مقالات تشک رویال

فنگ شویی ثروت در اتاق خواب + ایده جدید

فنگ شویی اتاق خواب زن و شوهر

فنگ شویی اتاق خواب تاثیر به سزایی بر روحیه افراد بر جای می گذارد. همین مسئله جایگاه فنگ شویی را در میان مردم امروز پر رنگ تر از همیشه کرده؛ به همین جهت نمایندگی تشک رویال در این بخش با مجموعه نکاتی در رابطه با فنگ شویی موثر اتاق خواب در راستای جذب ثروت ارائه می کنیم. برخی از این نکات را در ادامه مشاهده می کنید.

استفاده از عنصر چوب در فنگ شویی اتاق خواب

فنگ شویی ثروت در اتاق خواب تا حد بسیار زیادی به استفاده از اجزای چوبی بستگی دارد. در صورتی که از عناصر چوبی برای سرویس خواب خود استفاده کنید، بدون شک این بخش از محیط زیباتر می شود. چوب یک عنصر جذب کننده ثروت است. سرویس خواب شما باید با استفاده از چنین عناصری تولید شده باشد. استفاده از اکسسوری های چوبی در فضای اتاق خواب نیز تاثیر به سزایی در فنگ شویی اتاق خواب بر جای می گذارد. به طور کلی سرویس خواب اتاق یکی از مهمترین اجزای آن است. در این بخش باید از کالای خواب مناسب استفاده کنید تا در ساعات استراحت نیز در محیط اتاق خواب آرامش به دست آورید.

فنگ شویی اتاق خواب زن و شوهر

فنگ شویی اتاق خواب

بررسی موقعیت تخت خواب در فنگ شویی اتاق خواب

برای استفاده درست و اصولی از نکات و قوانین فنگ شویی باید به محل قرارگیری تخت خواب خود نیز دقت داشته باشید. قوانین سخت گیرانه فنگ شویی می گویند، تخت خواب نباید در کنار پنجره قرار داشته باشد. بهتر است تخت خواب خود را به یک دیوار تکیه دهید. تخت خواب شما نباید مستقیما در جهت درب اتاق خواب قرار بگیرد. در غیر این صورت فنگ شویی ثروت به درستی اعمال نمی شود. توجه داشته باشید که رخت خواب شما بر قسمت های مختلف زندگی به خصوص روابط عاشقانه تان تاثیر می گذارد. پس در انتخاب کالای خواب مصرفی خود مانند خرید تشک، خرید بالش مناسب و… نیز دقت لازم را داشته باشید.
در صورتی که در فنگ شویی اتاق خواب خود یک تخت جدید را جایگزین تخت های قدیمی کنید، انرژی قدیمی نیز جایگزین انرژی جدید می شود و تاثیر مثبتی بر فضا می گذارد. همچنین جایگزینی کالای خواب فرسوده اتاق خواب مانند تشک و بالش نیز علاوه بر راحتی بیشتر مصرف کنندگان، سبب از بین رفتن انرژی های قدیمی و کهنه می شود. در صورتی که آرامش کافی در اتاق خود داشته باشید، خواب آرامی را تجربه می کنید و صبح روز بعد شما شادتر سپری می شود. به این ترتیب انرژی فضا افزایش می یابد. برای تعویض تشک های فرسوده با تشک های جدید می توانید از طرح تعویض تشک رویال استفاده کنید.

عدم استفاده از اقلام نوک تیز

در فنگ شویی ثروت در اتاق خواب باید به عدم استفاده از اقلام و وسایل نوک تیز در فضا دقت داشته باشید. میزهای انتخابی شما باید لبه های منحنی شکل داشته باشند. وجود لبه های تیز از نظر فنگ شویی موقعیت شغلی شما را به خطر می اندازد و مانع از جذب ثروت می شود. استفاده از کریستال های تراش خورده در محل های تیز اثر انرژی منفی این اقلام را خنثی می کند.

توجه به تعمیر اقلام خراب

یکی از مهمترین نکات فنگ شویی اتاق خواب زن و شوهر توجه به تعمیرات اقلام خراب و آسیب دیده است. در صورتی که شما از یک تشک خراب و فرسوده در محیط اتاق خواب خود استفاده کنید، آرامش شما در محیط فراهم نمی شود و این مسئله انرژی اتاق را تحت تاثیر قرار می دهد. اگر در اتاق خواب خود وسیله برقی خرابی دارید، حتما آن را تعمیر کنید. همچنین خراب بودن لامپ اتاق خواب نیز در این زمینه تاثیر منفی بر جای می گذارد.

آشفتگی اتاق خواب

قرار گرفتن وسایل مختلف زیر تخت خواب و روی تشک فضا را متشنج می کند، و فنگ شویی اتاق خواب را به هم می ریزد. به همین خاطر باید همواره به مرتب بودن بخش های مختلف اتاق خواب خود توجه داشته باشید. در صورتی که بر روی کالای خواب خود وسایل مختلف را تلنبار کنید، هم به تشک خود آسیب می رسانید. و هم فنگ شویی محیط به هم می خورد. به هم ریختگی محیط ذهن شما را نیز به هم می زند. و آسیب های فکری زیادی برای شما در محیط به وجود می آورد. بدین منظور می توانید از تخت باکس هتلی برای داشتن زیر تخت مرتب و جادار برای وسایل شخصیتان استفاده کنید.
در صورتی که می خواهید انرژی منفی هر یک از بخش های محیط را از بین ببرید، کمی نمک بر روی بخش مورد نظر بزنید. برای جریان انرژی در اتاق خواب، زیر تخت خواب خود را از وجود وسایل مختلف پاکسازی کنید.

حذف وسایل اضافی در محیط اتاق خواب

فنگ شویی اتاق خواب با حذف وسایلی که از آن ها استفاده نمی کنید، انجام می شود. با حذف این وسایل اضافی، فضایی متعادل در محیط به وجود می آید. به این ترتیب جریانی از انرژی مثبت در فضا پراکنده می شود. در صورتی که وسایل اضافی خانه شما حذف شوند، آرامش درونی بدن بیشتر خواهد شد و این مسئله تاثیر به سزایی در جذب ثروت بر جای می گذارد.

بررسی رنگ ها در فنگ شویی اتاق خواب

برای بهبود فنگ شویی ثروت در اتاق خواب استفاده درست و اصولی از رنگ ها نیز تاثیرگذار خواهد بود. بهتر است در این خصوص بر اساس جهت اتاق خواب خود رنگ های به کار رفته در هر یک از اجزا را انتخاب کنید. استفاده از کاغذ دیواری های سبز رنگ و اکسسوری هایی با این طیف رنگی انرژی های مثبت اتاق خواب را افزایش می دهد. رنگ های سفید و نقره ای و طلایی نیز در فضای اتاق به میزان بالایی به کار برده می شوند و بر زیبایی فضا می افزایند. این رنگ بندی در نهایت به رعایت اصول فنگ شویی اتاق خواب می انجامند. نمایندگی تشک رویال بدین منظور در استفاده از پارچه های باکس تختخواب هتلی از پارچه های ترک با رنگ های روشن سفید و نسکافه ای ارائه می دهد، و رضایت بسیار از مشتریان را به همراه داشته است.

فنگ شویی اتاق خواب زن و شوهر

فنگ شویی اتاق خواب

تامین نور کافی در فضا

استفاده به اندازه از نور نیز در این خصوص تاثیر به سزایی بر جای می گذارد. شما برای انجام امور روزانه خود به نور کافی در فضا نیاز خواهید داشت. به این ترتیب وجود نور در فضای اتاق خواب یکی از مهمترین الزامات فنگ شویی به شمار می رود. استفاده از چراغ های دیواری نیز در این زمینه تاثیرگذار خواهد بود. به این ترتیب محیطی آرامش بخش و عاشقانه در فضای اتاق خواهید داشت.

استفاده از تابلوهای نقاشی

استفاده از تابلوهای نقاشی در فضا نیز حسی از آرامش و زیبایی را در فضا خلق می کند. همچنین استفاده از تصاویر طبیعی مانند تصویر ساحل، تصویر آبشار و… در محیط اتاق خواب تاثیر مطلوبی بر فنگ شویی فضا دارد. تداعی عناصر آب، آتش و خاک و باد در فضا از اصول مهم فنگ شویی به شمار می رود. فنگ شویی ثروت در اتاق خواب با استفاده از گیاهان در اتاق خواب بهتر انجام می شود. بهتر است از گیاهانی مانند کاکتوس در محیط اتاق خواب استفاده نکنید. گیاهانی با برگ های منحنی شکل بهترین انتخاب برای اتاق خواب به شمار می رود.

جمع بندی

در سال های اخیر علوم فنگ شویی در سر تا سر دنیا مورد توجه قرار گرفته اند. در این بخش در خصوص فنگ شویی اتاق خواب زن و شوهر نکاتی را بررسی کردیم که به شما کمک می کنند این فرایند را بهتر انجام دهید. فنگ شویی اتاق خواب هم آرامش روحی و روانی شما را در محیط فراهم می کند و هم ثروت و دارایی شما را افزایش می دهد. در فنگ شویی اتاق خواب از اجزای مختلفی استفاده می شود. استفاده از کالاهای خواب مناسب در محیط اتاق خواب آرامش شما را در فضا تامین می کند. به این ترتیب فضایی آرام، راحت و زیبا در محیط به وجود می آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *