مقالات تشک رویال

تشک طبی یا طبی فنری؟

تشک طبی یا طبی فنری؟
  • تشک طبی یا طبی فنری؟
  • ویژگی تشک طبی
  • تشک‌های طبی فنری

شما کدام تشک را ترجیح می‌دهید؟ تشک طبی یا طبی فنری؟ هر کدام از این تشک‌ها دارای مزایا و معایبی هستند. شما باید با توجه به نیاز خودتان یکی از تشک‌های فوق را انتخاب نمائید. در ادامه قصد داریم به مقایسه این دو تشک پرداخته و شما را در خرید آنها یاری کنیم. با ما همراه باشید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.


ویژگی تشک طبی


تشک‌های طبی، تشک‌های فاقد فنر هستند. این تشک‌ها حالت ارتجاعی کمتری داشته و به چهار دسته کلی تقسیم می‌شوند:

  1. تشک‌های طبی فومی که فوم فشرده درون ان قرار می‌گیرد. مانند تشک ارتوپدیک.
  2. تشک هایی که با تزریق فوم ساخته می‌شوند.
  3. تشک‌های طبی که در درون آن‌ها فنر و فوم به کار رفته است.
  4. تشک‌ها ریباندی.

از تشک‌های طبی جهت کاهش دردهای عضلانی استفاده می‌شود. از آنجایی که این تشک‌ها معمولا سفت هستند، توسط بسیار از کارشناسان برای کاهش برخی از عارضه‌ها پیشنهاد می‌شود. البته برخی از تشک‌های طبی هستند که از نرمی ویژه‌ای برخوردارند. به هر حال اگر دارای کمردرد و یا ناهنجاری در ستون فقرات هستید، بهتر است از تشک‌های طبی استفاده کنید. این تشک‌ها با توجه به خاصیت غیر ارتجاعی خود، عضلات را در وضعیت ویژه‌ای قرار می‌دهد. بنابراین سبب بهبود برخی از دردهای عضلانی می‌شود.

همچنین اگر فردی با وزن بالا و یا میانسال هستید، این تشک بهترین انتخاب برای شماست. پس از فردی با چنین ویژگی هایی هستید، تشک طبی برای شما مناسب تر است.

جهت خرید تشک طبی کلیک نمایید.


تشک طبی فنری


تشک های طبی فنری

تشک طبی فنری

تشک‌های طبی فنری شامل تشک‌های متصل و منفصل هستند. تشک‌های متصل طوری طراحی شده اند که فنرهای آنها متصل بوده و تکان‌های ناشی از یک بخش تخت به بخش دیگر نیز منتقل می‌شود، تشک‌‌های متصل در گذشته استفاده می‌شد،

تشک فنر متصل بهتره یا منفصل

هدر فنر منفصل که تمام فنر‌ها به هم متصل بودند و در صورتی که بر نقطه‌ای از تشک ‌فشار آورده می‌شد، تمام تشک را در بر می‌گرفت ( الیته هنوز هم استفاده می‌شود، اما با توجه به نسل جدیدتر تشک فنر منفصل، مسل کمتری برای خرید این نوع تشک‌ها وجود دارد.)

تشک فنر متصل بهتره یا منفصل

تشک فنر متصل بهتره یا منفصل

از سوی دیگر تشک‌های فنر منفصل یا جدا از هم بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است، زیرا با فشار دادن ناحیه‌ای از تشک، تنها همان نقطه به داخل‌ می‌رود،

تشک فنری منفصلل پاکتی رویال

تشک فنری منفصلل پاکتی رویال


جهت خرید تشک طبی فنری کلیلک نمایید.


 

تشک‌های منفصل بر خلاف تشک‌های متصل فنرهایی جدا دارند. معمولا این تشک‌ها بهتر از تشک‌های متصل بوده و طول عمر بیشتری دارند. تشک‌های طبی فنری، اصولا از نرمی متوسطی برخوردار هستند. بنابراین برای افرادی که دچار گودی کمر هستند پیشنهاد می‌شود. چرا که سبب قرارگیری ستون فقرات در وضعیت مناسب برای این افراد می‌شود. تشک‌های طبی فنری همچنین برای افراد سبک وزن و کودکان پیشنهاد می‌شود. البته توصیه ما این است از تشک‌های طبی فنری منفصل استفاده کنید. همچنین بررسی کنید نرمی آنها بیش از حد نباشد.


کلام آخر


طبق مطالب گفته شده در پاسخ به انتخاب تشک طبی یا طبی فنری؟  باید بگوئیم به نیاز شما بستگی دارد. البته تشک‌های طبی فنری در مقایسه با تشک‌های طبی کیفیت بهتری دارند. اگر فردی میانسال و دچار درد عضلانی هستید، بهتر است از تشک‌های طبی استفاده کنید. اما اگر سبک وزن هستید و گودی کمر دارید، تشک طبی فنری انتخاب بهتری است.

برای بهره مندی از یک خرید آگاهانه، از سایت رویال تشک خرید کنید. مرکز خرید تشک رویال، به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز تولید تشک، بهترین تشک‌ها با مناسب ترین قیمت‌ها را به شما پیشنهاد می‌کند. برای مشاهده محصولات به صفحه مربوطه مراجعه نمائید.

بیشتر بخوانید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *