مقالات تشک رویال

مشخصات تشک خوب چیست؟

تشک سوپر طبی فنری صادراتی رویال

مشخصات تشک خوب چیست؟

بعضی ها فکر می کنند پیشگیری و درمان بیماری ها فقط با قرص و دارو امکان دارد و بقیه امور زندگی، اینکه کجا بروند، کجا نروند، چطور بخورند و چطور بخوابند، ربطی به بیماری و سلامتی شان ندارد، برای مثال گمان می کنند هرجا که شد و با هر وضعیتی که بخوابند، در سلامت آنها تاثیری ندارد.

  1. با اهمیت ترین نکته در انتخاب تشک رویال، بررسی تاثیر آن بر سلامت آناتومی بدن و کیفیت خواب شماست. تشکی  را انتخاب کنید که به هنگام استراحت روی آن، عضلات شما دچار کوفتگی یا گرفتگی نشوند. انواع تشک‌های طبی موجود در بازار که سطحی سفت و غیر انعطاف پذیر دارند، برای سلامت بدن و به‌خصوص جلوگیری از گودی کمر و فاصله میان مهره‌های آن بسیار مفید هستند، ضمن اینکه مانع از بروز کمردرد زودرس می‌شوند.
  2.  انواع تشک‌های فنری با قابلیت مواج بیشتر برای تخت‌های یک‌نفره کاربرد دارد و  بدون این قابلیت، برای تخت‌های دو نفره مناسب‌تر است.
  3.  زمانی که صبح‌ها به هنگام بیدار شدن، با کسالت و درد عضلانی و کوفتگی بدن مواجه می‌شوید و احساس خستگی می‌کنید، بدانید که این علایم نشان‌دهنده غیر استاندارد و یا فرسوده بودن تشک تختخواب شماست و زمان تعویض آن فرا رسیده است. بر اساس تحقیقات، عمر مفید یک تشک بین ۷ تا ۱۰ سال است و پس از گذشت این مدت باید تعویض شود.
  4.  سعی کنید هر چهار  ماه یکبار تشک را بچرخانید تا طول عمر آن افزایش یابد(هر چه زودتر اینکار را انجام دهید، عمر تشک بیشتر می شود)
  5.  اگر به گرما حساسیت دارید، باید تشک هایی را خریداری کنید که به خوبی هوا را تهویه کنند و از الیاف خنک ساخته شده ‌باشند.
  6.  تشک های رویال  روکش‌دار دارای سطح لطیف‌تری هستند ولی تشک هایی  که به وسیله برچسب‌ها و موادی خاص در برابر فرسوده شدن مقاوم می‌شوند، برای افرادی که دارای حساسیت هستند توصیه نمی‌شود.

فروشگاه مرکزی تشک رویال

تشک چه مارکی بخرم |  مشخصات تشک خوب | تشک طبی بهتره یا فنری |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *