت مقالات سایت تشک رویال نیز کمک بگیرید.
  • بررسی برندها و مدل ها: پس از اینکه نوع تشکی را که می خواهید انتخاب کردید، تحقیق در مورد برندها و مدل های مختلف در آن دسته را شروع کنید. برای این کار می توانید نظرات آنلاین را بخوانید و از کیفیت تشک ها مطمئن شوید.
  • ویژگی ها: اگر بیماری خاصی مانند دیسک کمر یا دیسک گردن دارید بهتر است تشکی را انتخاب کنید که ویژگی هایی مانند پشتیبانی از کمر، تسکین فشار و… داشته باشد.
  1. از یک فروشگاه معتبر خرید کنید:
  • بررسی های فروشگاه: قبل از خرید از یک فروشگاه آنلاین، نظرات مشتریان را بررسی کنید. همچنین آدرس کارخانه و خود فروشگاه را بررسی کنید. فروشگاه های معتبر نماد اعتماد الکترونیکی دارند که این موضوع نیز اعتماد در پرداخت را برای شما به ارمغان می آورد.
  • گارانتی: به دنبال تشکی باشید که دارای گارانتی باشد تا در صورت بروز هرگونه مشکل بتوانید آن را تعویض یا تعمیر کنید.
  1. خرید تشک به صورت اینترنتی

    خرید تشک به صورت اینترنتی

    اندازه گیری دقیق:

قبل از خرید تشک، حتماً طول، عرض و ارتفاع تخت خود را اندازه گیری کنید. همچنین باید فضای اضافی را که برای حرکت در اطراف تشک نیاز دارید در نظر بگیرید. با توجه به این که سایز های مختلفی وجود دارد سعی کنید تشکی را انتخاب کنید که دقیقا قالب تخت شما باشد.

  1. راحتی را در نظر بگیرید:

مهمترین چیز این است که تشکی را انتخاب کنید که راحت باشد. نرم یا سفت بودن آن به صورتی باشد که کمترین فشار را روی بدنتان داشته باشد.

      5. قیمت تشک نیز در نظر بگیرید:

قیمت تشک ها می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. تشک های طبی فنری قیمت کمتری نسبت به تشک های ارتوپدیک دارند. به همین جهت بهتر است قبل از خرید، محدوده قیمتی خود را تعیین کنید و به دنبال بهترین قیمت با بالاترین کیفیت در بازار باشید.

نکته مهم:

هزینه ارسال و تحویل را در نظر بگیرید. برخی از فروشگاه ها امکان ارسال رایگان به محل شما را دارند. و در پایان مطمئن شوید که فروشگاه خدمات مشتری خوبی ارائه می دهد تا در صورت بروز هرگونه مشکل بتوانید با آنها تماس بگیرید.

در صورتی که نیاز به دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت خرید انواع تشک به صورت نقد یا اقساطی از نمایندگی تشک رویال دارید می توانید با شماره تماس های درج شده در سایت در ارتباط باشید همکاران ما در اسرع وقت آماده ارائه خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *